عمومی

ربات هوشمند واتساپ بهترین روش برای تبلیغات گسترده در واتساپ

تبلیغات در واتساپ یکی از جدیدترین متد های تبلیغاتی شناخته می شود. چرا که احتمال دیده شدن متن تبلیغاتی شما توسط کاربران هدفتان 92 درصد می باشد. اما نکته اینجاست که تبلیغات به صورت فردی و دستی بسیار مشکل و طاقت فرساست ولی ربات واتساپ شرکت نوین ایده ، کار را برای شما راحت تر کرده است. با استفاده از این ربات به راحتی می تونید ارسال تبلیغات انبوه و مدیریت پیام ها و منشی آنلاین فوق هوشمند را داشته باشید. در ادامه با امکانات و ویژگی های عالی ربات آشنا می شویم.

چرا تبلیغات در واتساپ؟!

دلیل انتخاب واتساپ برای تبلیغات گسترده توسط بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا و ایران این است که واتساپ محبوب ترین پیامرسان در جهان شناخته می شود. امنیت واتساپ ، سرعت ارسال بالای پیام ها و امکان ساخت پروفایل شرکتی در واتساپ و امکانات فوق العاده دیگر باعث شده تا افراد از سرتاسر جهان و شرکت های کوچک و بزرگ به سراغ استفاده از این نرم افزار قدرمتند بیایند. با توجه به این نکته واتساپ بستر مناسبی برای تبلیغات شناخته می شود.

در سال های اخیر که محدودیت های بسیاری برای شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها در ایران به وجود آمده است بیش از 42 میلیون نفر در حال حاضر بر روی واتساپ هر روزه مشغول به فعالیت هستند. برای تبلیغات هوشمند تر و سریع تر ما به شما استفاده از ربات واتساپ را پیشنهاد می کنیم.

 

ربات واتساپ چیست؟

ربات واتساپ شرکت نوین ایده امکان ارسال تبلیغات انبوه رایگان با قابلیت ارسال فیلم، تصویر ، PDF ، فایل متنی و … را برای شما فراهم می کند. به جرعت می توانیم بگوییم که مشابه این نرم افزار را در دنیا نمی شود پیدا کرد. با استفاده از این ربات شما می توانید تمامی نیاز های خود را به راحتی تامین کنید. در واقع ربات به عنوان دسیار مطمئن شما از صفر تا صد بازاریابی و تبلیغات در واتساپ همراه شماست.

این ربات دارای هوش مصنوعی بسیار قدرتمندی است که قادر خواهد بود متن ارسالی کاربر را تشخیص دهد و با توجه به متن ارسالی کاربر ، متنی مناسب را برای کاربر به صورت خودکار ارسال می کند. همچنین امکان فیلتر کردن شماره های واتساپ دار و مدیریت پیام های دریافتی و گزارش گیری حرفه ای روزانه و لحظه ای را دارد. 

ویژگی های ربات هوشمند واتساپ

  • مدیریت و ارسال و دریافت پیام های تبلیغاتی و ارتباط با خط شخصی واتس اپ
  • منشی هوشمند آنلاین و قابلیت تنظیم بی نهایت متن پاسخ خودکار
  • ارسال فیلم ، عکس ، فایل متنی ، PDF ، ورد و …
  • قابلیت تنظیم 10 خط به صورت همزمان روی یک سیستم
  • فیلتر و جداسازی شماره های واتساپ دار
  • مدیریت و استخراج پیام های دریافتی از کمپین های تبلیغاتی
  • امکان ارسال هر گونه لینک مد نظر شما مثل ( وبسایت ، اینستاگرام ، تلگرام ، موقعیت مکانی و … )
  • ارسال رایگان تبلیغات از خط خودتان
  •  قابلیت تنظیم ارسال به صورت زماندار 
  • امکان تنظیم تاخیر بین هر ارسال برای جلوگیری از بلاک شدن در واتساپ
  • با خرید هر ربات از شرکت نوین ایده 4 لایسنس قانونی دریافت خواهید کرد
  • هر لایسنس تنها روی یک سیستم قابل پیاده سازی می باشد.
  • انقضای ربات واتساپ و پشتیبانی از نرم افزار به صورت مادام العمر است.

 

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

شرکت نوین ایده به عنوان نمایندگی رسمی فروش ربات واتساپ با بیش از 20 سال سابقه درخشان در حوزه دیجیتال مارکتینگ در خدمت شماست تا با ارائه ربات هوشمند واتساپ تمامی نیاز های بازاریابی و تبلیغات شما را به راحتی تامین کند. نوین ایده از ایده اولیه تا اجرا همراه شماست تا نتایج فوق العاده را رقم بزنید. برای سب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق لینک های  قرار داده ده در متن مقاله می توانید با ما در ارتباط باشید و یا با شماره های زیر در تماس باشید:

09123233064

09395400783

02188918058

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا