عمومی

بدون تراول ماگ سفر نرو!

 

این روزها تراول ماگ در حال تبدیل شدن به جزء جدا ناپذیری از استایل افراد است. احتمالا درباره آن شنیده اید، یا ممکن است در اینستاگرام بلاگر هایی را دیده باشید که صبح به صبح با یک تراول ماگ جذاب در دست در حال رفتن به باشگاه، دانشگاه یا محل کار هستند. اما شاید دقیقا ندانید که تراول ماگ چیست یا چه کاربردی دارد.

چرا باید تراول ماگ داشته باشیم؟

ماگ های مسافرتی که بیشتر با نام تراول ماگ شناخته می شوند، بهترین وسیله برای حمل نوشیدنی های سرد و گرم در هر جایی است. قطعا همراه داشتن یک قهوه داغ در صبح یک روز سرد زمستانی، آن هم وقتی که در حال رفتن به محل کار یا دانشگاه و مدرسه هستیم بسیار ضروری است و انرژی را در رگ های شما تزریق می کند. یا داشتن یک شربت خنک برای نوشیدن در اوج گرمای روزهای تابستان، بی اندازه دلچسب است. تراول ماگ بسته به نوع انتخابی شما می تواند تا چندین ساعت دمای نوشیدنی شما را ثابت نگه دارد.

تراول ماگ چه تفاوتی با ماگ دارد؟

ماگ های مسافرتی یا همان تراول ماگ، به دلیل عایق بندی خوب و داشتن درپوش محکم برای نگه داری نوشیدنی شما در شرایط مختلف دمایی یا در حین حرکت بسیار مناسب است. همانطور که از نامگذاری آنها مشخص است، این نوع از ماگ ها برای زمانی که ساعات زیادی را مشغول به کار هستیم و نیازمند تجدید انرژی، و در عین حال نیز زمان کافی نداریم بسیار کاربردی است. اما ماگ ها در واقع نوعی فنجان با ابعاد بزرگ تر است که معمولا در آنها نوشیدنی های گرم سرو می شود. ماگ مورد استفاده ما حتی اگر درپوش داشته باشد مناسب حرکت نیست و بیشتر برای وقتی که در مکان ثابتی هستیم و می خواهیم احساس راحتی بیشتری داشته باشیم به درد می خورد.


چطور بهترین انتخاب را در خرید تراول ماگ داشته باشیم؟

 

اولین چیزی که باید قبل از انتخاب و خرید تراول ماگ در نظر داشته باشید این است که برای چه استفاده ای می خواهید تراول ماگ را خریداری کنید. برای سفر، محل کار، دانشگاه، باشگاه و پیاده روی یا … . اندازه، جنس، قیمت، نوع درب و ظاهر ماگ انتخابی شما به نوع استفاده شما از این وسیله بستگی دارد.

مثلا در رابطه با متریال به کار برده شده، تراول ماگ ها عموما در دو دسته فلزی و پلاستیکی قرار می گیرند. تراول ماگ های فلزی عایق بهتری هستند و دمای نوشیدنی شما برای ساعت های بیشتری ثابت نگه می دارد اما قیمت و وزن بالاتری نیز دارد. تراول ماگ های پلاستیکی اما تا ۳ الی ۴ ساعت دمای نوشیدنی را در حالت اولیه حفظ می کند و در عین حال از قیمت مناسب تری برخوردار است.

برسی درب های تراول ماگ هم اهمیت زیادی در هنگام خرید دارد. یکی از نکات مهمی که باید در ساخت هر تراول ماگ رعایت شده باشد داشتن درپوش محکم قفل دار است برخی از تراول ماگ ها درب هایی دارد که در حین حرکت مانع ریختن نوشیدنی می شود و بهتر است از داشتن قفل و محم بودن درب . تراول ماگ هایی با درب snap on و Screw On و Press On از انواع بسیار مناسب برای استفاده در حین حرکت به شمار می آید.

و در نهایت به راحتی در شست و شو تراول ماگ ها نیز دقت کنید. شست و شوی ساده تراول ماگ ها باید به حدی باشد که حتی با کمترین امکانات نیز بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید.

خرید با کیفیت ترین تراول ماگ ها از فروشگاه پیویو

پیویو ، یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی است که سلامت و کیفیت کالا را برای شما مشتریان عزیز تضمین می کند. شما می توانید متنوع ترین و با کیفیت ترین ماگ ها و تراول ماگ ها را در پیویو و آمازون مشاهده و خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی پیویو به نشانی www.pioio.com  ، با رعایت کامل اصول و پایبندی به قوانین، شما را در اطمینان به این فروشگاه کم رقیب آسوده خاطر می کند. فروشگاه اینترنتی پیویو با دارا بودن تنوع بسیار زیاد در انواع ماگ و تراول ماگ، دست شما را در انتخاب طرح های جذاب و مدل های مختلف با بالاترین کیفیت باز می گذارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا