عمومی

متا اپلیکیشن رقیب توییتر را برای مدت کوتاهی در گوگل پلی منتشر کرد

[ad_1]

ظاهراً متا به‌اشتباه اپلیکیشن رقیب توییتر، Threads را برای مدت کوتاهی در گوگل پلی منتشر کرده است و در همین مدت‌زمان، یکی از توسعه‌دهندگان توانسته از آن اسکرین‌شات بگیرد. طبق این اسکرین‌شات‌ها، کاربران می‌توانند با استفاده از حساب اینستاگرام خود وارد Threads شوند.

«الساندرو پالوزی»، توسعه‌دهنده‌ای که با بررسی کد برنامه‌ها ویژگی‌های معرفی‌نشده آن‌ها را فاش می‌کند، در یک توییت چندین اسکرین‌شات از Threads منتشر کرده است. همان‌طور که گفتیم، این برنامه برای مدت کوتاهی در گوگل پلی قرار داشته است و حالا نمی‌توانید آن را جایی پیدا کنید.

ویژگی‌های Threads، اپلیکیشن رقیب توییتر

در اسکرین‌شات‌هایی که پالوزی منتشر کرده است، تعدادی از المان‌‌های رابط کاربری Threads را می‌بینیم که شامل مواردی مانند صفحه ورود به حساب و اکانت‌هایی که در اینستاگرام دنبال می‌کنید، می‌شود. شما می‌توانید با حساب اینستاگرام خود وارد این شبکه اجتماعی شوید و حساب‌هایی را که در اینستاگرام دنبال می‌کنید، در Threads هم دنبال کنید.

اپلیکیشن رقیب توییتر Threads

طبق اسکرین‌شات‌ها، Threads به توییتر شباهت زیادی دارد که البته چندان تعجب‌برانگیز هم نیست. در بالای پست‌های کاربران یک عدد به‌چشم می‌خورد که نشان‌دهنده محدودیت تعداد کاراکتر است؛ درست مانند توییتر. البته در توییتر اگر اشتراک توییتر بلو را بخرید، این محدودیت به 25 هزار کاراکتر افزایش می‌یابد.

در هنگام مشاهده یک پست، با آیکون‌های آشنایی برای لایک‌کردن، پست‌کردن مجدد، پاسخ‌دادن و به‌اشتراک‌گذاری روبه‌رو می‌شوید. حتی در کنار حساب‌ها هم یک تیک آبی مشابه توییتر به‌چشم می‌خورد.

اپلیکیشن Threads مدت‌هاست با اسم رمز Project 92 در دست توسعه قرار دارد. نزدیک به یک ماه پیش، متا اولین تصویر رسمی از اپلیکیشن رقیب توییتر را منتشر کرد. حالا با توجه به انتشار اشتباه این اپ در گوگل پلی، انتظار می‌رود به‌زودی شاهد انتشار عمومی آن برای اندروید و iOS باشیم.

با توجه به مشکلاتی که توییتر از زمان مالکیت ایلان ماسک پیدا کرده است و همچنین محدودیت‌هایی که برای اجبار کاربران به خرید سرویس توییتر بلو در آن اعمال می‌شود، این احتمال وجود دارد که کاربران از Threads استقبال کنند.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا