عمومی

برترین تامین کنندگان تجهیزات آزمایشگاهی در جهان

شرکت های تامین کننده آزمایشگاهی مواد مصرفی، ابزار و سیستم های تحلیلی را طراحی و تولید می کنند. در حالی که برخی از شرکت ها راه حل های تخصصی را برای صنایع یا برنامه های کاربردی توسعه می دهند، برخی دیگر محصولات آزمایشگاهی عمومی را ارائه می دهند که می تواند در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرد. برخی از مشتریان شرکت تامین آزمایشگاهی ممکن است موسسات تحقیقاتی صنعتی، مراکز تشخیص پزشکی و موسسات دانشگاهی باشند.

 

 

این مقاله با ارائه دهندگان لوازم آزمایشگاهی در ایران و سراسر جهان از مواد مصرفی گرفته تا ابزار برتر صحبت خواهد کرد. این محصولات در شرکت های داروسازی، آزمایشگاه های علم مواد و فناوری نانو، رشته های مختلف علوم زیستی، علوم تحلیلی و آزمایشگاه های کنترل کیفیت کاربرد دارند.

 

تامین کننده تجهیزات آزمایشگاهی آمریکایی

 

www.laboratory-equipment.com  در کالیفرنیا، ایالات متحده آمریکا واقع شده است. Terra Universal با شعار راه حل های فنی برای محققان علوم زیستی، محصولات آزمایشگاهی تولیدکنندگان برتر را ارائه می دهد.

 

 

Mettler Toledo محصولاتی را برای آزمایشگاه های تحقیق و توسعه و امکانات کنترل کیفیت عرضه می کند. خط تولید شامل طیف وسیعی از پیپت های تخصصی است که شامل گزینه های دستی و الکترونیکی می شود. Mettler تولدو همچنین دستگاه های اندازه گیری را برای بخش های دیگر مانند خرده فروشی مواد غذایی و صنعت بسته بندی تولید می کند.

تامین کننده تجهیزات آزمایشگاهی مالزی

گایا ساینس مالزی مشاغل خدماتی متخصص و دارای گواهی را برای انواع صنایع و کاربردهای متعدد ارائه می دهد. مهندسان ارائه‌دهنده www.gaiascience.com.my در کارخانه‌های تولیدی و فروشنده دستگاه ماهر هستند و اغلب در دوره‌های دارای گواهی شرکت می‌کنند. خدمه ارائه‌دهنده به گروه‌های تخصصی تقسیم می‌شوند، به طوری که می‌توانید از ارائه‌دهنده خوشایند سریع و به موقع، متناسب با دستگاهی که استفاده می‌کنید، مطمئن باشید.

 

خدمات Gaia Science در سنگاپور، چین، اندونزی و میانمار نیز ارائه می شود.

 

تامین کننده تجهیزات آزمایشگاهی ایران

شرکت رویان ایران به عنوان مرجع تجهیزات آزمایشگاهی با شرکت های سازنده تجهیزات آزمایشگاهی همکاری کرده است. https://royaniran.com/ بهترین تامین کننده تجهیزات آزمایشگاهی در تهران و ایران. تیم حرفه ای آن با تجربه جمعی و گسترده در صنعت علمی، تجهیزات علمی و آزمایشگاهی را برای دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی و صنایع تامین می کند. رویانیران به‌عنوان تیمی شناخته می‌شود که فناوری‌های پیشرفته را از شرکا و مدیران خود به مشتریان گرامی ارائه می‌دهد.

محصولات این شرکت در زمینه های کاربردی مانند ژنومیک، پروتئومیکس، بیولوژی سلولی، تحقیقات حیوانی، سنتز آلی، فناوری نانو، تحقیقات انرژی پاک، تجزیه و تحلیل محیطی، تصویربرداری و آموزش استفاده می شود. همزن هیتر، هموژنایزر، دستگاه جوجه کشی، آون آزمایشگاهی، بخار هود، اتوکلاو، بالانس تحلیلی، سیستم مستندسازی ژل، PH متر، حمام اولتراسونیک، حمام آب گرم، میکروپیپت، شیکر، میکسر از مهمترین محصولاتی هستند که این شرکت با بالاترین کیفیت به فروش می رساند. .

همچنین رویانیران می تواند مبلمان آزمایشگاهی را برای اهداف مختلف طراحی کند. مانند آزمایشگاه های پزشکی، میکروبیولوژیکی، شیمیایی. متخصصین شرکت از بهترین مواد برای هر آزمایشگاه استفاده می کنند.

دسته های رایج تجهیزات آزمایشگاهی

تجهیزات آزمایشگاهی عمومی: در حالی که استفاده از ابزارهای خاص برای هر آزمایشگاه ضروری است، اولویت باید به طیف وسیعی از تجهیزات عمومی مانند کوره، ظروف شیشه ای و تجهیزات ایمنی داده شود. بدون این ابزار کار در آزمایشگاه غیرممکن است.

ابزارهای تحلیلی: ابزارهایی هستند که عمدتاً در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی استفاده می‌شوند. بیشتر این دستگاه ها در آنالیز مواد و ترکیبات مختلف استفاده می شوند. نمونه‌هایی از این ابزارها طیف‌سنجی جذب اتمی (AAS)، کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا (HPLC)، تعادل، کالری‌سنج، رنگ‌سنج، رسانایی سنج و بسیاری موارد دیگر هستند.

تجهیزات آسیب شناسی و بیوتکنولوژی: برخی آزمایشگاه ها صرفاً به منظور کار با میکروارگانیسم ها، سلول ها و بافت ها ایجاد می شوند. بنابراین منطقی است که در این نوع آزمایشگاه ها از سیستم های انکوباتور، ژل اسنادی و شمارنده کلنی استفاده شود.

 

 

بسیاری از شرکت ها در سراسر جهان می توانند تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه را در اختیار شما قرار دهند. بهتر است قبل از خرید هر وسیله ای با آنها مشورت کنید. در این مقاله به معتبرترین شرکت های عرضه کننده تجهیزات آزمایشگاهی در ایران، آمریکا و مالزی اشاره کردیم. پس از بررسی و مشاوره بیشتر می توانید هر آنچه را که نیاز دارید با بالاترین کیفیت و برندهای معتبر از آنها خریداری کنید.

 

 

منبع:


https://sites.coecis.cornell.edu/educationalcontent/top-laboratory-equipment-suppliers-in-the-world/

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا