عمومی

سوبارو ایمپرزا 2018 در نمایشگاه فرانکفورت 2017 رونمایی شد

سوبارو ایمپرزا 2018 محصول جدید برند ژاپنی سوبارو رونمایی شد

نسل جدید هاچ‌بک سوبارو ایمپرزا 2018 محصول کاملا جدید برند ژاپنی سوبارو، در روزها گذشته با رونمایی در نمایشگاه فرانکفورت 2017 به شدت مورد توجه رسانه های خودرویی قرار گرفته است.
این خودرو که با به روزرسانی گسترده، در نسل جدید خود به کل تغییر کرده، به لحاظ جنبه‌های رفاهی و آپشن‌های ارتباطی به سطحی بالاتر از همیشه رسیده و در عین حال توانسته مهمترین ویژگی‌های ذاتی خود یعنی استحکام و دوام بالا، قدرت آفرود، و نیز هندلینگ و شتاب مناسب را حفظ کند.
به لطف سیستم چهارچرخ محرک و نیز موتورهای 1.6 و 2لیتری توربوی جدید سوبارو، ایمپرزا قادر است تا به خوبی در مانورهای مختلف خود را نشان دهد.خوشبختانه سوبارو در این دو موتور به دلیل استفاده از مواد سبک وزن و نیز تکنولوژی‌های جدید، مصرف سوخت را کاهش داده و در عین حال قدرت را به میزان قابل قبولی افزایش داده است.
سوبارو در نسل جدید ایمپرزا از یک زبان طراحی جدید خود با نام ایکس سالید استفاده کرده تا هویت همیشگی این خودرو را در کنار افزودن جنبه‌های اسپورتی و زیبایی‌شناسانه به خوبی حفظ کند. جعبه دنده سی‌وی‌تی، سیستم پیشگیری از تصادف و نیز هشداردهنده خروج از خط از جمله مهم‌ترین مواردی است که در ایمپرزای 2018 قابل اشاره است.

آلبوم تصاویر نسل جدید سوبارو ایمپرزا 2018

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا