عمومی

گوشی‌های شیائومی تا 4 سال و 4 نسخه اندروید به‌روزرسانی می‌شوند

[ad_1]

شیائومی یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های اندرویدی در جهان است؛ بااین‌حال، درزمینه به‌روزرسانی نرم‌افزاری بهترین نیست و سامسونگ دست بالا را دارد. حالا شیائومی اعلام کرده است که می‌خواهد در مسیر رقیب کره‌ای قدم بردارد و برای گوشی ردمی K60 اولترا تا 4 نسخه اصلی اندروید به‌روزرسانی منتشر کند.

شیائومی چند روز پیش در چین از گوشی ردمی K60 اولترا یا ردمی K60 اکستریم ادیشن رونمایی کرد که از مشخصات فنی قدرتمندی بهره می‌برد. حالا حساب رسمی ردمی در شبکه اجتماعی ویبو با انتشار پستی وعده داده است که ردمی K60 اولترا به اولین گوشی شیائومی تبدیل می‌شود که تا 4 نسخه اصلی اندروید را دریافت می‌کند.

به‌روزرسانی شیائومی ردمی K60 اولترا
ردمی K60 اولترا

ردمی همچنین گفته است که گوشی پرچمدارش تا 5 سال آپدیت امنیتی دریافت می‌کند و جزو اولین محصولاتی خواهد بود که در لیست دریافت رابط کاربری MIUI 15‌ قرار می‌گیرد.

4 سال به‌روزرسانی اندروید برای گوشی‌های شیائومی

اگرچه در پست و تصویر منتشرشده تنها با گوشی ردمی K60 اولترا روبه‌رو هستیم، اما انتظار داریم این رویکرد برای تمام گوشی‌های پرچمدار آینده ردمی و شیائومی و حتی پوکو در نظر گرفته شود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که شیائومی اشاره‌ای به تعداد آپدیت‌های MIUI نکرده است.

4 سال به‌روزرسانی اندروید برای گوشی‌های شیائومی

طبق شایعات، ردمی K60 اولترا با نام شیائومی 13T پرو روانه بازار جهانی می‌شود؛ بنابراین حدس می‌زنیم که این رویکرد در به‌روزرسانی برای این محصول هم در نظر گرفته شود. درحال‌حاضر سری شیائومی 12T تا سه نسخه اصلی اندروید را دریافت می‌کند؛ بنابراین شاید نسل بعدی آن‌ها یک نسخه بیشتر به‌روزرسانی شوند.

باید درنهایت به این موضوع اشاره کنیم که گوگل، مالک اندروید، برای محصولات پیکسل تا 3 نسخه اصلی اندروید را منتشر می‌کند و البته این دستگاه‌ها تا 5 سال هم به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کنند؛ بنابراین سامسونگ و احتمالاً شیائومی درزمینه آپدیت محصولات خود در رده‌ای بالاتر از مالک اندروید قرار می‌گیرند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا