بازار خودرو

طرح فروش قسطی کرمان موتور مرداد 1402 [+شرایط و قیمت]

[ad_1]

طرح فروش قسطی کرمان موتور مرداد 1402 ابلاغ شد. شرکت خودروسازی کرمان موتور در طرح فروش جدید خود، 4 محصول در نظر گرفته است.

طرح فروش قسطی کرمان موتور مرداد 1402 با موعد تحویل 90 روزه (سه ماهه) اعلام شد. شرکت خودروسازی کرمان موتور قصد دارد طرح فروش اقساطی 4 محصول از خانواده خود را از امروز پنجشنبه، 26 مردادماه آغاز کند. این طرح تا روز 30 مردادماه و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. همچنین گفته شده که برای هر 3 ماه از مشتری چک دریافت شده و تاریخ اولین چک نیز 15 بهمن‌ماه سال جاری است. جزئیات بخشنامه فروش کرمان موتور را در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید محصولات کرمان موتور مرداد 1402 اعلام شد [+جدول]

طرح فروش قسطی کرمان موتور مرداد 1402 آغاز شد

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی 4 محصول خودرو اعلام کرد. گفتنی است این شرایط فروش برای عموم مردم آزاد بوده و مختص سامانه یکپارچه خودرو نمی باشد.

متقاضیان می‌توانند از روز پنجشنبه ۲۶ مرداد تا ۳۰ مرداد و یا تکمیل ظرفیت محصولات با مراجعه به سایت کرمان موتور یا نمایندگی‌های کرمان موتور نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

اقساط به صورت هر ۳ ماه یک چک محاسبه می‌شود و تاریخ اولین چک ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ می‌باشد. همچنین سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند. گفتنی است برای این بخشنامه فروش سود تاخیر ۳درصد ماهیانه در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش قسطی کرمان موتور مرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا