عمومی

جی جی حدید مدل معروف آمریکایی-فلسطینی

بیوگرافی جی جی حدید

جی جی حدید سوپرمدل معروف آمریکایی که متولد 23 آوریل 1995 از پدری فلسطینی و مادری هلندی،یکی از مطرح ترین مدل های دنیای مد می باشد.

اولین قرار داد حدید با شرکت IMG در سال 2013 امضا شد و در نوامبر 2014  نفر اول 50 مدل برتر را از نظر سایت مدل کسب کرد.

زندگی شخصی

جی جی حدید یک خواهر و برادر با نام های بلا حدید و انوار حدید دارد، خواهر او نیز مانند جی جی در عرصه مدلینگ فعالیت دارد.

پس از جدایی پدر و مادر حدید،در سال 2013 به نیویورک نقل مکان کرد و پس از انصراف از تحصیل در رشته روانشناسی، کار خود را در عرصه مد و فشن آغاز کرد.
جی جی حدید با قد 178 سانتی متر و وزن 57 کیلوگرم یکی از پر درآمد ترین مدل های در حال حاضر دنیا است

او در حال حاضر بیش از 40 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد که درآمد قابل توجهی از طریق تبلیغات در این صفحه کسب می کند

جی جی علی رغم اینکه همیشه زیبا و خوش پوش است در مصاحبه اخیر خود از سختی های این حرفه گفته است:

واقعا سخت است، هر روز میلیون ها نفر در سراسر دنیا من را مورد قضاوت قرار می دهند اما کم کم با این قضیه کنار آمدم که هیچوقت نمیتوانم همه را از خود راضی نگهدارم و حتی گاهی برای اینکه توسط پاپارازی ها دنبال نشوم، مجبورم ساعت 5 صبح یواشکی از خانه بیرون برومجی جی حدید

حرفه کاری حدید

وی از تنها زمانی که دو سال سن داشت توسط پاول مارسیانو به عنوان مدل برند Guess معرفی شد ولی به دلیل مخالفت مادرش تا سال 2011 از عرصه مدلینگ دور ماند.

جی جی حدید، یکی از مدل های خوش استایل و جذاب ویکتوریا سکرت محسوب می شود و جز برترین مانکن های لباس بانوان قرار گرفته است.

رابطه این سوپر مدل با خواننده سابق گروه وان دایرکشن زین مالک باعث شد او بیش تر از گذشته در معرض دید رسانه ها قرار گیرد.
جی جی حدید

پیشرفت در نیویورک

پس از ورود به نیویورک و امضای قرارداد با IMG  در سال 2013، حدید نخستین همکاری خود با دیزیگوآل در هفته مد نیویورک فوریه 2014 شروع کرد. در همان ماه تصویر جی جی بر روی مجله مد CR چاپ شد.

در کمپین پاییز و زمستان ۲۰۱۴ نیز با عینک تام فورد در کنار بازیگر معروف پاتریک شوارتزنگر در عرصه مدلینگ درخشید. بلافاصله بعد از این کمپین وی، در کمپین‌های عطر و محصولات آرایشی تام فورد همکاری کرد.
وی همچنین در ژانویه سال 2015 به عنوان مدل سال انتخاب شد.

همکاری ها

جیجی حدید با طراحان معروفی همچون مارک جیکوبز، چانل، مایکل کورس، ژان پل گولتیور و مایکل ماره و برندهایی معتبری مانند  ورساچه، شانل، مایکل کورس، فندی و … همکاری داشته است.

استایل حدید

سلبریتی ها معمولا با کمک استایلیست های معروف لباس خود را انتخاب می کنند، جی جی در انتخاب لباس معمولا استایل منوکروم  را می پسندد (ست یک رنگ) و رنگ های کرم، مشکی، قرمز اکثر ست های لباس او را در بر می گیردجی جی حدید

شلوار های جین با رنگ های روشن و تاپ های تک رنگ و ساده هم از مواردی هست که جی جی در بیشتر روز ها می پوشد

جی جی حدید

علاوه بر این ها جی جی علاقه زیادی به کتانی های سوپر استار برند آدیداس دارد و معمولا رنگ سفید و کرم می پوشد

جی جی حدید

دلایل لاغری جی جی

جی جی در چندین توئیت و با لحنی کاملاً‌ جدی توضیح داد که به بیماری “تیروئیدیت هاشیموتو” مبتلا است. این بیماری یک نوع بیماری خودایمنی بوده که در آن بدن، غده تیروئید را نشانه می‌رود. تأثیر آنتی‌بادی‌ها بر این غده موجب التهاب و ورم مزمن آن می‌شود.

او که اکنون مشغول اجرا کردن هفته مد نیویورک است، اعلام کرد که هیچ وقت اینقدر احساس سلامت نداشته و صحبت‌های منتقدان تاثیری روی روحیه‌اش ندارد.

او در بخشی از توئیت های خود چنین نوشت:

به افرادی که برای تغییرات بدنم در طول سال‌ها مرا مورد قضاوت قرار داده‌اند، باید بگویم که زمانی که در ۱۷ سالگی کارم را به عنوان مدل آغاز کردم، هنوز بیماریم تشخیص داده نشده بود. افرادی که در آن دوران بدن من را بسیار درشت‌تر از چیزی می‌دانستند که بتواند در دنیای مد دوام بیاورد، در واقع داشتند التهاب و جمع شدن آب در بدنم را می‌دیدند.

جی جی در نهایت اعلام کرد این آخرین باری است که درباره ظاهر بدنش اظهار نظر می‌کند.

رابطه جی جی حدید و زین مالک

مدتی پیش زین مالک در مصاحبه ای اعتراف کرد که جی جی حدید را در یکی از میهمانی های ویکتوریا سیکرت ملاقات کرده و از آنجا که او را در عکس ها دیده بود، شناخت سپس از او در خواست کرد تا برای آشنایی بیشتر با او قراری بگذارد. او می گوید: «جی جی واقعا دختر باهوشی است. او می داند که چگونه مستقل باشد و روی پای خودش بایستد. اعتماد به نفس او نیز مرا جذب کرد. در یک کلمه، او بی نظیر است»

جی جی حدید

جى جى حدید و زین مالیک در حال حاضر از هم جدا شده اند با این حال ممکن است همین فردا دوباره به هم برگردند ؛ این طور که مشخص است ، رابطه بین آنها اصلا وضعیت مشخصى ندارد ، آنها به تازگى با هم به مشکلاتى برخوردند که شامل کنار آمدن با هم و نیز برقرارى ارتباط با یکدیگر بود

پس از جدایی این دو جی جی چندین بار  در اینستاگرام پست های برای زین مالک و دل تنگی خود گذاشته است که نشان از علاقه او به زین مالک دارد.

 

عضويت در خبرنامه پاسينيک

براي عضويت در کانال تفريحي خبري پاسينيک کليک کنيد

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا