عمومی

سامسونگ از اولین بازی جهان با پشتیبانی از HDR10+ GAMING رونمایی کرد

[ad_1]

سامسونگ از اولین بازی جهان با پشتیبانی از فرمت HDR10+ GAMING رونمایی کرد: The First Descendent. این بازی با همکاری NEXON توسعه پیدا کرده است و در گیمزکام 2023 معرفی می‌شود. The First Descendent اولین بازی جهان محسوب می‌شود که از استاندارد HDR10+ GAMING که توسط HDR10+ Technologies LLC توسعه یافته است، پشتیبانی می‌کند.

با فرمت HDR10+ GAMING، گیمرها به‌لطف کنتراست عمیق‌تر، رنگ‌های شاداب‌تر و روشنایی متعادل، تجربه بازی جذاب‌تری خواهند داشت. همچنین به‌لطف +HDR10، گیمرها به جزئیات دقیق‌تری در سایه‌های تاریک یا نواحی خیلی روشن دست پیدا می‌کنند. از سایر ویژگی‌های HDR10+ GAMING می‌توان به پاسخ‌های فوری، تأخیر کم و رفرش ریت متغیر اشاره کرد.

سامسونگ و فرمت HDR10+ GAMING

سامسونگ HDR10+ GAMING

HDR10+ Technologies LLC در سال 2018 با همکاری سامسونگ تأسیس شد و فناوری‌های آن بدون هزینه و به‌صورت رایگان در اختیار شرکت‌ها و مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. درحقیقت باید گفت که با جایگزین رایگان دالبی ویژن روبه‌رو هستیم. به‌لطف ارائه رایگان فناوری‌ها، اکوسیستم +HDR10 حالا دارای 155 شریک است و بیش از 7000 دستگاه تأییدیه آن را دریافت کرده‌اند.

«هیون کیم»، معاون اجرایی و معاون توسعه کسب‌وکار در NEXON می‌گوید فرمت +HDR10 GAMING بازی‌ها را متفاوت از همیشه ارائه می‌کند:

«با استفاده از HDR10+ GAMING، بازی را به‌گونه‌ای ارائه می‌کنیم که در گذشته غیرممکن بود. همکاری با سامسونگ سطح بازی‌های HDR را نیز بالا می‌برد و ما هیجان‌زده‌ایم که این استاندارد جدید تصویر را در بازی‌های ویدیویی معرفی می‌کنیم.»

اولین آزمایش بتای عمومی بازی The First Descendent در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریورماه) آغاز می‌شود. گیمرها در سراسر جهان می‌توانند به برنامه بتای این بازی بپیوندند و بازی را قبل از عرضه رسمی، تجربه کنند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا