رمزارزها

معرفی بهترین های ارز دیجیتال هوش مصنوعی در سال ۲۰۲۳

[ad_1]

شاید بتوان گفت که تاثیرگذارترین خبرهای تکنولوژی در چند سال گذشته متعلق به دو موضوع هوش مصنوعی و ارز دیجیتال بوده است. این دو تکنولوژی ابعاد مختلف زندگی ما را تحت تاثیر خود قرار داده اند و درهای جدیدی را به روی آینده باز کرده اند. شاید بتوان گفت یکی از تاثیر گذارترین رفتارهای این دو بر روی سیستم های پرداخت مالی، نحوه سرمایه گذاری و ذخیره داده ها بوده است. ارز دیجیتال هوش مصنوعی دستاوردی است که دو علم بزرگ بلاک چین و هوش مصنوعی را ادغام می کند. بنابراین در این مقاله به بررسی بهترین ارز دیجیتال هوش مصنوعی می پردازیم.

\

کریپتوکارنسی خود یکی از موضوعات بحث برانگیز و سرشار از ابهام است که با ورود هوش مصنوعی به این حوزه پیچیدگی بیشتری شامل حالش شد. یکی از مواردی که قیمت ارز دیجیتال را دستخوش تغییرات مثبت و رو به رشدی کرد، معرفی ربات ChatGPT بود.

ارزهای هوش مصنوعی به دسته ای از ارزها اتلاق می شود که می توانند با کمک گرفتن از فناوری هوش مصنوعی رفتار برنامه ریزی شده داشته باشند. مقیاس پذیری و امنیت شبکه در این ارزها بسیار بالاست و در نتیجه کارآمدتر هم هستند.

اگر بخواهیم اهمیت ارز دیجیتال هوش مصنوعی را بهتر به شما منتقل کنیم باید بگوییم که سرشناس ترین افراد مانند ایلان ماسک آمادگی خود را برای سرمایه گذاری روی این ارزها آغاز کرده اند.

چگونگی سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال هوش مصنوعی

در دوره ای که بازار ارز دیجیتال نزول را تجربه می کند، پیشرفت های جدید می تواند نفسی تازه به آن ببخشد و دوباره سرمایه گذاران را به سمت خود بکشد. پیش از این سرمایه گذاران با توجه به نوسان شدید ارز های دیجیتال برای محافظت از دارایی های خود اغلب روی به استیبل کوین ها و خرید ووچر پرفکت مانی روی آورده بودند؛ زیرا ارزش این ارز های دیجیتال همواره ۱ دلار خواهد بود و این موضوه به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا از نوسانات بازار در امان باشند. در زمانی که از جذابیت ارزهای دیجیتال کاسته شده بود، پروژه های ارز دیجیتال هوش مصنوعی و حمایتی که سرمایه داران بزرگ از آن کردند، کاربران دوباره مشتاق به ورود به این بازار شدند. اما وارد شدن به پروژه های ارز دیجیتال هوش مصنوعی و شروع سرمایه گذاری بر روی آن ها نیازمند شناخت این ارزها و هدف گذاری بر روی آن ها است.

یکی از ویژگی های مهم که یک بلاک چین را نسبت به بقیه شبکه ها برتر نشان می دهد، مقیاس پذیری آن است. این عبارت به این معنی است که یک شبکه بتواند در کمترین زمان و با کارمزد پایین، بیشترین تراکنش را انجام دهد. بنابراین پروژه های ارز دیجیتال در صورتی می توانند به موفقیت برسند که راهکارهای جدیدی برای مقیاس پذیری ارائه دهند.

برای شروع سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال هوش مصنوعی در ابتدا باید هدف ارزهای مختلف را بررسی کنید و یک یا چند تا از آن ها را انتخاب نمایید. مرحله بعد انتخاب صرافی متناسب با ارزهای انتخاب شما است. اگر صرافی که برای معامله انتخاب کردید یک صرافی خارجی بود، لازم است که در ابتدا نسبت به خرید تتر و شارژ حساب خود اقدام نمایید.

آینده ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی

انقلاب دیجیتالی مفهومی است که تحلیلگران برای ترکیب بلاک چین و هوش مصنوعی در نظر گرفته اند. آن ها آینده ای روشن را در ادغام تمرکززدایی بلاک چین و انعطاف پذیری هوش مصنوعی می بینند.

البته در مقابل افرادی هم هستند که تصور می کنند آینده این پروژه نامعلوم و غیر قابل پیش بینی است. علت این نگرش این است که با در اختیار گرفتن شبکه های بلاک چین توسط ربات های هوش مصنوعی، دیگر مهفوم تمرکززدایی برای بلاک چین وجود ندارد! همین امر باعث نقض کامل غیرمتمرکز بودن ارزهای دیجیتال می شود.

بهترین ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی

بهترین راه برای دستیابی به اطلاعات کلیه ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی، مراجعه به سایت کوین مارکت کپ است. این سایت لیست کاملی از این مدل ارزها را بر اثر مارکت کپ هر کدام در اختیار شما قرار می دهد. اولین های این لیست بهترین گزینه ها برای انتخاب یک ارز دیجیتال هوش مصنوعی خوب هستند. در ادامه به معرفی بهترین های این لیست می پردازیم.

گراف (GRT)

بهترین ارز دیجیتال هوش مصنوعی عنوانی است که می توان به گراف داد. ارزش بازار این ارز بالا است و اولین جایگاه را در بین توکن های هوش مصنوعی دارد. این شبکه بر روی بستر اتریوم قابل اجرا بوده و امکان ایجاد اپلیکیشن های غیر متمرکز را فراهم می کند. GRF یکی از فعالان توسعه نسل سوم اینترنت است.

رندر توکن (RNDR)

دومین توکن از لیست بهترین های ارز دیجیتال هوش مصنوعی رندر نام دارد که هدف از طراحی آن کمک به امور طراحی و گرافیکی است. کاربران می توانند قدرت پردازنده های گرافیکی خود را به طور کاملا غیر متمرکز و یکپارچه با دیگران به اشتراک بگذارند و به همین وسیله درآمد کسب کنند.

اینجکتیو پروتکل (INJ)

ارزش بازاری که سومین ارز دیجیتال هوش مصنوعی به خود اختصاص داده است معادل ۵۰۰ میلیون دلار می باشد. صرافی یونی سواپ امکان معامله رمز ارز این پلتفرم را فراهم کرده است. هدف گذاری اصلی این ارز بر روی امور مالی غیر متمرکز (DeFi) است.

سینگولاریتی نت (AGIX)

این ارز را یکی از ۱۰۰ دارایی مهم بازار ارز دیجیتال معرفی کرده اند. این پلتفرم به خود لقب نسل دوم هوش مصنوعی غیر مبمرکز را داده است. هدف سینگولاریتی نت ایجاد بستری مناسب برای ایجاد سرویس های گوناگون هوش مصنوعی بر روی بلاک چین بود.

آسیس نتورک (ROSE)

این شبکه بر روی بلاک چین کاسماس ایجاد شد و هدف آن حفظ حریم خصوصی کاربران می باشد. ROSE رمز ارز بومی آسیس نتورک است که در جایگاه ۱۰۸ بازار ارز دیجیتال قرار دارد. تحلیلگراتن آینده خوبی را برای این ارز پیش بینی کرده اند.

فچ ای آی (FET)

FET رمز ارز بومی فچ ای آی است که بر روی شبکه بلاک چین اتریوم ایجاد شد و از تکنولوژی قرارداد هوشمند بهره می گیرد. عملکرد این ارز به این صورت است که سیستم ‌های متمرکز ذخیره اطلاعات را به سیستم‌های متن باز و غیرمتمرکز تبدیل می کند. پایه و اساس فچ ای آی بر روی دو موضوع هوش مصنوعی و اینترنت اشیا بنا شده است.

اوشن پروتکل (OCEAN)

هدف از ایجاد اوشن پروتکل (OCEAN) به وجود آوردن بستری بود که تبادل داده ها و تمرکززدایی ذخیره آن ها را سهولت بخشد. با وجود این پلتفرم، نهاد های دیگر مانند مایکروسافت و گوگل امکان ذخیره داده های شما را ندارند.

جمع بندی

دنبال کردن اخبار دنیای رمز ارز ها به خصوص ارزهای دیجیتال هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا بتوانید سرمایه گذاری کم ریسک تر و پر سودتری را تجربه کنید. تحلیل نمودارهای ارزهایی که در حسابتان دارید می تواند سیگنال های خرید و فروش خوبی را برای شما ارسال کند. بنابراین در کنار آموزشف کسب تجربه برای موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال اهمیت ویژه ای دارد.

منبع: ارز دیجیتال های برتر هوش مصنوعی

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا