بازار خودرو

طرح فروش بهمن موتور مرداد 1402 ویژه سامانه یکپارچه [+شرایط و قیمت]

[ad_1]

طرح فروش بهمن موتور مرداد 1402 ویژه سامانه یکپارچه ابلاغ شد. گروه صنعتی بهمن طرح فروش 5 محصول پرطرفدار خود را با قیمت مصوب آغاز کرد.

طرح فروش بهمن موتور مرداد 1402 ویژه سامانه یکپارچه برای 5 محصول از بهترین محصولات خود شامل دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت، فیدلیتی تیپ ۱ و ۲ را با قیمت مصوب اعلام کرد. بنابر اعلام گروه صنعتی بهمن، متقاضیان این خودروها که در سامانه یکپارچه اولویت‌بندی شده‌اند می‌توانند جهت تکیمل وجه اقدام کنند و تا هفته آخر شهریورماه خودرو خود را تحصول بگیرند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش سایپا ویژه مرداد 1402 ویژه متقاضیان طرح حمایت از خانواده [+شرایط و قیمت]

طرح فروش بهمن موتور مرداد 1402 ویژه سامانه یکپارچه اعلام شد

در طرح فروش اصلی بهمن موتور متقاضیان دیگنیتی پرایم می‌توانند نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود اقدام کنند. همچنین اگر این افراد تمایل داشته باشند می‌توانند با قیمت‌های مصوب شورای رقابت به جای دیگنیتی پرایم سایر محصولات سواری گروه بهمن را خریداری کنند.

دیگنیتی پرایم و پرستیژ بر اساس موجودی شرکت با تریم‌های مشکی و زرشکی عرضه می‌شوند. اما ریسپکت پرایم و فیدلیتی پرایم صرفاً با تریم داخلی مشکی در این طرح فروش قابل سفارش‌گذاری هستند. همچنین رنگ بدنه این خودروها به‌صورت ثبت اولیه سفید و مشکی خواهد بود. سود انصراف از این طرح‌های فروش ۱۷.۵ درصد سالانه و سود تاخیر ۲.۵ درصد ماهانه برای مشتریان تعیین شده است.

نام خودرو قیمت مصوب تابستان ۱۴۰۲ (تومان)
دیگنیتی پرایم ۱.۲۴۹.۶۰۰.۰۰۰
دیگنیتی پرستیژ ۱.۴۴۲.۴۰۰.۰۰۰
فیدلیتی پرایم تیپ ۱ ۱.۱۲۳.۵۰۰.۰۰۰
فیدلیتی پرایم تیپ ۲ ۱.۱۴۸.۸۰۰.۰۰۰
ریسپکت پرایم ۹۷۳.۷۶۰.۰۰۰

با توجه به شرایط فروش اعلام شده برای دیگنیتی، فیدلیتی و ریسپکت خودروها هفته آخر شهریور ۱۴۰۲ به دست خریداران خواهند رسید. این شرایط فروش از ۲۱ تا ۲۶ مرداد برقرار است و مشتریان دوره اول سامانه یکپارچه بهمن موتور می‌توانند از این طرح فروش استفاده کنند.

طرح فروش بهمن موتور مرداد 1402 ویژه سامانه یکپارچه

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش بهمن موتور مرداد 1402 ویژه سامانه یکپارچه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا