عمومی

شبکه اجتماعی BeFake معرفی شد؛ با هوش مصنوعی از واقعیت دور شوید

[ad_1]

اپلیکیشن شبکه اجتماعی جدید BeFake AI با ایده‌ای در نقطه مقابل اپلیکیشن BeReal معرفی شد. سازنده این پلتفرم با استفاده از هوش مصنوعی به شما اجازه می‌دهد تا به‌راحتی تصاویر خود را دستکاری کنید. آن‌ها می‌گویند واقعیت این است که بسیاری از لحظات زندگی ما جذابیت خاصی ندارند، بنابراین چرا از این فناوری برای تولید تصاویر ساختگی استفاده نکنیم؟

شرکت Alias Technologies اپلیکیشن جدیدی به‌نام BeFake را ساخته است که عملکردی شبیه به جدیدترین پلتفرم محبوب نسل زد یعنی BeReal دارد، اما ایده آن بسیار متفاوت است. این شبکه اجتماعی می‌گوید به‌جای این که تلاش کنید همه‌چیز در تصاویرتان عالی به‌نظر برسد، از هوش مصنوعی کمک بگیرید تا تغییرات مدنظر خود را در عکس‌ها اعمال کنید.

BeFake هم مثل BeReal روزانه یک‌بار به شما نوتیفیکیشن می‌دهد و فرصت کوتاهی دارید تا برای انتشار پست از خودتان عکس بگیرید. اما در ادامه می‌توانید این عکس را با هوش مصنوعی تغییر دهید. برای مثال، می‌توانید پس‌زمینه محیط را تغییر بدهید و خودتان را به طبیعتی زیبا یا حتی دنیاهای خیالی فیلم‌ها و کتاب‌ها ببرید. با این فناوری حتی می‌توانید لباس و رنگ موهای خود را تغییر بدهید یا عکستان را به حالت یک سبک هنری خاص دربیاورید.

BeFake می‌خواهد انتشار تصویر در شبکه‌های اجتماعی را آسان‌تر کند

«کریستن دورمانت»، مدیرعامل Alias می‌گوید این اپلیکیشن ساخته شده است تا موانع ارتباط انسانی را از پیش روی کاربران بردارد. او معتقد است که هوش مصنوعی می‌تواند شبکه‌های اجتماعی را دموکراتیزه کند و از استرس و فشاری که خیلی‌ها در هنگام انتشار محتوا در این پلتفرم‌ها متحمل می‌شوند، بکاهد.

دورمانت می‌گوید ایده انتشار تصاویر خام و واقعی از زندگی روزمره جالب بود، ولی ایده آن‌ها بسیار متفاوت است: «مردم به‌دنبال شبکه‌های اجتماعی الهام‌بخش هستند و می‌خواهند بهترین خودشان را در فضای آنلاین به نمایش بگذارند و BeFake به کاربران اجازه می‌دهد تا هوش مصنوعی را به هر لحظه از زندگیشان اضافه کنند و خلاقیت خود را با دوستانشان به اشتراک بگذارند.»

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این اپلیکیشن می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا