عمومی

در آستانه انتخابات 2024 آمریکا، تبلیغات سیاسی به ایکس برمی‌گردد

[ad_1]

شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) برای اولین‌بار از سال 2019 که نمایش تبلیغات سیاسی را ممنوع کرده بود، در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری 2024 آمریکا تصمیم گرفته است این ممنوعیت را لغو کند. از طرف دیگر، این شرکت متعلق به ایلان ماسک حالا در پی جذب نیرو برای تیم‌های ایمنی و انتخابات خود است.

ایکس در پستی در وبلاگ خود اعلام کرد که به مقابله با نشر اطلاعات نادرست در تبلیغات سیاسی خواهد پرداخت، اما به‌ نظر آن‌ها، ضروری است که در آستانه انتخابات امکان نمایش چنین تبلیغاتی در این پلتفرم وجود داشته باشد تا کاربران بتوانند درلحظه درباره علایق خود با یکدیگر صحبت کنند.

ایکس می‌گوید سیاست‌های خود را تغییر داده است تا به تعادلی مناسب میان برخورد با محتواهای آسیب‌زننده و عدم سانسور گفتمان سیاسی برسد. این شرکت می‌گوید منظور از محتواهای آسیب‌زننده، محتواهایی است که می‌توانند از طریق ایجاد ترس یا فریب، افراد را به واگذاری حق شرکت در فرایندهای سیاسی مجاب کنند.

شبکه اجتماعی متعلق به ایلان ماسک می‌گوید همچنان از طریق برچسب‌گذاری روی پست‌ها، با نشر اطلاعات گمراه‌کننده مقابله می‌کند. به‌علاوه، این پلتفرم مانع از ترویج محتواهای نادرست ازجمله محتواهایی خواهد شد که اعتماد عموم مردم را به انتخابات پایین می‌آورند. این شرکت ادعا می‌کند که هدفش محافظت از گفتمان سیاسی آزاد و باز است.

ایکس تیم‌های ایمنی و انتخابات خود را گسترش می‌دهد

با توجه به اینکه از زمان ورود ایلان ماسک به توییتر، بخش بزرگی از تیم ایمنی و اعتماد این شرکت اخراج شدند، نگرانی‌هایی درباره عدم توانایی این پلتفرم در کنترل محتواها وجود دارد. اما ایکس می‌گوید از طریق جذب نیرو در تیم‌های ایمنی و انتخابات این مشکل را حل می‌کند.

این شرکت همچنین به کمک یک مرکز جهانی شفافیت در تبلیغات به کاربران اجازه بررسی و ارزیابی تبلیغات سیاسی را خواهد داد. وجود چنین قابلیتی براساس قانون سرویس‌های دیجیتال اتحادیه اروپا حالا دیگر ضروری تلقی می‌شود.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا