عمومی

اینستاگرام تردز برنامه بتای اندروید خود را برای آزمایش ویژگی‌های تازه آغاز کرد

[ad_1]

اگر کاربر شبکه اجتماعی جدید اینستاگرام Threads هستید و می‌خواهید جدیدترین قابلیت‌های این پلتفرم را زودتر از همه امتحان کنید، می‌توانید به برنامه بتای تردز در اندروید بپیوندید. عضویت در این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا جزو اولین افرادی باشید که ویژگی‌های جدید را دریافت می‌کنید.

یکی از مهندسان متا در شبکه اجتماعی اینستاگرام تردز اعلام کرد کاربرانی که می‌خواهند در لبه فناوری قرار بگیرند و در سریع‌ترین زمان از جدیدترین قابلیت‌های این پلتفرم استفاده کنند، می‌توانند وارد برنامه بتای اندروید این شبکه اجتماعی شوند. این برنامه فعلاً فقط برای اندروید در دسترس قرار دارد و هنوز صحبتی از برنامه بتای iOS به میان نیامده است.

به‌علاوه، در برنامه بتای تردز فعلاً بیلد جدیدی منتشر نشده، اما با توجه به این که شبکه اجتماعی جدید اینستاگرام نیازمند قابلیت‌های بسیاری است، پیش‌بینی می‌شود که به‌زودی شاهد آغاز فعالیت این برنامه باشیم. ازجمله قابلیت‌هایی که احتمالاً خیلی زود باید به Threads اضافه شوند می‌توان به هشتگ، پیام‌های خصوصی (DM)، نسخه تحت وب کاربردی‌تر، فید زمانی و فیدی مخصوص مشاهده محتواهای اکانت‌های دنبال‌شده اشاره کرد.

نسخه‌های بتای اینستاگرام تردز می‌توانند باگ داشته باشند

البته شایان ذکر است که بیلدهای بتا اغلب با باگ‌های مختلفی همراه هستند و اگر قصد دارید به این برنامه بپیوندید تا ویژگی‌های جدید را امتحان کنید، حتماً در نظر داشته باشید که ممکن است در این مسیر با باگ‌ها و مشکلات مختلفی روبه‌رو شوید.

افزون‌براین، متا اطلاعات بیشتری را از کاربران عضو در این برنامه گردآوری می‌کند تا بتواند با کمک آن‌ها اپلیکیشن خود را بهینه‌سازی کند و نسخه‌های پایدار را به دست عموم کاربران برساند. اگر قصد عضویت در این برنامه را دارید، می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید. خوشبختانه فهرستی برای انتظار وجود ندارد و تمام کاربران تردز می‌توانند به آن ملحق شوند.

شبکه اجتماعی جدید اینستاگرام تردز پنجشنبه هفته گذشته برای عموم کاربران منتشر شد و از آن زمان تاکنون ده‌ها میلیون کاربر به فعالیت در این پلتفرم مشغول شده‌اند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا