موبایل و فناوری

آپدیت بزرگ سامسونگ برای سری گلکسی S23 منتشر شد

[ad_1]

در آپدیت بزرگ سامسونگ برای سری گلکسی S23 با بهبودهایی همچون افزودن گزینه جدیدی برای بزرگنمایی 2 برابر و اجرای روان‌تر انیمیشن‌های One UI روبرو هستیم.

آپدیت بزرگ سامسونگ برای سری گلکسی S23 که هر سه نسخه از این خانواده پرچمدار سامسونگ را شامل می‌شود، تحت عنوان فریم‌ور S91xBXXU2AWF1 اخیراً منتشر شده است. این آپدیت با حجمی حدود 2.2 گیگابایت، شامل بهبودهای بزرگی در عملکرد دوربین و رابط کاربری است.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

کاربران گلکسی S23 تقریباً مدت‌هاست که در انتظار به‌روزرسانی ژوئن 2023 به‌سر می‌برند که در گذشته هم شایعاتی مبنی بر بهبودهای چشمگیر در دوربین از آن به گوش می‌رسید اما، زمان انتشار این آپدیت به علت‌های نامشخصی به تأخیر افتاد و دیگر گوشی‌های سطح پایه، میان‌رده و رده بالا شرکت کره‌ای موفق به دریافت زودتر این به‌روزرسانی شدند. البته سامسونگ رسماً طی گزارشی درباره تغییرات این به‌روزرسانی، ویژگی‌های آن را تشریح نکرده است.

بیشتر بخوانید: جدیدترین آپدیت گلکسی نوت 10 لایت منتشر شد؛ سامسونگ کاربران قدیمی را فراموش نمی‌کند!

تغییرات در آپدیت بزرگ سامسونگ برای سری گلکسی S23

مطابق با گزارش کاربران شبکه‌های اجتماعی که در خصوص ویژگی‌های این به‌روزرسانی اعلام شده، سامسونگ با آپدیت نرم‌افزاری عظیم خود، گزینه جدیدی جهت بزرگنمایی 2 برابر به حالت پرتره برنامه دوربین پرچمدارانش افزوده است. طی مدت اخیر، تعدادی از کاربران نسبت به مشکل فوکوس خودکار دوربین این گوشی‌ها گلایه‌هایی را مطرح کرده بودند که حالا غول کره‌ای با این آپدیت، آن را رفع می‌کند.

آپدیت بزرگ سامسونگ برای سری گلکسی S23

افزون بر این، در آپدیت جدید گلکسی S23 پردازش حالت شب دوربین اندکی متمایزتر از قبل شده است و همچنین انیمیشن‌ها و تغییرات رابط‌کاربری One UI روان‌تر شده‌اند. از طرفی دیگر قابلیت مورد توجه این آپدیت، عملکرد لمسی گوشی‌ها بوده که طبق اعلام کاربران، پیشرفت‌های ظریفی در آن مشاهده می‌شود.

طبق گزارش SamMobile، این به‌روزرسانی در حال حاضر صرفاً برای کاربران اندونزی، مالزی، تایلند و فیلیپین ارائه شده و احتمالاً طی چند روز آتی، در سایر کشورهای آسیایی و اروپایی هم عرضه خواهد شد. در صورتی که یکی از گوشی‌های خانواده گلکسی S23 را در اختیار دارید، از طریق تنظیمات آن، قادر خواهید بود تا انتشار و دسترسی به این به‌روزرسانی جدید را مورد بررسی قرار دهید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آپدیت بزرگ سامسونگ برای سری گلکسی S23 و ویژگی‌های بهبودیافته آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا