عمومی

نکاتی مهم در رابطه با خرید انواع سرخ کن و خردکن

همه ی ما بخاطر مشغله های متنوع و مختلف ممکن است در طول روز زمان بسیاری برای رسیدگی به امور خانه، بخصوص آشپزی و پخت و پز را نداشته باشیم، همین دلیل با گذشت زمان و پیشرفت روز افزون علم باعث به وجود آمدن دستگاه هایی برای تسریع بخشیدن به انجام امور و همچنین صرفه جویی در زمان که تمامیه امور را بدون دردسر انجام می دهند ساخته شد، که لوازم آشپزخانه نیز از این قضیه مستثنی نبودند. یکی از لوازم آشپزخانه ای که بسیار پر کاربرد و پرطرفدار بوده در بین خریداران و مصرف کنندگان را می توان خردکن و سرخ کن معرفی کرد که در ادامه به به مشخصات و نکاتی که قبل از خرید باید به آن ها توجه داشته باشید می پردازیم.

نکاتی که قبل از خرید انواع سرخ کن باید توجه داشته باشید

به هر میزان که غذا های سرخ شده مضر باشند، اما اگر بخواهیم با یکدیگر صادق باشیم باز هم یکی از پرطرفدار ترین و خوشمزه ترین نوع از غذا ها می باشند. این علاقه در بین افراد برای پخت انواع غذا های سرخ شده نیازمند سرخ کنی با کیفیت و دارای طول عمری بالا هستیم.

سرخ کن ها نیز مانند سایر لوازم خانگی و تمامیه تولیدات بشر دارای انواع مختلفی باشند که گفتنی است قیمت سرخ کن ها نیز با توجه به انواع و کارایی های مختلف آن ها قابل تغییر می باشد. که به طور کلی به سه دسته ی سرخ کن های برقی، سرخ کن های گازی و همچنین ایرفرایز یا همان هواپز ها تقسیم می شوند.

  • یکی از نکاتی که لازم است قبل از خرید سرخ کن ها توجه داشته باشید نوع آن ها می باشدکه لازم است قبل از خرید برای خود نوع آن را به نسبت نیاز های خود مشخص کرده و اقدام به خریداری آن ها کنید.
  • نکته ی دیگری که پس از نوع سرخ کن ها مهم می باشد، میزان ظرفیت و گنجایش آن ها می باشد. با توجه به تعداد جمعیت و حجم غذایی که در هر نوبت نیاز به سرخ کردن انواع غذا ها دارید، سرخ کن مورد نظر خود را خریداری کنید. به طبع خانواده های پرجمعیت نیازمند سرخ کن هایی با ظرفیت و گنجایش بالاتری به نسبت سایر خانواده های کم جمعیت تر می باشند، با خرید سرخ کنی که ظرفیت و گنجایش مناسبی برای شما و تعداد جمعیت خانواده دارد، با دردسر های کمتری در هنگام آشپزی مواجه می شوید.
  • قطعا رعایت نکات ایمنی و حفظ جان خود و خانواده برای افراد مهم بوده پس لازم است سرخ کنی را خریداری کنید که از ایمنی بالایی برخوردار باشد نکات ایمنی که برای خرید انواع سرخ کن ها باید به آن توجه داشته باشید، دکمه خاموش ‌شدن خودکار، کابل جدا شونده، پنجره نظارت یا در شیشه ‌ای می باشد.
  • توان دستگاه از دیگر نکاتی می باشد که لازم است قبل از خرید دستگاه خود به آن توجه داشته باشید. توان سرخ کن ها لازم است بین 1800 تا 2200 وات باشد تا بازدهی و کارایی مناسبی داشته باشد.

 

نکاتی که قبل از خرید انواع خردکن باید توجه داشته باشید

همانطور که بالاتر نیز گفته شد امروزه به علت مشغله ی بسیار افراد که باعث کمبود زمان و وقت برای انجام بسیاری از امور شده است، دلیلی بر محبوبیت اکثر لوازم خانگی شده است. یکی از این لوازم، خردکن ها می باشند که علاوه بر صرفه جویی در زمان در فضای داخلی آشپزخانه نیز باعث صرفه جویی می شود. کاربرد خردکن ها در آشپزخانه ها بسیار مشخص می باشد این دستگاه ها که باعث تسریع و راحت تر شدن اموری مانند خردکردن، ریز کردن و حتی در مواردی پوره کردن انواع مواد غذایی می شوند. این لوازم آشپزخانه نیز مانند سرخ کن ها و حتی سایر لوازم خانه و آشپزخانه از دو مدل دستی و برقی برخوردار می باشد. به دلیلی سختی کار کردن و همچنین زمانبر بودن استفاده از خردکن های دستی، خرد کن های برقی تولید و وارد بازار شده اند و به علت پرکاربرد بودن این دستگاه ها قیمت خردکن های برقی به طبع بیشتر از خردکن های دستی می باشد.

  • قطعا مهم ترین اصل و قطعه در خردکن ها، تیغه های آآآبثثآن می باشد که لازم است از جنس استیل ضدزنگ باشد چرا که به نسبت سایر جنس ها مقاوم تر و دارای طول عمر بیشتری می باشد. تیغه هایی که از جنس استیل ضدزنگ هستند در برابر خوردگی و همچنین زنگ زدگی نیز مقاوم می باشند به همین علت عمر طولان تری دارا می باشند.
  • همچنین از طرفی جنس ظرف یا مخزن دستگاه نیز مهم می باشد که می تواند از جنس شیشه یا پلاستیک شفاف باشد. ظروف از جنس شیشه عمر طولانی تری داشته اما در مقابل وزن دستگاه را بالا می برند.

 

سخن پایانی

اگر زمان کافی برای حضور در فروشگاه های لوازم خانگی برای خرید انواع لوازم آشپزخانه را نداشته باشیم به کجا مراجعه کنیم؟

این روزها مشغله افراد بسیار زیاد شده و خیلی زمان برای حضور در انواع فروشگاه ها و خرید وجود ندارد اگرچه اپ های مختلف کار را برای خرید خرده ریز های مختلف آسان کرده اند اما شما می توانید با مراجعه به سایت انتخاب سنتر نیز انواع لوازم خانگی خود را با بهترین قیمت خریداری کنید و اگر در رابطه با برند و مدل مناسب خود دچار شک و تردید شدید با پشتیبانان تخصصی و رایگان ما ارتباط بگیرید و برای اطمینان بیشتر وجه خرید خود را درب محل سکونت خود پرداخت کنید. انتخاب سنتر برای جلب اطمینان بیشتر تمامی محصولات با ضمانت اصل بودن عرضه می کند.

درباره انتخاب سنتر

مجموعه انتخاب سنتر، مرکز تخصصی خرید آنلاین لوازم خانگی و ارائه دهنده برترین برند های موجود در بازار ایران مانند دووDaewoo ، اسنواSnowa  و بست Bost  می باشد. انتخاب سنتر پس از کسب مجوز های رسمی از اتحادیه لوازم خانگی در زمینه فروش آنلاین لوازم خانگی و لوازم صوتی و تصویری توسط شرکت «آریا تجارت گستر احسان» با دو دهه فعالیت و چند فروشگاه حقیقی در بورس لوازم خانگی و با هدف گسترش خدمات در سراسر کشور ایجاد شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا