عمومی

خرید مبل تختخوابشو چه مزایایی دارد؟

با خرید مبل تختخوابشو در حقیقت از مبل استفاده دوکاره کرده ایم چرا که با روند افزایش جمعیت متراژ منازل کم شده و به ندرت منازلی با متراژ بالا دیده می‌شود، بر این اساس طراحان مبلمان به نوعی مبل های مدرن و امروزی را طراحی کردند که در عین زیبایی بتوان از آن ها در فضاهای کوچک نهایت استفاده را داشت.

مبل تختخوابشو به چه مبلی می‌گویند؟

در خانه‌هایی با متراژ پایین بهترین انتخاب برای یک دکوراسیون شیک و کاربردی دکوراسیونی هست که با استفاده از آن بتوان از فضای موجود و قابل دسترس نهایت استفاده را داشته باشیم. مبل تختخوابشو مدرن ترین مبلمانی است که فضای کمی را اشغال می‌کند و استفاده از آن بسیار بهینه است. دلیل نام گذاری این نوع مبلمان این است که هم به عنوان مبل مورد استفاده قرار می‌گیرند و هم به برای خوابیدن به عنوان تختخواب میتوان از این نوع مبلمان استفاده کرد.
طراحی و تولید مبل های تختخوابشو مشکل کمبود فضا را برای کسانی که در خانه خود فضای کافی برای نشیمن، پذیرایی یا استراحت را ندارند حل کرده است. خرید مبل تختخوابشو یک گزینه‌ی بسیار مناسب و ایده آل برای کسانی است که می‌خواهند مبلمان خود علاوه بر زیبایی استفاده کاربردی و کارایی نیز داشته باشد. مبل تختخوابشو در عین زیبایی و کارایی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی نیز می‌باشد.

صرفه جویی و کاهش هزینه با خرید مبل تختخوابشو

مبل های تختخوابشو جزو دسته بندی مبلمان اقتصادی و اکونومی حساب می‌شوند، شما با انجام چند حرکت به راحتی می‌توانید مبل خود را تبدیل به تخت‌خواب کنید و از داشتن خوابی آرام و آسوده نهایت لذت را ببرید. مبل های تختخوابشو فضای کمی را اشغال می‌کند و هزینه را نیز کاهش می‌دهد، با خرید مبل تختخواب شو شما هم صاحب یک دست مبل شده اید و هم یک تختخواب راحت دارید، در واقع با استفاده از این نوع مبلمان با یک تیر دو نشان می‌توان زد.

جنس تشک مصرفی در مبل تختخوابشو باید چگونه باشد؟

کیفیت تشک مبل تختخوابشو بسیار حائز اهمیت است، زیرا این مبل ها علاوه بر نشستن برای خواب و استراحت طولانی مدت هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین جنس تشک به کار رفته باید با کیفیت بسیار بالا باشد. از تشک های پرکاربرد در ساخت مبل تختخوابشو، تشک فومی است که وزن و ضخامت کمی دارد. تشک فومی در نوع فوم سرد و فوم گرم در بازار موجود است. تشک های بادی فنری نیز تشک های جدیدی هستند که بسیار از افردا شناختی از این نوع تشک ندارد. بخش بالایی ای تشک ها با هوا پر شده و بخش پایینی با یک لایه فنر و فوم تشکیل شده است. این تشک ها قابلیت جمع شدن دارند و به تازگی در مبل های تختخوابشو استفاده می‌شوند.

نکات مهم قبل از خرید مبل تختخوابشو

قبل از خرید فضای منتخب قرار دادن مبل تختخوابشو را در نظر داشته باشید.
به پایه های کاناپه در هنگام خرید نیز دقت کنید، توجه داشته باشید که پایه ها حتما با استفاده از چسب به بدنه متصل شده باشند زیرا اگر با میخ متصل شده باشند پس از مدتی استفاده پایه های کاناپه شل شده و مبل دچار لق خوردن می‌شود.
مستحکم بودن اسکلت و فنر مبل تختخوابشو نکته بسیار مهمی است، زیرا این نوع تخت به خاطر باز و بسته شدن نسبت به انواع دیگر بسیار بیشتر در معرض آسیب دیدن قرار دارد بنابراین از متریالی با بالاترین کیفیت خریداری کنید.

یکی از نکات مهم باز و بسته شدن آسان تخت است، بنابراین مبل تختخوابشویی را خریداری کنید که به راحتی قابل باز و بسته شدن باشد.
قبل از خرید مبل تختخوابشو روی همه قسمت های آن بنشینید تا اطمینان حاصل را از راحتی و نرم بودن همه نقاط آن کسب کنید.


دقت کنید که جنس و بافت پارچه از لطافت کافی برخوردار باشد به این دلیل که روکش تخت مستقیما با بدن در ارتباط است، پس پارچه ای انتخاب کنید که در عین زیبایی و کیفیت باعث حساسیت های پوستی نیز نشود.
علاوه بر همه موارد ذکر شده طرح و رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون داخلی محیط مورد نظر شما هماهنگی و هارمونی داشته باشد. مبل های تختخوابشو انواع مختلفی از بافت ها و طرح های راه راه، چهارخانه، گل دار و فانتزی دارند که شما با توجه به سبک فضای خود می‌توانید متریال مورد نظر و مورد پسند خود را انتخاب کنید.

قیمت مبل تختخوابشو

مبلمان تختخوابشو در چند سال اخیر با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و فروش بسیاری در بازار داشته است. این نوع مبلمان علاوه بر استاندارد و کیفیت، ظاهری شیک و زیبایی نیز دارا هستند. معیارهای متفاوتی برای برآورد هزینه مبل تختخوابشو وجود دارند، مانند جنس متریال، ابعاد و … که همگی در قیمت تاثیر گذارند. برای مثال مبل هایی که در ابعاد بزرگتری تولید شده اند به دلیل استفاده بیشتر از متریال و مواد مصرفی گران تر نیز هستند. اگر در ساخت مبل تختخوابشو از پارچه های خاص مانند مخمل استفاده شود مسلما قیمت بیشتری نیز دارند. به کار بردن مکانیزم خودکار در مبل تختخوابشو نیز باعث افزایش قیمت می‌شود و هم چنین استفاده از تشک های بادی فنری و فومی نیز در افزایش قیمت تاثیرگذار است.
برای کسب اطلاعات کافی و مشاوره رایگان جهت خرید مبل کارشناسان ما آماده ارائه خدمت رسانی به شما مخاطبان گرامی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا