رمزارزها

استراتژی‌ های پیشرفته برای معامله فیوچرز در صرافی بای بیت

[ad_1]

معاملات فیوچرز در دنیای ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات مهمی است که تریدرها و کاربران این فضای معاملاتی آن را دنبال کرده و همواره به دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند از آن درآمد کسب کنند. برای معامله‌های فیوچرز،‌ صرافی‌های مختلفی مانند بای بیت وجود دارند که امکان انجام این معاملات را برای کاربران فراهم می‌کنند؛ با این وجود بسیاری از افرادی که در این صرافی‌ها فعالیت می‌کنند با تمام استراتژی‌ها و فوت و فن‌های معاملات فیوچرز آشنایی نداشته و ممکن است ضرر و زیان‌های متوجه آن‌ها شود.

در این مطلب، استراتژی‌های پیشرفته برای معامله فیوچرز در بای بیت را مورد بررسی قرار خواهیم داد. برای این منظور، ابتدا باید با صرافی بای بیت و مزایا و معایب حضور در این صرافی آشنا باشید. در ادامه نیز، با مفاهیم ابتدایی و پایه فیوچرز در بای بیت آشنا خواهیم شد و در نهایت، استراتژی‌های پیشرفته و ابزارهای کاربردی این نوع معاملات در بای بیت را بررسی خواهیم کرد. همچنین، شما را با یکی از بهترین پلتفرم‌های داخلی برای وریفای اکانت بای بیت آشنا خواهیم کرد تا بتوانید به سادگی و با امنیت کامل اقدام به استفاده از این صرافی و امکانات آن کنید.

معرفی صرافی بای بیت (ByBit)

صرافی بای بیت یک صرافی ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۸ و برای معاملات فیوچرز در ارز دیجیتال ایجاد شد. پس از مدتی، معاملات دیگری مانند معاملات اسپات نیز به این صرافی اضافه شدند. صرافی‌های ارز دیجیتال، نه تنها برای خرید و فروش ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ بلکه برای انجام معاملات نیز از آن‌ها استفاده می‌شود. صرافی‌های ایرانی متاسفانه امکاناتی مانند معاملات فیوچرز را ندارند و به همین دلیل بسیاری از کاربران برای انجام اینگونه معاملات به صرافی‌هایی مانند بای بیت روی می‌آورند. تعداد کاربران ایرانی که از صرافی بای بیت برای انجام معاملات استفاده می‌کنند بسیار زیاد است؛ اما این صرافی نیز مانند صرافی‌های معتبر دیگر از جمله بایننس، ارائه خدمات خود به کاربران ایرانی را محدود کرده است.

برای استفاده از صرافی بای بیت از ایران باید با از طریق یک وی پی ان معتبر و سرور مجازی با آی پی ثابت غیر ایرانی اقدام کنید تا بتوانید از امکانات آن استفاده کنید. استفاده از صرافی بای بیت مزایا و معایبی دارد و با توجه به امکاناتی که این صرافی ارائه می‌کند، بسیاری از کاربران معتقد هستند که این صرافی می‌تواند رقیبی جدی برای بایننس باشد.

خرید آی پی ثابت 

از جمله مزایایی که باعث می‌شود کاربران زیادی به استفاده از این صرافی بپردازند، این است که احراز هویت در آن اختیاری است؛ اما بدون این کار از برخی از امکانات محروم خواهید شد. محدودیت برداشت حداکثر ۲ بیت کوین در روز یکی از این موارد است. همچنین در انجام معاملات فیوچرز، صرافی بای بیت از تنوع بالایی برخوردار است؛ هرچند که این تنوع در تعداد ارزهای دیجیتال قابل معامله در آن وجود ندارد.

آموزش معاملات فیوچرز در صرافی بای بیت

برای انجام معاملات فیوچرز در صرافی بای بیت، باید حتما در این صرافی احراز هویت کرده و همچنین از یک آی پی ثابت خارجی استفاده کنید. سیستم صرافی بای بیت، امکان انجام معاملات فیوچرز را هم در گوشی موبایل و هم در کامپیوتر برای کاربران فراهم کرده است.

برای انجام معاملات در بای بیت در نسخه دسکتاپ، وارد صفحه اصلی سایت شده و از منوی بالای سایت گزینه Derivatives یا مشتقات را انتخاب کرده و در منوی کشویی باز شده، روی فیوچرز کلیک کنید. برای انجام این کار باید گزینه Invers Futures یا فیوچرز معکوس را انتخاب کنید. این نوع از معامله، یکی از انواع معاملات است که در بای بیت پشتیبانی می‌شود.

پس از این کار، جفت ارزی که قصد معامله با آن‌ها را دارید انتخاب کرده و وارد صفحه معاملات بای بیت شوید. در این قسمت،‌شما قادر هستید تا اهرم خود را مشخص کنید. پس از این کار، باید نوع سفارش مورد نظر خود را نیز مشخص کنید که شامل انواع سفارشات Market، Limited و Conditional هستند.

آموزش معامله در صرافی بای بیت

انتخاب هرکدام از این سفارشات، ویژگی‌ها و شرایطی دارد که باید رعایت کنید. سفارش Limit به معنای محدود است که شما برای ارز دیجیتال خود یک محدوده قیمتی مشخص می‌کنید. در این مورد، پس از این که قیمت بازار به قیمت مورد نظر شما رسید، معامله انجام می‌شود. در نوع Market، ارز دیجتال شما به بالاترین قیمتی که در بازار وجود دارد معامله خواهد شد. سفارش شرطی نیز هر دوی این سفارشات را شامل می‌شود و شما در ابتدای سفارش باید انتخاب کنید که در نهایت مارکت باشد یا لیمیت.

این موارد جزء مهم‌ترین بخش‌های انجام معامله فیوچرز در بای بیت به شمار می‌روند که شما باید با این مفاهیم به درستی آشنا باشید. با استفاده از این مفاهیم اولیه و استفاده درست از آن‌ها، می‌توانید استراتژی‌های مناسبی را در این صرافی پیاده کنید. در بخش بعدی، به این استراتژی‌های خواهیم پرداخت.

معرفی استراتژی‌های پیشرفته برای معامله در صرافی بای بیت

معاملات فیوچرز در صرافی بای بیت، یکی از بهترین روش‌های سرمایه گذاری به شمار می‌رود؛ اما زمانی که شما با این معاملات آشنایی کافی نداشته باشید، نمی‌توانید سود مناسبی را به دست آورید. در ادامه، برخی از بهترین استراتژی‌های پیشرفته برای معاملات فیوچرز در صرافی بای بیت را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

  • تحلیل تکنیکال در معاملات فیوچرز بای بیت

یکی از روش‌های متداول و پرکاربرد که توسط تریدرها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد، تحلیل تکنیکال است. با استفاده از این روش، شما می‌توانید قیمت ارزها را در آینده با روش‌های علمی و ریاضی مختلف پیش بینی کنید. نمودارها و ابزارهایی برای این کار وجود دارند که کاربران از آن‌ها استفاده می‌کنند تا قیمت ارز‌ها را پیش بینی کرده و با استفاده از معاملات فیوجرز از طریق آن اقدام به سودآوری داشته باشند.

مهم ترین راه های حفظ امنیت در صرافی های خارجی

  • استراتژی بازده ثابت برای معاملات فیوچرز بای بیت

یکی دیگر از انواع استراتژی‌ها برای سودآوری در معاملات فیوچرز بای بیت استفاده از استراتژی بازده ثابت است. در این نوع از استراتژی، افراد با خرید معاملات فیوچرز با سرمایه محدود، بازده ثابتی را به دست خواهند آورد. تریدرها با توجه به تحلیل‌های انجام شده و اطمینان کامل از این که قیمت ارزها در آینده به چه صورتی خواهد بود، اقدام به معامله می‌کنند.

  • استراتژی ورود به بازار در معاملات فیوچرز

در این نوع استراتژی، افراد صبر می‌کنند تا قیمت ارز دیجیتال به نقطه مورد نظر برسد و سپس به بازار وارد شوند. برای این کار با تحلیل و بررسی قیمت‌های یک ارز دیجیتال، به عنوان مثال زمانی که ارز مورد نظر روند صعودی داشت و در نقطه ایستگاهی افزایش قیمت آن متوقف شد، تریدرها صبر می‌کنند تا قیمت آن به پایین برگردد و سپس اقدام به خرید معاملات فیوچرز آن کرده تا به بازار وارد شوند.

  • استراتژی نقاط خروج از بازار با معاملات فیوچرز

در این نوع از استراتژی، تریدرها با بررسی روند قیمت ارزهای دیجیتال، به دنبال یک نقطه خروج هستند تا بازار را با حداکثر سود ترک کنند. برای این کار باید به دقت تمام تغییرات قیمتی ارزهای دیجیتال را بررسی کرده و نقاط خروج را شناسایی کنند. زمانی که ارز دیجیتال مورد نظر به بالاترین حد قیمتی خود رسید، تریدرها معاملات فیوچرز را شروع کرده و با حداکثر سود بازار را ترک می‌کنند. این نوع از قراردادها، با توجه به این که ریسک و بازده حداکثری دارند، برای تریدرهای حرفه‌ای مناسب خواهند بود.

آموزش معامله فیوچرز

  • استراتژی انتخاب قرارداد در معاملات فیوچرز بای بیت

در این استراتژی، تریدرها قیمت‌های ارز دیجیتال مورد نظر خود را دنبال کرده و به دنبال نقاط ورود و خروج مناسب می‌گردند. در این زمینه، همواره به دنبال قراردادهای فیوچرز با سود و ریسک مناسب هستند تا بهترین نتیجه را دریافت کنند.

  • استراتژی پیش بینی روند قیمت ارز دیجیتال در معاملات فیوچرز

در این استراتژی، تریدرها با استفاده از روش‌های مختلفی مانند تحلیل تکنیکال و همچنین دنبال کردن اخبار ارزهای دیجیتال در شبکه‌های اجتماعی به دنبال بهترین قرارداد خواهند بود. برای این منظور تریدرها با بررسی روند قیمت ارز دیجتال، آن را قبل از رسیدن به نقطه ورود خریداری کرده و به دنبال سود بیشتر هستند.

برای این که تریدرها بتوانند در بازار صرافی بای بیت و استفاده از قراردادهای فیوچرز موفق عمل کنند، باید با استفاده از تحلیل تکنیکال و پیدا کردن نقاط ورود و خروج مناسب، همواره سود بالا و ریسک پایین در معاملات را نیز مدنظر قرار دهند.

صرافی بای بیت و وریفای آن در ایران

صرافی بای بیت، یکی از صرافی‌های معتبری است که در ابتدا برای انجام معاملات فیوچرز تاسیس شده و بعدا، معاملات دیگری نیز به آن اضافه شد. استفاده از این صرافی، مزایای زیادی برای کاربران دارد و همچنین با وجود امکانات متعدد، باعث شده تا کاربران ایرانی نیز در آن حضور داشته باشند. این صرافی، یکی از صرافی‌هایی است که ممکن است در آینده جای بایننس را نیز در بازار ارزهای دیجیتال بگیرد؛ به همین دلیل استراتژی‌های پیشرفته معاملات فیوچرز در آن، باعث سودآوری بسیاری از کاربران می‌شود. این صرافی، متاسفانه ارائه امکانات به کاربران ایرانی را محدود کرده و بسیاری از کاربران در ایران، برای وریفای در این صرافی دچار مشکل شده‌‌اند.

وریفای صرافی بای بیت

برای وریفای معتبر و امن در صرافی بای بیت، یک پلتفرم داخلی اقدام به ارائه خدمات کرده است. پلتفرم آریاپی، یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات مالی و ارزی در ایران است که می‌توانید از طریق آن‌ها، وریفای بسیاری از حساب‌های کاربری مانند بایننس، پی پال و بای بیت را به دست آورید. برای این که بتوانید از خدمات صرافی بای بیت بیشتری بهره را ببرید و یا از دیگر پلتفرم‌های خارجی استفاده کنید، به وبسایت آریاپی مراجعه کرده و حساب‌های بین المللی خود را وریفای کنید. این وبسایت، امکانات دیگری مانند: ثبت نام در آزمون‌های بین المللی را نیز در خود دارد و می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا