موبایل و فناوری

سونی تا چند سال آینده به تولید گوشی‌های هوشمند ادامه خواهد داد

[ad_1]

سونی اخیراً گوشی‌های هوشمند جذابی تولید کرده است، با  این وجود آمارهای مربوط به بازار نشان می‌دهد ظاهراً تعدادی از آنها بازار خوبی ندارند. در چنین شرایطی این سوال مطرح می‌شود که آیا ممکن است شرکت‌ها به دلیل عدم سودآوری لازم میدان را ترک کرده و به صورت کلی از بازار خارج شوند؟

این موضوع در مورد سونی نیز مطرح شده بود که آیا این احتمال وجود دارد سونی بازار گوشی‌های هوشمند را برای همیشه ترک کند و از بازار موبایل خارج شود؟ پاسخ به این سوال منفی است. کوالکام براساس مستنداتی اینطور فاش کرده که طی سال‌های آینده سونی از بازار موبایل خارج نخواهد شد.

سونی تا سال‌های آینده ظاهراً در بازار موبایل حضور خواهد داشت

کوالکام که نامی آشنا در تولید تراشه‌های موبایل دارد و همکاری نزدیکی نیز با شرکت سونی دارد، با انتشار بیانیه‌ای به این موضوع اشاره کرده که این شرکت تا چند سال آینده همچنان در بازار موبایل حضور خواهد داشت و از میدان خارج نخواهد شد.

کوالکام تراشه‌های موبایل سونی را برای گوشی‌های پریمیوم و سایر دستگاه‌های این شرکت تأمین می‌کند و به همین دلیل اطلاعات فاش شده از سوی این شرکت می‌کند تا حدی موثق باشد. باتوجه به اینکه کوالکام اشاره کرده سونی از میدان خارج نخواهد شد، به نظر می‌رسد این شرکت برنامه‌هایی برای رقابت با سایر تولیدکنندگان موبایل دنبال می‌کند.

کوالکام حتی در بیانیه مطبوعاتی خود به این موضوع اشاره کرده که تلاش‌های مشترک سونی و کوالکام برای توسعه تراشه‌های قدرتمند در گوشی‌های هوشمند این شرکت ادامه دارد و سونی می‌خواهد موبایل‌های جدید خود را با تراشه‌های قدرتمند به بازار عرضه کند تا بتواند نظر کاربران را جلب کند.

باید دید در ادامه سونی چه استراتژی‌هایی را برای فروش بیشتر موبایل‌های خود دنبال می‌کند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا