عمومی

واتس‌اپ حالا در دسترس ساعت‌های هوشمند Wear OS 3 قرار گرفت

[ad_1]

نسخه نهایی اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ برای ساعت‌های هوشمند دارای سیستم عامل Wear OS 3 یا نسخه‌های جدیدتر سرانجام به‌طور رسمی منتشر شده است. نسخه بتا این برنامه که به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به گوشی خود با دیگران در ارتباط باشند، چند ماه پیش منتشر شده بود.

اولین گزارش‌ها درباره نسخه‌ای از واتساپ برای ساعت‌های هوشمند Wear OS 3 چند ماه قبل منتشر شده بود و حالا متا به ورج اعلام کرده که این نسخه هم‌اکنون در دسترس کاربران قرار گرفته است.

قابلیت‌های نسخه Wear OS واتس‌اپ

برنامه واتس‌اپ برای ساعت های هوشمند چندان پیچیده نیست و به کاربران اجازه می‌دهد مکالمات جدیدی را شروع کنند، به پیام‌های خود پاسخ دهند و از طریق آن با دیگران تماس بگیرند. همچنین می‌توان از طریق آن با پیام‌های صوتی، ایموجی، متن و پاسخ‌های سریع با دیگران ارتباط برقرار کرد.

علاوه بر این، اگر ساعت هوشمند مجهز به Wear OS 3 با قابلیت LTE داشته باشید، می‌توانید بدون نیاز به حضور گوشی در اطرافتان به پیام‌های خود پاسخ دهید.

ورج در ادامه گزارش خود اشاره می‌کند که زمانبندی متا از نظر استراتژیک با عرضه نسل بعدی ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 6 سامسونگ در 4 مرداد مطابقت دارد. سامسونگ و گوگل همیشه برای بهبود سیستم عامل Wear OS با یکدیگر همکاری داشته‌اند و اکنون انتظار می‌رود تا اضافه شدن برنامه‌های محبوبی مانند واتس‌اپ باعث جذب بیشتر کاربران اندرویدی و حفظ مشتریان شود.

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که هنوز هیچ برنامه اختصاصی از واتس‌اپ برای اپل واچ وجود ندارد. با این حال، متا در چند سال گذشته پلتفرم‌های پشتیبانی شده برنامه خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده و اکنون می‌توان واتس‌اپ را در گوشی‌های موبایل، تبلت‌های اندرویدی، رایانه‌های شخصی و حتی وب اجرا کرد. اخیراً نیز این شرکت در حال آزمایش ویژگی‌های بیشتری مانند امکان ارسال ویدیوهای باکیفیت بوده است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا