عمومی

نسخه iOS برنامه Post، رقیب متمرکز بر اخبار توییتر منتشر شد

[ad_1]

در حالی که متا قصد دارد اپلیکیشن رقیب توییتر را راه‌اندازی کند و اخیراً اولین تصویر رسمی از آن منتشر شده بود، حالا یک برنامه دیگر با نام Post که خودش را به‌عنوان «توییتر بعدی» معرفی کرده برای iOS منتشر شده است.

Post که تنها چند روز پس از نهایی شدن خرید توییتر توسط «ایلان ماسک» به‌صورت بتا راه‌اندازی شد، با هدف بازسازی نحوه اطلاع‌رسانی اخبار در شبکه‌های اجتماعی برای کاربران طراحی شده است. در محیط این برنامه، سه فید اصلی وجود دارد: فالووینگ، اکسپلور و اخبار. در حالی که دو فید اول در اکثر شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز موجود هستند، توسعه‌دهندگان Post کاملاً روی فید اخبار متمرکز شده‌اند.

ویژگی اصلی رقیب توییتر

فید اخبار، مقالات جدیدی از شرکای حوزه نشر Post مانند رویترز، لس آنجلس تایمز، NBC و اینسایدر را شامل می‌شود. در حالی که مشاهده عنوان و ابتدای مقالات به‌طور کاملاً رایگان فراهم شده، اما برای خواندن کل مطلب، باید هزینه‌ای را از طریق برنامه پرداخت کرد. برای هر کدام از مقالات یک ارز داخلی به نام Points (امتیاز) تعریف شده که باید به همان اندازه هزینه کنید. به‌عنوان مثال، در حال حاضر بالاترین مقاله ثبت شده در این برنامه حدود 29 امتیاز ارزش‌گذاری شده که هزینه آن حدود 40 سنت می‌شود. همچنین امکان پرداخت پاداش به ناشران نیز وجود دارد.

هزینه‌های پرداخت شده از طریق برنامه Post به‌طور کامل در دسترس ناشران مقالات قرار خواهد گرفت، اما احتمالاً در آینده و زمانی که Post نیاز به کسب سود داشته باشد، این فرآیند تغییر خواهد کرد.

در حالی که توییتر پس از خریداری شدن توسط ماسک، بسیاری از کاربران خود را از دست داده و به‌نوعی دچار هرج‌و‌مرج شده است، اپلیکیشن Post که رقیب این شبکه اجتماعی محسوب می‌شود، مدعی شده هشت ماه پس از راه‌اندازی، بیش از 440 هزار کاربر دارد.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا