عمومی

تصاویر جالب و دیدنی از مزرعه تمساح تایلند

مزرعه تمساح تایلند به روایت تصاویر

بزرگترین مرکز پرورش و نگهداری کروکودیل در جهان مزرعه تمساح تایلند در ۲۵ کیلومتری جنوب بانکوک است که بیش از ۳۰ هزار تمساح را در خود جای داده است.

مزرعه کروکودیل ها در بانکوک، بزرگترین مزرعه کروکودیل در دنیاست که مسافران تور تایلند را به خود جذب می کند. انگیزه اصلی از احداث پارک کروکودیل بانکوک پرورش و حفظ این جانور و ایجاد جاذبه های گردشگری بانکوک، صادرات کروکودیل (بخصوص پوست آن)، جلوگیری از انقراض گونه های کمیاب این جانور می باشد. بخشی از پارک کروکودیل بانکوک به آموزش، حفاظت،تحقیق و پژوهش در مورد خزندگان و دوزیستان اختصاص یافته است.

بزرگترین کروکودیل در اینجا که یکی از بهترین دیدنی های بانکوک می باشد، ۶ متر طول و ۱۲۰۰ کیلوگرم وزن دارد. به نام یای و از نژاد استرالیایی در نمایش روزانه این مزرعه، ۲ نفر از تیمار کنندگان کروکودیل ها به مدت نیم ساعت بین آنها می روند و با بازی و نوعی جنگ ساختگی، مردم را سرگرم می کنند. برنامه های دیگری از قبیل شعبده بازی نیز در اینجا برگزار می شود.

تصاویر جالب و دیدنی از مزرعه تمساح تایلند را در ادامه ببینید

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا