عمومی

پیشی‌گرفتن از توییتر برای اینستاگرام تردز بسیار دشوار خواهد بود

[ad_1]

متا امروز به‌طور رسمی شبکه اجتماعی «اینستاگرام تردز» را در رقابت با توییتر راه‌اندازی کرد. به گفته مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، در هفت ساعت اولیه راه‌اندازی این برنامه 10 میلیون کاربر در آن ثبت نام کرده‌اند و اکنون تحلیلگران اعلام کرده‌اند که پیشی گرفتن از پایگاه کاربران قدرتمند توییتر می‌تواند برای متا و Threads دشوار باشد.

«دنیل نیومن»، مدیرعامل شرکت تحقیقاتی و مشاوره Futurum Group، به وال استریت ژورنال گفت:

«توییتر هنوز بهترین مکان برای انتشار به‌روزرسانی‌های لحظه‌ای است، اما پس از خرید توسط ماسک، مشکلاتی در آن نمایان شده و این می‌تواند زمان مناسبی برای متا باشد.»

او همچنین در توییت جدیدی اشاره کرد که با وجود ایجاد حساب Threads، «قطعاً توییتر را ترک نمی‌کند».

رقابت دشوار اینستاگرام تردز با توییتر

حتی با وجود اینکه ادعا شده تردز اینستاگرام در زمان مناسبی راه‌اندازی شده است، حداقل چهار تحلیلگر به وال‌استریت‌ژورنال گفته‌اند که پیشی گرفتن از توییتر در حال حاضر می‌تواند بسیار چالش‌برانگیز باشد.

«مایک پرولکس»، مدیر تحقیقات شرکت تحقیقات بازار Forrester در یادداشت جدید خود نوشت:

«در حال حاضر، جایگزین‌های زیادی برای توییتر مانند بلواسکای، Mastodon، Post.News و Hive وجود دارد که هر کدام برای سهم بازار توییتر رقابت می‌کنند.»

علاوه بر این، همانطور که «بیلی دوبرشتاین»، مدیر پورتفولیوی شرکت Stone Oak Capital در وب‌سایت Motley Fool توضیح می‌دهد، ترغیب کاربران توییتر به جابجایی آن دشوار است. او نوشت:

«وادار کردن کاربران به جابجایی از توییتر ممکن است کار دشواری باشد. توییتر دارای مزیت پیشتازی و اثرات شبکه‌ای است که مزیت کلیدی بسیار مهمی را در برابر تمام شرکت‌های پیشرو شبکه‌های اجتماعی تشکیل می‌دهد.»

تردز (Threads) سرویسی مناسب برای کاربرانی است که از اینستاگرام استفاده می‌کنند و می‌تواند به عنوان رقیب جدی توییتر توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر کاربران می‌توانند نسخه اندروید، iOS را دانلود کرده و از طریق وب‌سایت www.threads.net وارد این شبکه اجتماعی شوند.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا