موبایل و فناوری

کوچکترین گوشی هوشمند جهان با پشتیبانی از اندروید و قیمت 30 دلاری معرفی شد!

[ad_1]

کوچکترین گوشی هوشمند جهان مجهز به سیستم‌عامل اندروید و با قیمت 30 دلار معرفی شد. این گوشی اندازه‌ای در حد ساعت‌های هوشمند دارد.

کوچکترین گوشی هوشمند جهان به‌نام XS13 توسط شرکت چینی Soyes رونمایی شد. این گوشی هوشمند آنقدر کوچک است که حتی در جیب کوچک شلوارهای جین نیز جای می‌شود و بنابر تصاویر، به اندازه یک ساعت هوشمند است تا گوشی هوشمند. XS13 با وجود اینکه بسیار کوچک است، اما اکثر ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند معمولی مانند پشتیبانی از کارت حافظه، دو سیم‌کارت و غیره را داراست. همچنین این گوشی کوچک از سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند. در ادامه نوشته مشخصات کامل این گوشی جالب را مرور می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: با پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان آشنا شوید [+عکس]

کوچکترین گوشی هوشمند جهان با قیمت 30 دلار معرفی شد

امروزه اکثر شرکت‌های سازنده‌ گوشی‌ هوشمند سعی دارند محصولات با ابعاد نسبتاً بزرگ عرضه کنند، زیرا خریداران نشان داده‌اند به‌فضای کاربری بزرگ‌تر علاقه دارند. گوشی‌های تاشو با فرم‌فکتور مشابه گلکسی زد فولد ۵ سامسونگ حتی گام‌ها را فراتر گذاشته‌اند تا دستگاهی با ابعاد تبلت را در جیب خود داشته باشید.

به‌هرحال شرکت چینی Soyes گوشی هوشمندی به‌‌نام XS13 با سیستم‌عامل اندروید عرضه کرده‌ که ابعاد بسیار کوچکی دارد. درواقع دستگاه مذکور ابعادی در حد ساعت هوشمند دارد و حتی در جیب کوچک شلوار جین شما جا می‌شود.

کوچکترین گوشی هوشمند جهان با پشتیبانی از اندروید و قیمت 30 دلاری معرفی شد!

کوچک‌ترین گوشی هوشمند جهان ابعادی معادل ۸ در ۴ در یک سانتی‌متر دارد. البته اجازه ندهید این ابعاد شما را فریب دهد، زیرا دستگاه مذکور از دو سیم‌کارت و حتی کارت حافظه‌ microSD پشتیبانی می‌کند. این محصول درحال‌حاضر ازطریق فروشگاه AliExpress عرضه می‌شود و فقط ۳۰ دلار قیمت دارد.

طبق برگه‌ مشخصات رسمی Soyes XS13، این محصول از باتری ۱۰۰۰ میلی آمپرساعتی، اندروید ۶، حافظه‌ ذخیره‌سازی یک گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی بهره می‌برد اما همان‌طور که احتمالاً حدس می‌زنید رم و حافظه‌ ذخیره‌سازی آن در برگه‌ مشخصات، جابه‌جا اعلام شده است.

قاب پشتی گوشی Soyes XS13 میزبان دوربین سه‌گانه است که البته به‌نظر نمی‌رسد همه‌ آنها واقعی باشند. در لبه‌ پایینی دستگاه نیز شاهد درگاه USB C هستیم و در نهایت دکمه‌های تنظیم صدا و پاور هم در لبه‌های آن تعبیه شده‌اند.

در جعبه‌ کوچک‌ترین گوشی جهان، یک کابل USB-C برای شارژ دستگاه و همچنین قاب کوچک ژله‌ای وجود دارد. اگر بخواهیم درمورد امتیاز عملکرد دستگاه نظر دهیم بهترین معیار، گیک‌بنچ ۴ است که نشان می‌دهد این گوشی کوچک در بخش عملکرد تک‌هسته‌ای و چند‌هسته‌ای به‌ترتیب امتیاز ۴۱۶ و ۱۱۳۳ را به‌دست می‌آورد که حتی در مقایسه با گوشی‌های میان‌رده‌ امروزی بسیار ضعیف‌تر است.

در ویدیو زیر علاوه‌بر آنباکس، بررسی کلی امکانات و قابلیت‌های گوشی کوچک اندرویدی Soyes XS13، کالبدشکافی آن را نیز مشاهده می‌کنید و درواقع نگاهی دقیق‌تر به اجزای سازنده‌ آن خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کوچکترین گوشی هوشمند جهان چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا