عمومی

اینستاگرام حالا اجازه می‌دهد در پست‌های ترکیبی از موسیقی استفاده کنید

[ad_1]

اینستاگرام از چند ویژگی جدید رونمایی کرد که یکی از آن‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا در پست‌های کاروسل (Carousel) خود که شامل 10 ویدیو یا عکس یا ترکیبی از هر دو می‌شود، از موسیقی استفاده کنند.

شبکه اجتماعی متعلق به شرکت متا برای نمایش ویژگی جدید خود با «اولیویا رودریگو»، خواننده پاپ همکاری کرده است و او با انتشار یک پست کاروسل جدید، علاوه بر آهنگ جدید خود که «?bad idea right» نام دارد، آن را به نمایش گذاشته است.

اگر این قابلیت برای شما آشنا به‌نظر می‌رسد، باید اشاره کرد که تیک‌تاک نیز از سال گذشته آن را به کاربران خود ارائه می‌کند. اینستاگرام در پست وبلاگ خود نوشت:

«چه مجموعه‌ای از خاطرات تابستانی یا لحظاتی از لنز دوربین خود را قصد داشته باشید با دیگران به اشتراک بگذارید، اکنون می‌توان به پست‌های کاروسل خود موسیقی اضافه کنید.»

سایر ویژگی‌های جدید اینستاگرام

اینستاگرام همچنین راه جدیدی برای همکاری کاربران در یک پست یا یک Reels ارائه کرده است. به گفته شبکه اجتماعی متعلق به متا، اکنون کاربران می‌توانند حداکثر از سه دوست خود به‌عنوان نویسنده مشترک یک پست دعوت کنند. این پست که توسط چندین کاربر منتشر می‌شود، به تمام مخاطبان آن‌ها نمایش داده خواهد شد. اولین‌بار در سال 2021 ویژگی Collabs راه‌اندازی شد که از طریق آن کاربران می‌توانند یک پست را با همکاری دیگران منتشر کنند.

علاوه‌براین، اینستاگرام نحوه عملکرد استیکر «Add Yours» که اولین‌بار سال 2021 از راه رسید را تغییر داده است تا اکنون کاربران را به شرکت در یک چالش یا استفاده از یک هشتگ تشویق کنید.

درنهایت، اینستاگرام اشاره کرده که قصد دارد مجموعه موسیقی خود را در هفته‌های آینده به کشورهای بیشتری ارائه کند، هرچند هنوز نام کشورها یا تاریخ خاصی اعلام نشده است.

در چند وقت گذشته قابلیت‌های زیادی مربوط به موسیقی در دسترس کاربران اینستاگرام قرار گرفته است تا بتوانند سلیقه خود را نشان دهند. این شرکت اخیراً قابلیت اضافه‌کردن موسیقی به ویژگی Notes را نیز در دسترس کاربران خود قرار داده بود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا