عمومی

برترین مرجع خرید انواع دستگاه اسکرابر با بهترین و بالاترین کیفیت

اسکرابر یا کف شوی فروشگاه اینترنتی صنعت جارو در دو مدل دستی و سر نشین دار از بهترین و با کیفیت برندها تهیه شده است. هر یک از مدل های اسکرابر ذکر شده نیز از لحاظ منبع تغذیه در دو مدل اسکرابر شارژی و برقی موجود می باشد.

فروشگاه اینترنتی صنعت جارو اسکرابر های صنعتی خود را با کیفیت بسیار بالا جهت انجام شست و شوی و نظافت سطوح مختلف کف از جمله سرامیک ، پارکت ، موزاییک ، سنگ فرش و دیگر سطوح با جنس های مختلف ارارئه می دهد.

دستگاه اسکرابر عملیات تمیز و خشک کردن را به طور هم زمان انجام می دهد. این امر باعث می شود هیچ اثری از آب و خیسی در سطوح نظافت شده باقی نماند و سطح با بالاترین کیفیت تمیز و خشک شود.

از انواع اسکرابرهای دستی و سرنشین دار فروشگاه صنعت جارو بسته به مساحت و متراژ محیط صنعتی مورد نظر دستگاه مورد نیاز خود را تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

با استفاده از اسکرابر صنعتی شما می توانید کار دشوار نظافت صنعتی را به یک کار ساده و سریع تبدیل کنید. در محیط های صنعتی که دسترسی به برق یا پریز برق وجود ندارد بهترین مدل دستگاه زمین شوی مدل شارژی یا باتری دار می باشد.

اسکرابر های برقی با توجه به این که برای انجام امور نظافتی نیاز به اتصال مستقیم به جریان برق دارند. موجب شده است توان نظافتی این مدل دستگاه اسکرابر بیشتر از مدل شارژی باشد. همچنین بدون دغدغه از اتمام شارژ یا باتری می توان از دستگاه اسکرابر تا هر زمانی استفاده نمود.

از مزایای دستگاه اسکرابر دستی این است که با توجه به اندازه و ابعاد کوچکی که دارد موجب بالا رفتن قدرت مانور این دستگاه نسبت به دستگاه اسکرابر سرنشین دار شده است. بنابراین استفاده از دستگاه اسکرابر دستی در محیط های با فضای کوچک و عرض کم کاربردی تر می باشد.

از دیگر ویژگی های زمین شوی دستی دارا بودن به موتور جلو برنده می باشد که در حین انجام امور نظافتی با سرعت مشخصی به سمت جلو حرکت کرده و دیگر نیازی به اعمال فشار و هل دادن توسط اپراتور نمی باشد.

با توجه به سیستم ساده اسکرابر دستی که نیاز به آموزش خاصی برای استفاده از آن نمی باشد بنابراین با آموزش های اولیه و ساده به راحتی هر کاربری می تواند هدایت و استفاده از اسکرابر دستی را بدون نیاز به آموزش تخصصی انجام دهد.

 

 

مکان های مورد استفاده جاروبرقی هتلی

 

جاروبرقی هتلی فروشگاه اینترنتی صنعت جارو متناسب با نام گذاری که دارد به منظور انجام امور نظافتی هتل ها و دیگر اماکن مشابه آن از بهترین برند های داخلی و خارجی تهیه و ارائه شده است. 

هدف فروشگاه اینترنتی صنعت جارو ارائه کم صداترین و با کیفیت ترین جاروبرقی هتلی برای نظافت محیط های مورد نظر کاربران می باشد. فروشگاه صنعت جارو برترین سایت ارائه دهنده خدمات با کیفیت در بین کاربران تجهیزات نظافتی و بهداشتی می باشد.

یکی از اولویت های هتل ها و اماکن خدماتی رفاهی سرعت بخشیدن به امور نظافتی در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت بدون آلودگی صوتی می باشد. بنابراین جاروبرقی هتلی کاملا به صورت تخصصی و ویژه اماکن این چنینی طراحی و ساخته شده است.

جاروبرقی های هتلی بر اساس ساختار خاصی که دارند علاه بر کم یا بی صدا بودن مجهز به فیلتراسیون بسیار عالی و قوی برای جمع آوری آلودگی ها و پاکسازی محیط می باشند. فیلترهای تعبیه شده در جاروبرقی های هتلی قابلیت شست و شو و استفاده مجدد را داند.

جاروبرقی هتلی فروشگاه صنعت جارو مجهز به لوازم و نازل های متنوع جهت نظافت بخش های مختلف هتل می باشد. جاروبرقی هتلی تک موتوره فروشگاه صنعت جارو همان طور که سایلنت و بی صدا می باشد اما از قدرت مکش بسیار بالایی برخوردار می باشد. بنابراین بهترین ویله برای انجام امور نظافتی در هتل ها جاروبرقی هتلی فروشگاه صنعت جارو می باشد.

زیرا در مکان هایی مانند هتل ، مراکز درمانی ، بیمارستان ها ، خانه سالمندان ، مسافرخانه ها و دیگر اماکن مشابه علاوه بر این که نظافت و پاکیزگی این اماکن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همان اندازه نیز آرامش ساکنین این اماکن حائز اهمیت می باشد.

با توجه به این که در هتل ها و محیط های مشابه آن در تمامی ساعات شبانه روز نیروی خدمات در حال انجام امور نظافتی می باشد. بنابراین باید از دستگاهی استفاده شود که موجب بر هم زدن آرامش ساکنین آن مجموعه نشود.

با توجه به وزن کم جاروبرقی هتلی فروشگاه صنعت جارو که مجهز به چرخ های گردان 360 درجه می باشد. باعث سهولت در حمل و نقل و جا به جایی آن توسط نیروی خدمات در بین اتاق ها و راهروها می باشد. علاوه بر آن به دلیل ابعاد کوچک و وزن کمی که دارد به راحتی می توان توسط آسانسور در بین طبقات جا به جا شود.

 

 

موارد استفاده از جاروبرقی آب و خاک

 

جاروبرقی آب و خاک صنعتی فروشگاه اینترنتی صنعت جارو یکی از انواع جاروبرقی های سطلی می باشد که به منظور مکش و جمع آوری زباله های خشک و تر در محیط های گوناگون ارائه می شود. از جاروبرقی آب و خاک می توان به منظور جمع آوری انواع مایعات علاوه بر زباله های خشک در هر محیطی استفاده نمود.

باقی ماندن و یا وجود مایعات بر روی سطوح ممکن است باعث ایجاد لغزندگی و آسیب به کارکنان در محیط های صنعتی شود. همچنین با ایجاد گل و لای که از ترکیب آب و خاک ایجاد می شود موجب آسیب به سطوح می گردد. در چنین شرایطی با استفاده از جاروبرقی آب و خاک می توان از ایجاد آسیب های احتمالی پیشگیری نمود.

جاروبرقی آب و خاک فروشگاه صنعت جارو نیز یکی از مناسب ترین و با کیفیت ترین جایگزین های نظافت به روش سنتی می باشد. با توجه به این که تمامی پسماندها و زباله های تولید شده اعم از خشک و مرطوب در محیط را به راحتی با استفاده از جاروبرقی آب و خاک می توان جمع آوری کرد. بنابراین جاروبرقی آب و خاک به جاروبرقی همه کاره معروف است.

از جاروبرقی آب و خاک می توان در ویلاها ، باغ ها ، استخرها ، باشگاه های ورزشی و محیط های صنعتی و نیمه صنعتی به بهترین شکل جهت انجام امور نظافتی استفاده نمود. از جاروبرقی آب و خاک می توان برای مکش و جمع آوری زباله هایی که بر روی استخرها شناور می باشند نیز استفاده نمود.

از دیگر موارد استفاده از جاروبرقی آب و خاک در کارواش ها ، قالیشویی و مبل شویی ها می باشد. از مزایای جاروبرقی آب و خاک این است که مجهز به دو فیلتر و یک میکرو فیلتر میباشد که از انتقال مایعات به موتور جاروبرقی جلوگیری می کنند.

جنس مخزن زباله جاروبرقی آب و خاک از استیل ضد زنگ می باشد که به مرور زمان در اثر برخورد مایعات زنگ نزد. همچنین مخزن زباله جاروبرقی آب و خاک پر کاربرد دارای شیر تخلیه می باشد تا کاربر به راحتی مایعات جمع اوری شده در مخزن جاروبرقی را تخلیه نماید.

با توجه به کاربرد زیاد جاروبرقی آب و خاک در محیط های مختلف فروشگاه صنعت جارو انواع جاروبرقی آب و خاک خانگی ، نیمه صنعتی و جروبرقی صنعتی آب و خاک اتوماتیک سه موتوره ، جاروبرقی آب و خاک صنعتی دو موتوره ، جاروبرقی آب و خاک صنعتی سه موتوره صنعتی را در مدل های مختلف تهیه و ارائه می دهد.

 

 

برای مشاهده بهترین مدل های جاروبرقی آب و خاک به فروشگاه اینترنتی صنعت جارو مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا