عمومی

قانون جذب چیست؟

 

دوره قانون توانگری یا دوره آموزش قانون جذب نام دوره ایست که استاد فرهاد کوکائیان در گروه تحقیقاتی یکشو ارائه کرده است. قانون جذب نام قانونی بزرگ است که در کل کائنات سایه گسترده است. این قانون بزرگ در تمام ذرات هستی رسوخ کرده و همه چیز را تحت کنترل خود دارد. هر قانون دیگری تحت فرمان این قانون عمل میکند. بزرگترین قانون موجود در کل کائنات است. به بیانی دیگر قانون قانونهاست. قانون جذب قانون آفرینش و خلقت است.

این قانون تنها توسط انسان ها قابل استفاده است. انسان ها می توانند توسط این قانون به هر آنچه می خواهند برسند. زیرا انسان از قدرت ذهن برخوردار است. ذهن انسان قدرتمندترین و پیچیده ترین سیستم موجود در کل کائنات است. این سیستم بزرگ می تواند از قانون جذب استفاده کرده و از آن بهره ببرد. این قانون، قانون جذب عشق است. قانون جذب ثروت و پول است. با آن به هرچه بخواهید می توانید دست پیدا کنید.

قانون جذب مانند یک چاقو دو لبه دارد. هم می توان از آن بهرمند شد و هم می توان از طریق آن به خود آسیب زد. اگر قانون را درک کنیم و از ان در جهت رسیدن به رؤیاها استفاده کنیم، زندگی شاد و پر از اتفاقات خوب خواهیم داشت. اما اگر آن را درک نکنیم، مانند بسیاری از انسانها، از آن در جهت آسیب رساندن به خود استفاده می کنیم. برای مثال با ذهنمان، اتفاقات منفی را به زندگی خود جذب میکنیم.

انسان چگونه با استفاده از قانون جذب، زندگی خود را تغییر می دهد؟

ذهن انسان دارای فرکانس و ارتعاش است. فکر کردن و توجه کردن به هر موضوعی سبب می شود ما فرکانس آن را به جهان ارسال کنیم. وقتی زیاد به یک موضوع توجه کنیم، مدام فرکانس های مرتبط با آن را به کائنات ارسال میکنیم و با آن موضوع هم ارتعاش می شویم. وقتی با موضوع مورد نظر هم ارتعاش شدیم، اتفاقات و افرادی همسان و همجنس با افکارهایمان را بیشتر میبینیم و تجربه میکنیم. به اصطلاح گفته می شود در مدار آن اتفاقات قرار داریم.

قانون جذب چیست و چطور کار میکند.

قانون جذب به طور کلی سه مرحله دارد:

  • درخواست کردن
  • باورسازی
  • دریافت یا پذیرش

مرحله اول درخواست کردن:

 باید هدفی کاملا روشن و با جزئیات کامل برای خود تعیین کنید. هرقدر هدف روشن تر باشد، ضمیرناخوداگاه با قدرت بیشتری آن را میپذیرد و با قدرت بیشتری در ذهن به تصویر در می آید. هر قدر برای وضح کردن هدفتان بیشتر وقت بذارید، هم انگیزه و انرژی مثبت خودتان افزایش می یابد، هم ذهن شما با سرعت بیشتری فرکانس جذب آن هدف را به کائنات ارسال می کند.

مرحله دوم باورسازی:

در این مرحله باید برنامه ریزی صحیحی برای دریافت خواسته ها در ذهن ایجاد کنید. برای مثال یک موشک قدرتمند را در نظر بگیرید. در درون سیستم کنترل کننده آن هدفی برای آن مشخص کرده اید. اما اگر مشخص نکنید که موشک برای حرکت به سوی هدف به چه میزان سوخت نیاز دارد، با چه سرعتی، با چه قدرتی و… باید به سمت هدف حرکت کند، با احتمال بسیار زیاد، پس از شلیک، موشک از مسیر خود منحرف شده و به نقطه دیگری اصابت می کند. پس بعد از هدفگذاری باید برنامه ریزی صحیحی در ذهنتان ایجاد کنید. برای مثال اگر هدف شما کسب درآمد بیشتر است، از سوی دیگر اعتقاد دارید کسب درآمد و ثروت سخت است، یعنی باورها و برنامه ریزی ذهنی شما متناسب با هدف شما نیستند. پس باید به محض مشخص شدن هدف، کار بر روی باورسازی را نیز آغاز کنید.

بدون داشتن باورهای مناسب، حرکت کردن به سوی هدف مانند دویدن بر روی تردمیل است.

مرحله سوم دریافت کردن:

 قانون جذب به معنی نشستن و پول درآوردن نیست. نمی توانید صرفا با فکر کردن به رؤیاها و باورسازی درآمد کسب کنید و رؤیاهایتان را جامه عمل بپوشانید. هنگام باورسازی کائنات نشانه هایی از هدف شما را در مسیر زندگیتان قرار میدهد. نشانه ها به معنی این است که راهی که در آن قرار دارید، درست است. پس با سرعت بیشتری به مسیر خود ادامه بده.

اقداماتی که دریافت کردن را سرعت می بخشد

1-سپاسگزاری

سپاسگذاری بزرگترین کاتالیزور موفقیت است. در درجه بندی احساسات نیز حس قدردانی و سپاسگذاری در بالاترین درجه قرار دارد. وقتی شما بابت داشته هایتان و انچه خداوند به شما ارزانی داشته قدردان و سپاسگذار باشید، ورود نعمت ها به زندگیتان سرعت بیشتری می گیرد.

مهم ترین نکته در انجام سپاسگزاری هدفمند و موثر این است که در بدترین شرایط بتوانید داشته هایتان را ببینید و این موضوع را درک کنید که اگر در بدترین شرایط هم قرار داشته باشید، باز موارد بسیار زیادی از لطف خداوند در زندگیتان وجود دارد که اگر وجود نداشتند، زندگیتان سخت تر می شد.

هر گاه زندگیتان رنگ و بوی ناخوشایندی به خود گرفت و از اتفاقات روز خود راضی نبودید، بدانید از شکرگزاری غافل شده اید. راه حل خروج از مشکلات سپاسگزاریست.

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که سپاسگزاری باید با حس واقعی قدردانی و رضایت صورت بگیرد بدون اینکه به طمع دریافت نعمت های بیشتر صورت بگیرد. هر چه هنگام سپاسگذاری بیشتر حال و هوای قدردانی در درونتان ایجاد کنید، با نتایج شگفت انگیزتری مواجه خواهید شد.

2-بخشش

بخشش به معنی بخشیدن بخشی از مال و از دست دادن آن نیست. بخشش مانند پاشیدن بذر بر روی خاک شگفت انگیز کائنات است که حاصلخیز تر از هر خاک دیگریست. زیرا هر آنچه بر کشتزار کائنات بپاشید، صد ها برابر به سوی شما باز می گردد. بخشش باید با حس خوب انجام شود. هنگام بخشش حس خوب تمول و بخشندگی را در خود ایجاد کنید. اگر بخشش به صورت روزانه انجام شود برکات آن روزانه و مانندی رودی جاری به زندگیتان خواهد بود.

برای آموختن این قانون بزرگ کائنات می توانید به گروه تحقیقاتی یکشو مراجعه کنید و در دوره بزرگ قانون توانگری آموزش قانون جذب استاد فرهاد کوکائیان شرکت کنید. این دوره پر از مثال های ارزشمند و مطالب آموزنده در مورد قانون جذب است که به شما کمک می کند درک و تسلط بالایی از قانون کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا