موبایل و فناوری

تصاویر لورفته گلکسی زد فلیپ ۵ نمایشگر دستگاه را با ویجت‌های مختلف نشان می‌دهد

[ad_1]

تصاویری از گلکسی زد فلیپ ۵ منتشر شده‌اند که نمایشگر بیرونی دستگاه را با ویجت‌های مختلفی ازجمله تقویم، کیبورد، تاریخچه تماس و موارد دیگر نشان می‌دهند.

همچنین با توجه به تصاویر، به‌نظر می‌رسد وقتی این گوشی تاشو در حالت بسته قرار دارد، هیچ شکافی بین نمایشگر داخلی آن وجود ندارد و دو بخش نمایشگر به‌خوبی روی یکدیگر و بدون هیچ‌گونه شکافی قرار می‌گیرند.

گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۵ با ویجت‌های مختلف روی نمایشگر

رندرهای منتشرشده از گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۵، نمایشگر دستگاه را با تصاویری از ویجت‌های مختلف نشان می‌دهد که روی صفحه‌نمایش در دسترس خواهد بود. همان‌طور که گفته شد، به‌نظر می‌رسد با توجه به رندرها، گلکسی زد فلیپ ۵ هیچ شکافی بین دو صفحه نمایشگر نخواهد داشت.

با نزدیک‌ترشدن به دومین رویداد Unpacked سامسونگ، خبرهای مختلفی در مورد گوشی‌های تاشوی جدید منتشر می‌شود. یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری Roland Quandt، تصاویری از گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۵ به اشتراک گذاشت، اما خیلی زود تصاویر را حذف کرد. بااین‌وجود برخی وب‌سایت‌ها توانستند این تصاویر را قبل از حذف‌شدن، ذخیره کنند. در این تصاویر گوشی تاشوی جدید سامسونگ در دو حالت باز و بسته نمایش داده شده است.

با توجه به تصاویر، به‌نظر می‌رسد سامسونگ توانسته است شکاف موجود در گلکسی زد فلیپ ۵ را از بین ببرد. با توجه به اینکه تصاویری که از گلکسی فولد ۵ منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که دستگاه مذکور هنوز دارای یک شکاف جزئی است، این نگرانی وجود داشت که گلکسی زد فلیپ هم به همین شکل دارای شکاف بین نمایشگر داخلی باشد که ظاهراً این‌طور نبوده و در تصاویر خبری از شکاف بین دو نمایشگر نیست.

درنهایت باید دید سامسونگ گوشی‌های تاشوی جدید خود را با چه مشخصاتی رونمایی خواهد کرد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا