عمومی

توییتر احتمالاً درحال کار روی قابلیت تماس صوتی و تصویری است

[ad_1]

توییتر هر لحظه ممکن است قابلیتی را معرفی کند که از مدت‌ها قبل توسط بسیاری از کاربران درخواست شده است: پشتیبانی از تماس تصویری و صوتی.

«آندریا کانوی»، طراحی ارشد محصول توییتر، در توییت جدیدی تصویری را به اشتراک گذاشته است که ظاهراً این ویژگی را تبلیغ می‌کند. در این تصویر، او صفحه چت یکی از دوستان خود را به نمایش گذاشته که دو گزینه «تماس صوتی» و «تماس تصویری» به آن اضافه شده است.

قابلیت تماس صوتی و تصویری توییتر

ایلان ماسک، مالک توییتر، در اوایل سال جاری میلادی گفته بود که ویژگی تماس صوتی و تصویری به‌زودی ارائه می‌شود تا کاربران بتوانند بدون نیاز به شماره، با افراد دیگری از سراسر جهان صحبت کنند.

بااین‌حال، اگر توییتر قصد داشته باشد این ویژگی را خیلی زود ارائه کند، احتمالاً یکی از ویژگی‌های مشترکین سرویس پولی Twitter Blue خواهد بود که قیمت آن 8 دلار در ماه است. این سرویس همچنین ویژگی‌های دیگری مانند توییت‌های طولانی و امکان ویرایش پست تا یک ساعت پس از انتشار دارد.

توییتر در چند وقت گذشته با تغییراتی ازجمله محدودکردن تعداد پست‌هایی که افراد می‌توانند در طول یک روز ببینند، بسیاری از کاربران خود را ناراضی کرده است. از سوی دیگر، شبکه اجتماعی اینستاگرام Threads به‌تازگی به‌عنوان رقیب تو‌ییتر شروع به کار کرده و کاربران زیادی جذب آن شده‌اند. بنابراین توییتر درحال‌حاضر در موقعیتی قرار دارد که باید تبلیغات و ویژگی‌های مناسبی داشته باشد.

در همین رابطه، توییتر روز گذشته شرکت متا، سازنده اپلیکیشن «تردز» را به سوءاستفاده سیستماتیک، عمدی و غیرقانونی از اسرار تجاری تو‌ییتر متهم کرد. ایلان ماسک در واکنش به این خبر گفته بود که با رقابت مشکلی ندارد و مشکلش «تقلب‌کردن» است.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا