بازار خودرو

قیمت سوبا M4 به 3 میلیارد تومان رسید

[ad_1]

با توجه به تحویل خودروهای سوبا M4 از سوی فردا موتورز به مشتریان، قیمت سوبا M4 در سایت‌های خرید و فروش خودرو اعلام شده است.

خودرو سوبا M4 به‌عنوان جدیدترین محصول شرکت فردا موتورز شناخته می‌شود که در کارخانه سمنان این خودروساز خصوصی تولید و مونتاژ می‌شود. مدتی قبل نیز اولین سری از سوبا M4 به عنوان خودروی تشریفات سران در ایران اکسپو دیده شد و خبرهای فراوانی پیرامون آن شکل گرفت. در حقیقت سوبا M4 تنها خودروی تشریفاتی و خانوادگی 7 نفره در ایران بوده که اخیراً با پلاک ملی به خیابان‌های ایران راه یافته و جایگاه جدیدی را برای برند FMC و فردا موتورز ایجاد کرده است. در ادامه این گزارش قیمت سوبا M4 و مشخصاتی از آن اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: هشدار سازمان بازرسی به ایران خودرو : پول اضافی نگیرید

قیمت سوبا M4 و برخی مشخصات آن

خودرو سوبا M4 یا فردا M4 را باید یکی از خاص‌ترین خودروهای چینی قلمداد کرد که به‌تازگی در بازار ایران درخشیده است. اما در مورد قیمت سوبا M4 لازم به ذکر است که قیمت کارخانه‌ای آن از سوی فردا موتور 2 میلیارد و 300 میلیون عنوان شده که قیمت بازارش بعد از تحویل نخستین مدل‌های این ون لوکس چینی چیزی بالغ بر 3 میلیارد تومان است.

قیمت سوبا M4

در خودرو سوبا M4، فردا موتورز بیشترین میزان فضای کابین را برای سرنشینان درنظر گرفته و در آن 8 کیسه هوای 12 نقطه‌ای، صندلی‌های ردیف اول و دوم برقی، گرمکن و سردکن اتوماتیک صندلی‌های جلو و عقب، فرمان کمکی برقی، سقف پانورامای برقی، نورپردازی کابین، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، آینه حساس به نور، نمایشگر لمسی، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رادار خط خوان تطبیقی، اخطار برخورد از جلو، رادار نقطه کور، رادار DOW، تنظیم حالت رانندگی، پشت سری‌های فرست کلاس، تهویه اتوماتیک با پنل مستقل ردیف عقب، تریم داخلی چرم، فناوری LED چراغ‌ها، خروجی‌های شارژر USB در سه ردیف، دوربین ثبت وقایع، شیشه‌های دودی عقب، نور بالای اتوماتیک، سنسور نور، سنسور باران، رینگ آلومینیومی 18 اینچی، سامانه استارت استاپ اتوماتیک، کروز کنترل، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و… تعبیه شده است.

قیمت سوبا M4

این خودرو لوکس چینی همچنین مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر TGDi بوده که با فناوری میتسوبیشی-شنیانگ 195 اسب بخار قدرت را با گشتاور 280 نیوتن متر به تولید می‌رساند. از طرفی جعبه دنده M4 از نوع 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) بوده که توان را به چرخ‌های جلو انتقال خواهد داد.

قیمت سوبا M4

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت سوبا M4 و مشخصات آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا