موبایل و فناوری

گلکسی S24 اولترا با حافظه داخلی 2 ترابایت عرضه می‌شود

[ad_1]

جدیدترین شایعات درباره گوشی Galaxy S24 Ultra، از اطلاعات هیجان‌انگیزی حکایت دارد. به نظر می‌رسد گلکسی S24 اولترا با حافظه داخلی 2 ترابایت عرضه خواهد شد.

طی چند هفته گذشته، اخبار و شایعات زیادی پیرامون گوشی‌های سری گلکسی S24، به‌گوش رسیده است. درحال‌حاضر نیز یک افشاگر توییتری تحت عنوان Tech_Reve موضوع جدید و هیجان‌انگیزی را به اشتراک گذاشته و آن‌ هم ادعای وی در مورد عرضه گلکسی S24 اولترا با حافظه داخلی 2 ترابایت است.

بیشتر بخوانید: حاشیه‌های نمایشگر گلکسی S24 اولترا احتمالا مشابه با گلکسی A54 خواهد بود!

عرضه گلکسی S24 اولترا با حافظه داخلی 2 ترابایت

براساس شنیده‌های یک افشاگر، بالاترین مدلگلکسی اس 24 اولترا، حافظه داخلی 2 ترابایتی در اختیار خواهد داشت تا پاسخگوی سنگین‌ترین موارد استفاده نیز باشد. بااین‌حال به‌نظر مدل پایه، با 128 گیگ حافظه داخلی و 8 گیگ رم روانه بازار شود.

این امر بسیار باعث تعجب بود، زیرا برای یک پرچمدار گران‌قیمت در سال 2024، این میزان فضای ذخیره‌سازی اصلاً کافی به‌نظر نمی‌رسد و درحال‌حاضر بسیاری از گوشی‌های میان‌رده نیز، حداقل 256 گیگ حافظه داخلی دارند. حتی نسخه پایه گلکسی اس 23 اولترا هم دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بود.

گلکسی S24 اولترا با حافظه داخلی 2 ترابایت

البته شاهد سامسونگ قصد دارد تا با افزودن یک نسخه کم‌ظرفیت، قیمت پرچمدار خود را پایین بیاورد. به‌هرحال چنانچه ترکیب حافظه 8+128 گیگابایتی کافی نباشد، همواره مدل 12+256 گیگابایتی نیز در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص عرضه گلکسی S24 اولترا با حافظه داخلی 2 ترابایت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: گجت‌نیوز

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا