عمومی

اپل با ساخت وب‌سایت جدید Apps by Apple، اپ‌های خود را تبلیغ می‌کند

[ad_1]

اپل صفحه کاملاً جدیدی در وب‌سایت خود تحت عنوان «Apps by Apple» راه‌اندازی کرده که به‌منظور تبلیغ برنامه‌های آیفون، آیپد، اپل واچ، مک و Apple TV ایجاد شده است. غول فناوری در این صفحه برنامه‌های مهمی مانند Messages و Reminders را برجسته می‌کند و همچنین در آن تیزرهایی درباره ویژگی‌های جدید iOS 17 و موارد دیگر وجود دارد.

صفحه جدید وب‌سایت اپل برنامه‌های مختلف این شرکت را براساس دسته‌بندی‌شان تقسیم کرده است. اولین دسته به برنامه‌های Communication یا «ارتباطی» مانند FaceTime و Messages مربوط می‌شود که «کاربران را به دیگران ارتباط می‌دهند». دسته دوم برنامه‌های «خلاقیت» (Creativity) هستند که مواردی از جمله Photos و Final Cut Pro را تشکیل می‌دهد و به گفته اپل «برای افراد حرفه‌ای و خلاق» طراحی شده‌اند.

دسته‌بندی برنامه‌های مختلف اپل

سایر دسته‌بندی‌های اپل همراه با توضیحات و برنامه‌های آن به شرح موارد زیر است:

  • Productivity: «تمام چیزهایی که برای ساخت آثار هنری نیاز دارید» مانند Notes و Freeform
  • Exploration: «جهان را کشف کنید و به راحتی در آن جهت یابی کنید» مانند Maps و Weather
  • Entertainment and Home: «راه‌های فوق العاده‌ای برای تماشا، خواندن، گوش‌دادن و آرامش» مانند Apple TV و Apple News
  • Health and Fitness: «سلامتی برای ذهن و بدن شما» مانند Apple Health و Fitness

همچنین در ادامه دسته‌بندی دیگری تحت عنوان «ویژگی‌ها» (Features) وجود دارد که برنامه‌های «داخلی، بی‌نقص کاربرپسند» این شرکت مانند Siri و iCloud را شامل می‌شود.

در این صفحه به‌طور پیش‌فرض برنامه‌های اپل برای تمام پلتفرم‌ها مشاهده می‌شود، اما از بالای آن می‌توانید گزینه‌های موجود را براساس دستگاه‌های مختلف غول فناوری مانند مک، آیپد، آیفون، واچ و تی‌وی مشاهده کنید.

در ادامه، اپل آیکون بسیاری از برنامه‌های موجود برای اکوسیستم‌های خود را به نمایش گذاشته و پس از آن در دو کارت جداگانه، تعهد خود به حریم خصوصی و دسترس پذیری برنامه‌هایش را اعلام کرده است. در توضیحات کارت مربوط به حریم خصوصی نوشته شده:

«تمام برنامه‌های اپل دارای ویژگی‌های حریم‌خصوصی قدرتمندی هستند که به محافظت از داده‌های شما کمک می‌کنند و امکان کنترل آن‌ها را فراهم می‌کنند.»

اپل در حالی این صفحه جدید را در وب‌سایت خود ایجاد کرده که از سال 2024 مجبور است سایدلودینگ و استفاده از اپ استور‌های شخص ثالث را در دستگاه‌هایش فراهم کند. همچنین این صفحه پیش از انتشار iOS 17 و سایر سیستم‌عامل‌های موردانتظار و مهم آن در پاییز راه‌اندازی شده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا