عمومی

متا روی توسعه فید جدیدی برای شبکه اجتماعی «اینستاگرام تردز» کار می‌‌کند

[ad_1]

«آدام موسری»، رئیس اینستاگرام اشاره کرد که آن‌ها برای شبکه اجتماعی Threads روی فید جدیدی کار می‌کنند که در آن فقط پست‌های مربوط به حساب‌هایی که دنبال می‌کنید، نمایش داده خواهد شد.

مارکوس براونلی (Marques Brownlee) یوتوبر شناخته شده حوزه فناوری و نوح کالینا (Noah Kalina)، عکاس هنری آمریکایی در شبکه اجتماعی اینستاگرام Threads به‌طور جداگانه درخواست این ویژگی را کرده‌اند. زاکربرگ، مدیرعامل متا با ارسال یک «ایموجی لایک» به درخواست براونلی پاسخ داده و موسری با نوشتن عبارت «در لیست قرار گرفت» به درخواست کالینا پاسخ داده است.

سایر ویژگی‌های آینده شبکه اجتماعی Threads

البته این تنها ویژگی درخواست‌شده موجود در «لیست موسری» نیست. او قبلا واکنش مشابهی به درخواست‌های دیگری مانند اضافه شدن قابلیت ویرایش، قابلیت ترجمه توییت‌ها به زبان‌های دیگر و امکان جابجایی بین اکانت‌های مختلف داشته است.

اگر شما هم با رقیب متا برای توییتر کار کرده باشید، احتمالاً متوجه شده‌اید که فید صفحه اصلی آن شامل پست‌هایی از حساب‌های تصادفی می‌شود که آن‌ها را دنبال نمی‌کنید و توسط الگوریتم متا به شما پیشنهاد شده‌اند. در برخی موارد، تعداد این پست‌های پیشنهاد بسیار زیاد می‌شود که این امر می‌تواند کاربران را سردرگم کند.

با این وجود، شبکه اجتماعی Threads همچنان در حال بزرگتر شدن است و طبق آخرین آمار ارائه شده توسط زاکربرگ، پس از گذشت هفت ساعت، 10 میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کرده‌اند.

توییتر در چند وقت گذشته، محدودیت‌های بیشتری برای کاربران خود تعریف کرده است که ایلان ماسک ادعا کرده بود برای جلوگیری از سرقت داده‌های کاربران این موضوع حیاتی و مهم بوده است. همین امر باعث شد تا شبکه‌های اجتماعی رقیب توییتر مانند بلوسکای و Mastadon کاربران بیشتری را جذب کنند و متا اکنون را بهترین زمان برای راه‌اندازی شبکه اجتماعی اینستاگرام تردز بداند. با این حال، همانطور که تحلیلگران گفته‌اند، نظر تحلیلگران: پیشی‌گرفتن از توییتر برای اینستاگرام تردز بسیار دشوار خواهد بود.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا