عمومی

شبکه اجتماعی X شناسه کاربری music@ را برای خود تصاحب کرد

[ad_1]

پس از تصاحب هندل یا شناسه کاربری X برای توییتر، حالا یک حساب کاربری دیگر با شناسه music که حدود 455 هزار دنبال‌کننده داشت نیز از تصاحب اکانت خود توسط این شرکت خبر می‌دهد. مالک این اکانت از بابت این اقدام به‌شدت ابراز ناراحتی و نارضایتی کرده است.

جدیدترین قربانی اقدامات ایلان ماسک برای تغییر برند توییتر به ایکس، «جرمی وات» است که می‌گوید این شبکه اجتماعی شناسه کاربری music@ را که با 455 هزار دنبال‌کننده در اختیار او قرار داشت، بدون پرداخت پولی از دستش خارج کرده است. شرکت ایکس صرفاً در ایمیلی به او خبر داده که هندل این اکانت برداشته خواهد شد.

حالا از این هندل برای اکانتی استفاده شده است که پیش‌تر Twitter Music نام داشت. شرکت ایکس برخلاف توییتر سابق، در بسیاری از اکانت‌های خود از پیشوند استفاده نمی‌کند. برای مثال، Twitter Support به Support و Twitter Movies هم به Movies تبدیل شده است.

شبکه اجتماعی X هندل‌های موردنیاز خود را تصاحب می‌کند

وات می‌گوید شناسه اکانت او به musicfan@ تغییر پیدا کرده است، اما داده‌ها و دنبال‌کنندگان قبلی وی بدون مشکل به این اکانت منتقل شده‌اند. البته او می‌گوید گزینه‌های دیگری مثل musicmusic ،@music123 ،@musiclover@ هم به او پیشنهاد داده شده بود تا درصورت تمایل از یکی از این شناسه‌ها استفاده کند. ولی نکته جالب اینجاست که همه این هندل‌ها از قبل توسط دیگر اکانت‌ها انتخاب شده بودند.

جرمی وات که از این اتفاق بسیار عصبانی شده، در توییتی دراین‌باره نوشته است: «16 سال پیش، music@ را ساختم و از آن زمان تاکنون اداره‌اش می‌کنم. ولی حالا توییتر / ایکس آن را صاحب شده است.»

تصاحب شناسه music@ در شرایطی اتفاق می‌افتد که این شبکه اجتماعی چندی قبل شناسه x@ را هم به همین شکل از دست مالک قبلی آن، «جین ایکس هوانگ» خارج کرده بود. در آن مورد هم این شرکت با ارسال ایمیلی به هوانگ گفته بود که هندل x@ بخشی از دارایی‌های این شرکت به‌حساب می‌آید.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا