عمومی

تغییر جدید یوتوب؛ نمایش ویدیوهای پیشنهادی فقط با فعال‌بودن تاریخچه

[ad_1]

صفحه اصلی یوتوب (Youtube) اکنون اگر تاریخچه ویدیوهای مشاهده‌شده خود را خاموش کرده باشید، بسیار متفاوت به‌نظر می‌رسد. درواقع هنگام خاموش‌بودن این گزینه، به‌جای اینکه با صفحه‌ای پر از ویدیوهای پیشنهادی مواجه شوید، یک صفحه خالی نمایش داده می‌شود.

همان‌طور که گوگل در پست وبلاگ خود اعلام کرده، این تغییر به‌عنوان بخشی از برنامه‌های غول فناوری برای ارائه «تجربه‌ای جدید به بینندگان» ارائه شده است. با وجود این تغییر، اگر تاریخچه تماشای YouTube خود را خاموش کرده باشید، دیگر هیچ ویدیویی در صفحه اصلی به شما پیشنهاد نمی‌شود.

بااین‌وجود، در صفحه اصلی یوتوب فقط نوار جستجو را به‌همراه دکمه‌های مربوط به Shorts، Subscriptions و Library را مشاهده خواهید کرد.

تغییر جدید یوتوب

گوگل در پست خود اشاره کرده که این ویژگی «طی چند ماه آینده» ارائه خواهد شد، اما ظاهراً چندین کاربر آن را مشاهده کرده‌اند. طبق تصویری که به اشتراک گذاشته شده است (تصویر بالا)، درصورت خاموش‌بودن تاریخچه یوتوب، پیغامی در صفحه اصلی نمایش داده می‌شود که روی آن نوشته شده است:

«سابقه تماشای شما خاموش است. می‌توانید در هر زمان تنظیمات خود را تغییر دهید تا جدیدترین ویدیوهای مناسب برای شما نشان داده شوند.»

این تغییر احتمالاً برای افرادی که از نمایش ویدیوهای بسیار زیاد و بعضاً نامربوط در صفحه اصلی ناراضی هستند، ایده‌آل خواهد بود، اما همچنین ممکن است برخی کاربران را به روشن‌کردن تاریخچه تماشای خود مجبور کند.

گوگل همچنین در پست خود توضیح می‌دهد که تجربه جدید با هدف مشخص‌شدن ویژگی‌هایی که برای ارائه پیشنهادها لازم هستند، راه‌اندازی شده است و تجربه کارکردن با یوتوب را برای کاربرانی که ترجیح می‌دهد به‌جای مرور پیشنهادها جستجو کنند، ساده‌تر می‌کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا