عمومی

One UI 6 منتشر شد؛ با ویژگی‌های جدید رابط کاربری سامسونگ آشنا شوید

[ad_1]

نسخه بتا رابط کاربری One UI 6 مبتنی بر اندروید 14 در دسترس گوشی‌های سری گلکسی S23 سامسونگ برخی بازارها قرار گرفته است.

One UI 6 برای ارائه یک تجربه کاملا کاربرپسندتر طراحی شده است و با سادگی و گزینه‌های بیشتر برای شخصی‌سازی در این زمینه تلاش کرده است. در ادامه این مطلب به ویژگی‌های جدید این رابط کاربری که توسط نشریات مختلف گزارش شده، اشاره می‌کنیم.

ویژگی‌های جدید بتا One UI 6

تمرکز اصلی سامسونگ در نسخه جدید رابط کاربری خود سادگی است. برخی عناصر One UI 6 برای ارائه یک ظاهر و احساس مدرن بهینه‌سازی شده‌اند؛ به‌عنوان مثال یک فونت پیش‌فرض و همچنین ایموجی‌های جدیدی در صفحه کلید سامسونگ وجود دارد.

علاوه بر این، با یک حرکت ساده می‌توانید به منوی کشویی بالای صفحه و تمام تنظیمات آن دسترسی داشته باشید. برای انجام این کار، فقط کافی است انگشت خود را از گوشه سمت راست بالای صفحه دستگاه به پایین بکشید. البته برای این ویژگی باید از قبل تنظیمات دسترسی فوری به Quick Panel را روشن کرده باشید.

علاوه بر این، Quick Panel دارای طرح‌بندی تازه‌ای است که دسترسی کاربران به ویژگی‌های مورد استفاده خود مانند تنظیم نور صفحه را در حین حرکت کردن ساده‌تر می‌کند.

همچنین براساس حالت‌ها و عادت‌های خاص زندگی روزمره خود، یک لاک اسکرین هوشمند دریافت خواهید کرد که در حال تغییر است. به‌عنوان مثال، زمانی که کاربری نیاز داشته باشد حالت Sleep Mode را روشن کند، یک تصویر آرامش‌بخش از جنگل روی صفحه ظاهر می‌شود.

سامسونگ همچنین با ارائه یک ویجت جدید به کاربران این امکان را داده تا حالت دوربین و مکان‌ذخیره‌سازی عکس‌های خود را انتخاب کنند.

متاسفانه این آپدیت فقط برای گوشی‌های سری گلکسی S23 منتشر شده است. چند هفته قبل، لیست گوشی‌های سامسونگ که از اندروید 14 و One UI 6.0 پشتیبانی می‌کنند اعلام شد که نام دستگاه‌هایی از جمله گلکسی A71 و گلکسی S20 FE در آن دیده می‌شود. همچنین در ماه قبل، طرح مفهومی از رابط کاربری On‌e UI 6.0 منتشر شده بود که آیکون‌های جدیدی را در آن نشان می‌داد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا