عمومی

اینستاگرام قصد دارد مدت زمان ویدیوهای ریلز را تا 10 دقیقه افزایش دهد

[ad_1]

براساس گزارش‌های منتشر شده ظاهراً اینستاگرام قصد دارد حداکثر مدت زمان پست‌های Reels پلتفرم خود را افزایش دهد. در حال حاضر می‌توان ویدیوهای حداکثر سه دقیقه‌ای آپلود کرد، اما ظاهراً این میزان قرار است تا 10 دقیقه افزایش پیدا کند که این امر باعث می‌شود شبکه اجتماعی متعلق به متا به یک پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدیو قدرتمندتر مانند یوتوب تبدیل شود.

طبق تصاویری که توسط «الساندرو پالوزی» فاش شده است، ظاهراً کاربران اینستاگرام در آینده قادر خواهند بود تا ویدیوهای 10 دقیقه‌ای پست کنند. این تغییر همچنین باعث می‌شود تا اینستاگرام رقابت جدی‌تری با تیک‌تاک داشته باشد که در حال حاضر به کاربران خود اجازه می‌دهد ویدیوهای 10 دقیقه‌ای منتشر کنند.

اینستاگرام این تغییر را تأیید می‌کند

همچنین وب‌سایت Engadget برای تأیید این تغییر با متا تماس گرفته است و سخنگوی غول فناوری تأیید کرده که تصاویر فاش شده توسط پالوزی واقعی هستند، اما آن‌ها یک «نمونه اولیه داخلی» را نشان می‌دهند که هنوز به‌صورت خارجی آزمایش نشده است.

در حالی که تیک تاک و اینستاگرام به رقابت طولانی خود در زمینه تبدیل شدن به یک پلتفرم ویدیویی ادامه می‌دهند، یوتوب در جهت دیگری حرکت می‌کند. اخیراً گفته شده بود که این پلتفرم به دنبال اضافه کردن قابلیت پیدا کردن آهنگ‌ها با زمزمه‌کردن آن‌ها است تا بتواند از این طریق، جایگاه خود در بین پلتفرم‌های انتشار ویدیو کوتاه را تقویت کند. اینستاگرام نیز ماه گذشته از چند ویژگی جدید رونمایی کرده بود که یکی از آن‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا در پست‌های کاروسل (Carousel) خود که شامل 10 ویدیو یا عکس یا ترکیبی از هر دو می‌شود، از موسیقی استفاده کنند.

با وجود تغییراتی که این پلتفرم‌ها در طول زمان کرده‌اند، دیگر نمی‌توان ادعا کرد که اینستاگرام پلتفرمی برای اشتراک‌گذاری عکس، تیک‌تاک برای ویدیوهای کوتاه و یوتوب برای ویدیوهای طولانی است، بلکه تمام آن‌ها اکنون به قابلیت‌های جدید مجهز شده‌اند که رقابت آن‌ها با یکدیگر را تشدید کرده است.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا