بازار خودرو

بررسی مجدد قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت ؛ این رشته سر دراز دارد!

[ad_1]

بررسی مجدد قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت آیا نشانه به ثمر نشستن اعتراض و مخالفت‌های خودروسازان خصوصی است؟

بررسی مجدد قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت از روز شنبه، 17 تیرماه 1402 در جلسه این شورا در دستور کار قرار خواهد گرفت. آنطور که مشخص است با نزدیک شدن به موعد تحویل خودروهای مونتاژی به خریداران در طرح یکپارجه وزارت صمت، اعتراض خودروسازان خصوصی نتیجه داده و شورای رقابت قصد دارد دوباره قیمت‌های اعلامی خود را مورد بررسی قرار دهد.

لازم به ذکر است که اگر تلاش‌های شرکت‌های خودروسازی خصوصی نتیجه دهد باید منتظر افزایش قیمت این خودروها و نارضایتی متقاضیان باشیم. موضوعی که ثمره‌ای جز انصراف گسترده متقاضیان محصولات مونتاژی ندارد.

بیشتر بخوانید: مقایسه هزینه تولید خودرو در ایران با کشورهای خارجی؛ چرا خودرو در ایران اینقدر گران است؟

بررسی مجدد قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت

شورای رقابت قصد دارد بار دیگر موضوع قیمت ماشین های مونتاژی را در جلسه پانصد و هشتاد و چهارم خود که در روز شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود، مورد بررسی قرار دهد.

بررسی مجدد قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت

سررسید تحویل برخی از خودروهای مونتاژی در مرحله اول سامانه یکپارچه تخصیص خودرو فرا رسیده و مصرف‌کنندگان باید فرایند تکمیل وجه خودروهای ثبت‌نامی خود را انجام دهند. این در حالی است که مونتاژکاران هنوز قیمت‌های اعلام شده توسط شورای رقابت را نپذیرفتند و بر این باورند که مشتری باید قیمت‌های مورد نظر آنها را برای محصولات بپردازد. در همین راستا شورای رقابت قصد دارد در جلسه جدید خود بار دیگر قیمت این خودروها را بررسی کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بررسی مجدد قیمت خودروهای مونتاژی توسط شورای رقابت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا