بازار خودرو

قیمت جدید تیگارد X35 خرداد 1402 اعلام شد [+جدول]

[ad_1]

قیمت جدید تیگارد X35 خرداد 1402 منتشر شد. شرکت سانیاز موتور قیمت خودرو شاسی‌بلند خود را برای خردادماه 1402 افزایش داده است.

قیمت جدید تیگارد X35 خرداد 1402 توسط سانیاز موتور اعلام شد. گفتنی‌ست که قیمت خودرو کراس‌اوور تیگارد X35 نسب‌به سال گذشته حدود 120 میلیون تومان افزایش داشته است که بسیار غیرمعقول است. بنابراین قیمت این خودرو جذاب در بازار ایران به 1 میلیارد و 170 میلیون تومان رسیده است. در ادامه مشخصات کراس‌اوور تیگارد را نیز قرار داده‌ایم که می‌توانید ببینید.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: قیمت جدید هایما توسط سازمان حمایت مشخص شد [+جزئیات]

قیمت جدید تیگارد X35 خرداد 1402 اعلام شد

در آخرین افزایش قیمت در نظر گرفته شده برای خودروهای بازار ایران، قیمت کارخانه‌ای تیگارد X35 که یکی از کراس‌اوورهای همرده ام وی ام X55 پرو محسوب می‌شود حدود ۱۲۰میلیون نسبت‌به شرایط فروش پارسالش افزایش یافته. این خودرو قبلاً توسط کارخانه با قیمت حدودی ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون فروخته می‌شد و از این به بعد در شرایط فروش‌های بعدی این شرکت، تیگارد X35 قرار است با ۱ میلیارد و ۱۷۰ میلیون به مشتری تحویل داده شود.

قیمت جدید تیگارد X35 خرداد 1402 اعلام شد

مشخصات فنی و امکانات کراس‌اوور تیگارد X35

این خودرو که رقیب اصلی ام وی ام X55 پرو محسوب می‌شود، به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر مجهز است و می‌تواند ۱۴۷ اسب‌بخار قدرت را با گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر تولید کند. جعبه دنده اتوماتیک CVT هم وظیفه دارد تا توان این پیشرانه را به چرخ‌های جلوی X35 برساند.

تیگارد ایکس ۳۵ در جایگاه یک کراس‌اوور اقتصادی و چینی به امکاناتی مانند سقف پانورامای برقی، دو کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری، تهویه الکتریکی دستی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، سنسور باد تایرها، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، تریم داخلی چرم و پارچه، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی و… مجهز است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت جدید تیگارد X35 خرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا