عمومی

آشنایی با بهترین غذاها،هتلها ،رستورانها ووسایل نقلیه ایتالیا و بالی و مالدیو

از موقعیت جغرافیایی ایتالیا تا هتل ها و غذاهای در تور مالدیو و بالی

 این مطلب بیشتر مناسب افرادی است که قصد سفر به شهر فلورانس ایتالیا،مالدیو و بالی را دارند،درادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که در مالدیو چگونه از خدمات حمل و نقل ارزانتر استفاده کنید،بهترین غذاهای شهر فلورانس ایتالیا کدامند و درآخر هم با هتل 5 ستاره فورسیزن ریزورت در جیمباران بالی بیشتر آشنا شوید.

 آشنایی با انواع مختلف وسیله نقلیه در مالدیو

مالدیو یکی از بهترین کشورهای جهان می‎باشد که در آن جاذبه‎های گردشگری طبیعی بی‎نظیری وجود دارد و به همین دلیل همه ساله افراد زیادی با اتسفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به این منطقه از جهان سفر می‎کنند.

 این کشور از جزیره‎های بزرگ و کوچکی تشکیل شده است که در بیشتر مواقع برای جابجایی در آنها نیازی به استفاده از وسایل نقلیه نمی‎باشد و البته در این نوع جزایر وسایل حمل و نقل عمومی نیز وجود ندارند و در آنها نمی‎توانید از این گونه خدمات بهره‎مند شوید.

اما در صورتی که با اتسفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط داخلی و یا بلیط خارجی به شهرهای بزرگی که در این منطقه قرار دارند سفر کنید می‎توانید در آنها از خدمات حمل و نقل عمومی که ارائه خواهد شد استفاده نمایید و به مقصد مورد نظرتان منتقل شوید.

 در ادامه به بررسی  و ارائه جزئیات بیشتری در رابطه با انواع مختلفی از وسایل نقلیه موجود در این منطقه خواهیم پرداخت در صورتیکه قصد دارید به این منطقه از جهان سفر کنید و از جاذبه‎های گردشگری موجود در آن دیدن نمایید در ادامه با ما همراه باشید.

اتوبوس‎ها در جزیره‎های مالدیو

در این منطقه از جهان شرکت اتبوس‎رانی در حال فعالیت می‎باشد که رفت و آمد اتوبوش‎ها توسط آن مدیریت خواهد شد و این شرکت با استفاده از اتبوس‎ها به ارائه حدمات حمل و نقل به افرادساکن در این مناطق و همچنین مسافرانی که بامراجعه به آدرس https://samseir.com/net/تور-مالدیو و تهیه بلیط داخلی و یا بلیطخارجی به این منطقه سفر کنند، خواهد پرداخت.

 استفاده از اتوبوس برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان در این منطقه از جهان یکی از ارزانترین روش‎ها می‎باشد که در اختیار شما قرار داده خواهد شد. یکی از معایبی که استفاده از این نوع وسایل نقلیه عمومی دارند آن است که تنها در مسیرهای محدودی رفت و آمد می‎کنند و تنها از آنها می‎توانید برای رفتن به مقاصد مشخص استفاده نمایید.

 در صورتی که با استفاده از تور مالدیو و تهیه بلیط خارجی و بلیط داخلی به این منطقه سفر کردید در صورت استفاده از اتوبوس در شهرهای ماله و هولهول ماله باید 3 روفیه به عنوان هزینه استفاده از خدمات ارائه شده توسط این نوع وسیله نقلیه پرداخت نمایید.

در صورتی که قصد دارید از فرودگاه با استفاده از این نوع ئسایل نقلیه به مرکز شهر منتقل شوید می‎بایست به ایستگاهی که در 50 متری خروجی فرودگاه مالدیو قرار گرفته است مراجعه بفرمایید. این وسیله یکی از ارزانترین وسایل نقلیه‎ای است که در این منطقه وجود دارد و جهانگردانی که با استفاده از تور مالدیو و با تهیه بلیط داخلی و بلیط خارجی به این منطقه سفر کرده‎اند می‎توانند از آن بهره‎مند شوند.

این اتوبوس‎ها هر نیم ساعت از این ایستگاه به سمت جزایر مالدیو حرکت می‎کنند و می‎توانید در صورت تمایل از آنها استفاده نمایید و به مقصد مورد نظرتان منتقل شوید. توجه داشته باشید در صورتی که در روزهای بارانی قصد استفاده از این نوع وسیله نقلیه را دارید در خیابان‎ها ترافیک سنگینی وجود خواهد داشت و ممکن است زمان زیادی را از دست بدهید.

در صورتیکه در این سفرتان چمدان‎های زیادی را به همراه دارید پیشنهاد می‎شود که از اتوبوس برای منتقل شده به هتل مورد نظرتان استفاده ننمایید زیرا ممکن است در طول استفاده از این وسیله نقلیه با مشکلاتی روبرو شوید که کار را برای شما دشوار می‎سازند. با توجه به این موضوع می‎توانید از تاکسی‎هایی که در این منطفه در حال فعالیت هستند استفاده نمایید و با آرامش بیشتری به مقصد مورد نظرتان منتقل شوید. البته این کار برای شما هزینه بیشتری خواهد داشت.

آشنایی مختصر با موقعیت جغرافیایی ایتالیا

موقعیت جغرافیایی کشورایتالیا که در قاره اروپا قرار دارد از نظر استراتژیکی بسیار مناسب و حساس بوده و همین امر باعث پیشرفت ایتالیا از نظر اقتصادی شده است. این کشور وسیع حدود ۳۰۱ هزار و ۳۴۰ کیلومتر مربع وسعت داشته و جمعیتی بالغ بر ۶۰ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر دارد. ایتالیا که چهارمین کشور پرجمعیت قاره سبز است، دارای ۲۰ ناحیه از نظر تقسیم‌بندی جغرافیایی می‌باشد.

شاید این نکته برای خریداران تور ایتالیا جالب باشد که بخش‌هایی از این کشور در خارج از خاک آن قرار گرفته‌اند و در مقابل کشورهای مستقلی نیز هستند که درون مرزهای ایتالیا قرار دارند. برای مثال کامپیونه دیتالیا که بخشی از خاک ایتالیا به حساب می‌آید، در سوئیس واقع شده و دو کشور بسیار کوچک واتیکان و سان مارینو به ترتیب در شهر رم و ایالت امیلیا قرار دارند، و این موضوع برای گردشگران تور ایتالیا که برای اولین بار به این کشور سفر می‌کنند موضوع جالبی است.

آشنایی با بهترین غذاهای شهر فلورانس در ایتالیا

فلورانس یکی از شهرهای گردشگری موجود در کشور ایتالیا می‎باشد که به دلیل داشتن انواع مختلفی از جاذبه‎های گردشگری مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته است و همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر می‎کنند تا از جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر دیدن کنند.

در این شهر انواع مختلفی از غذاهای محلی طبخ می‎شود که بدلیل داشتن طعم لذیذ و منحصربفردی که دارند به یکی از جاذبه‎های گردشگری موجود در این شهر تبدیل شده‎اند. همه ساله هزاران گردشگر با استفاده از تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر می‎کنند و از خوردن غذاهای طبخ شده در این شهر لذت خواهند برد.

در ادامه به معرفی بهترین و خوشمزه‎ترین غذاهای طبخ شده در این شهر خواهیم پرداخت. در صورتی که قصد دارید با استفاده از تور ایتالیا و تهیه بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید با ما در ادامه همراه باشید تا بتوانید در طول سفرتان از این غذاهای خوشمزه بچشید و لذت ببرید.

کراستینی

کراستینی یکی از پیش غذاهایی است که در این شهر از شهرت بالایی برخوردار می‎باشد و اکثر ساکنین این شهر علاقه بسیار زیادی به خوردن آن دارند. در صورتی که به رستوران‎های مختلفی مراجعه کرده باشید احتمال دارد بروسکتا به گوشتان خورده باشد. کراستینی نوعی بروسکتا می‎باشد که در این منطقه به شکلی ماهرانه تهیه خواهد شد و در اختیار مشتریان و گردشگرانی که با استفاده از تور ایتالیا و با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده‎اند قرار داده خواهد شد.

 برای طبخ این پیش غذا از نان‎های مخصوصی استفاده خواهد شد که طعم و مزه خاصی رابه این پیش غذا می‎بخشد. توسکان نام نانی است که در این پیش غذا مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در این نوع پیش غذا به اندازه‎های کوچک تقسیم خواهد شد و برروی آن انواع مختلفی از سس‎ها، پوره‎ها و یا سالسای سبزیجات ریخته خواهد شد.

 بسیاری از افرادی که با استفاده از تور ایتالیا و با تهیه بلیطهواپیما از نقاط مختلف جهان به این شهر سفر می‎کنند از چشیدن طعم این پیش غذا شگفت‎زده خواهند شد. جگر مرغ برروی نان کرانچی یکی دیگر از پیش غذاهای موجود در این منطقه می‎باشد که از طعم منحصربفردی برخوردار می‎باشد.

در صورتی که قصد دارید از پیش غذای کراسیتی استفاده نمایید پیشنهاد می‎شود در هنگام سفر به این منطقه با استفاده از بلیط هواپیما گوشت توسانا به همراه سینی پنیر را نیز سفارش دهید تا در طول سفرتان به این منطقه در یک وعده از تمامی پیش غذاهای مشهور این منطقه چشیده باشید و لذت ببرید.

 این پیش غذاها از موارد مورد علاقه ساکنین شهر فلورانس می‎باشند و افراد زیادی در طول سفرشان به این منطقه از طریق خرید بلیط هواپیما از آنها استفاده خواهند کرد.

سوپ ریبولیتا

این سوپ که یکی از خوراک‎های گیاهی در این شهر می‎باشد بی‎شک یکی از بهترین سوپ‎هایی است که در این منطقه طبخ خواهد شد و پیشنهاد می‎شود در صورت سفر به این شهر از طریق بلیط هواپیما حتما طعم دلنشین آن را بچشید. ترجمه لغئی این غذا به معنای دوباره گرم شدن خواهد بود و در طبخ آن از نان‎های بیات، گوجه فرنگی، لوبیا سفید و برخی از سبزیجات فصلی استفاده خواهد شد.

 افراد زیادی در طول سفرشان به این شهر از طریق خرید بلیط هواپیما در وعده‎های غذایی خود از این سوپ بی‎نظیر استفاده خواهند کرد.  پیشین این نوع غذاها که به شکلی منحصربفرد در این شهر طبخ خواهند شد به دوران قرون وسطی بازخواهند گشت که امروزه مورد علاقه بسیاری از گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر می‎کنند قرار گرفته‎اند.

آشنایی با هتل 5 ستاره فورسیزن ریزورت در جیمباران بالی

 بالی یکی از مقاصد گردشگری در جهان می‎باشد که همه ساله افراد زیادی با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به آن سفر می‎کنند تا از نزدیک جاذبه‎های گردشگری موجود در آن را مورد مشاهده قرار دهند.

پارک آبی واتربوم تور بالی 

این پارک آبی که مساحتی بالغ بر ۸/۳ هکتار دارد در زمین‌های سرسبز استوایی بنا شده است. دلیل شهرت این پارک آبی سرسره‌های آبی منحصربفردش است که با بالاترین استانداردها و ایمنی بین‌المللی، آماده خدمت رسانی به گردشگران تور بالی می‌باشد.

 این پارک آبی در سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین پارک آبی آسیا انتخاب شده که می‌توان ساعت‌ها در آن به انواع بازی‌های آبی مشغول شد و لحظات زیبایی را تجربه کرد. پارک آبی واتربوم بالی همچنین توانسته مقام سومین پارک آبی جهان را نیز توسط سایت تریپ ادوایزر در سال ۲۰۱۵ به خود اختصاص دهد. در تور بالی لذت تفریح در این مکان هیجان‌انگیز را از دست ندهید.

در این منطقه از کشور اندونزی هتل‎های بسیاری قرار گرفته است که خدمات هتلداری را به افرادی که با تهیه تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر کرده‎اند ارائه خواهند کرد.

هتل 5 ستاره فورسیزن در این منطقه یکی از بهترین هتل‎هایی می‎باشد که خدماتی باکیفیت و مناسبی را به مشتریان خود ارائه خواهد کرد. در ادامه به معرفی بیشتر این هتل خواهیم پرداخت در صورتیکه قصد دارید با استفاده از تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این جزیره زیبا که به بهشت روی زمین شهرت دارد سفر کنید در ادامه با ما همراه باشید.

انواع اتاق‎های موجود در این هتل

ویلای دو خوابه اقیانوس: این ویلها به شکلی طراحی و ساخته شده‎اند که چشم اندازی بی‎نظیر به سمت دریا دارند و مساحت آنها حدود 300 متر مربع می‎باشد. در این نوع ویلاها یک تخت دونفره در نظر گرفته شده است. البته در برخی از آنها از دو تخت تک نفره استفاده شده است.

ویلای دلوکس: این ویلاها نیز از چشم انداز اقیانوس بهره می‎برند و در آنها برای استراحت مسافرامی که با استفاده از تور بالی و با انجام پروار داخلی و یا پرواز خارجی به این منطقه سفر کرده‎اند دو تخت تک نفره در نظر گرفته شده است.مساحت این نع اتاق‎ها 280 متر مربع می‎باشد.

ویلای سه خوابه باغ کینگ: این ویلاها دارای مساحتی 1662 متری بوده‎اند که در آنها دو تخت دو نفره کینگ و دو تخت تک نفره در نظر گرفته شده است. در این ویلاها از چشم انداز باغ استفاده شده است که در نوع خود چشم اندازی منحصربفرد محسوب خواهند شد.

ویلای خانوادگی پریمیر: در صورتی که با خانواده و با تهیه تور بالی و با انجام پرواز داخلی و یا پرواز خارجی به این جزیره سفر کردید و برای اقامتتان به سراغ این هتل 5 ستاره در ویکی پدیا آمدید می‎توانید از این ویلا استفاده نمایید. این ویلا داریا مساحتی 320 متری خواهد بود و در آن از تخت‎های دو نفره و تک نفره استفاده شده است. چشم انداز در نظر گرفته شده برای این ویلاها اقیانوس می‎باشد.

ویلای دو خوابه باغ: در این نوع ویلا از یک تخت دو نفره کینگ استفاده شده است و دارای مساحتی 370 متره می‎باشند. چشم انداز این ویلا رو به اقیانوس می‎باشد.

ویلای جیمباران: در طراحی این نوع ویلا در این هتل از مساحتی 250 متره استفاده شده است که در تمامی آنها از یک تخت دو نفره کینگ استفاده شده است. در این نوع ویلا بخشی از اقیانوس در داخل ویلا قابل مشاهده می‎باشد.

ویلای سه خوابه باغ: این ویلال در هتل 5 ستاره فورسیزن دارای مساحتی حدود 370 متر مربع می‎باشند  که در آنها از دو تخت دو نفره سوپر کینگ استفاده شده است و دو تخت تک نفره نیز در آنها قرار داده شده است. چشم انداز در نظر گرفته شده برای این نوع اتاق‎ها رو به باغ می‎باشد.

ویلای باغ: این نوع ویلاها دارای 280 متر مساحت هستند که در آنها برای استراحت مسافران از یک تخت دو نفره گینک استفاده شده است و چشم انداز آنها رو به باغ خواهد بود.

ویلای جیمباران دو خوابه: این ویلاها با داشتن 370 متر مربع مساحت دارای یک تخت دو نفره کینگ می‎باشند و در آنها دو تخت تک نفره نیز قرار داده شده است. چشم انداز این ویلاها رو به باغ بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا