عمومی

تعداد کاربران فعال روزانه شبکه اجتماعی تردز در یک ماه ۷۹ درصد کاهش یافت

[ad_1]

شبکه اجتماعی تردز (Threads) بعد از معرفی، به‌سرعت و طی چند روز توانست در بین کاربران به‌خوبی شناخته شود و تعداد کاربران فعال آن در همان روزهای اول از مرز ۱۰۰ میلیون کاربر گذشت. داده‌های شرکت تجزیه‌وتحلیل Similarweb نشان می‌دهد تعداد کاربران فعال روزانه و مدت‌زمانی که آن‌ها در پلتفرم شبکه اجتماعی تردز می‌گذرانند، در طول یک ماه کاهش پیدا کرده است.

این وب‌سایت در گزارش آماری خود می‌گوید در تاریخ ۷ ژوئیه تعداد کاربران فعال روزانه تردز ۴۹ میلیون کاربر بوده، ولی به فاصله یک ماه و در تاریخ ۷ آگوست، تعداد کاربران فعال روزانه این پلتفرم با ریزش ۷۹ درصدی، به ۱۰ میلیون نفر کاهش یافته است.

ریزش ۷۹ درصدی تعداد کاربران فعال تردز طی یک ماه

وب‌سایت Similarweb در آخرین گزارش خود اعلام کرده است که تعداد افرادی را که از برنامه اندرویدی تردز استفاده می‌کنند، مورد بررسی قرار داده و به نتایج جالبی رسیده است. در این گزارش آمده که پس از نقطه اوج ۴۹.۳ میلیون کاربر روزانه فعال در تاریخ ۷ ژوئیه، این آمار دقیقاً یک ماه بعد و در تاریخ ۷ آگوست به ۱۰.۳ میلیون نفر کاهش یافته است.

در ایالات‌متحده، تعداد کاربران فعال روزانه در تاریخ ۷ ژوئیه ۲.۳ میلیون کاربر بوده و یک ماه بعد در ۷ آگوست به ۵۷۶ هزار نفر رسیده است.

آمارها نشان می‌دهند کاربرانی که از تردز استفاده می‌کنند، مانند سابق مدت‌زمان طولانی را در این شبکه اجتماعی سپری نمی‌کنند. میانگین مدت‌زمان صرف‌شده روزانه برای استفاده از این پلتفرم از حدود ۱۴ دقیقه تا تقریباً ۲۱ دقیقه در ایالات‌متحده شروع می‌شد. این آمار در ۷ آگوست به ۳ دقیقه کاهش یافته است. در مقایسه، تعداد کاربران فعال روزانه X (توییتر سابق) در اندروید بیش از ۱۰۰ میلیون است و این افراد به‌صورت منظم روزانه حدود ۲۵ دقیقه از این برنامه استفاده می‌کنند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا