عمومی

مزاحم پیامکی عاقبت شومی را برای زن جوان رقم زد.

مرد تبهکار با پیامک‌های تهدیدآمیز، زن جوان را به وحشت‌ انداخت تا این‌که وی را با سرنوشت شومی روبه‌رو کرد. مزاحم پیامکی عاقبت شومی را برای زن جوان رقم زد.

به گزارش ایران، هنوز مشخص نبود این مزاحم کیست که زن‌جوان در خانه‌اش مورد حمله وی قرار گرفت.
چندی پیش زن جوانی با چهره‌ای نگران به‌دادسرای خارک تهران رفت و از مرد ناشناسی به‌خاطر مزاحمت‌های تلفنی و ارسال پیامک‌های تهدید‌آمیز شکایت کرد.

این زن گریان وقتی در برابر بازپرس امجدیان ایستاد، گفت: کارمند بانک هستم، حدود هفت ماه پیش مرد ناشناسی با تلفن همراهم تماس گرفت و به من ابراز علاقه کرد. هیچ‌گونه شناختی از وی نداشتم و با تندی جوابش را دادم و خواستم دیگر مزاحم من نشود اما بی‌فایده بود، هر روز برایم پیامک‌های عاطفی و گاهی مبتذل می‌فرستاد.

این در حالی بود که در نخستین تماس تلفنی به مرد مزاحم گفته بودم شوهر دارم، اما وی دست از سرم بر نداشت تا این‌که یک روز در مسیر بانک به خانه، این مرد به کمین من نشسته و تا خانه‌ام تعقیبم کرد. وقتی با کلید، در خانه را باز کردم، ناگهان وی مرا به داخل هل داد. در حالی که شوکه شده بودم وقتی برگشتم دیدم مرد ناشناسی با چاقو پشت سرم ایستاده است. همان لحظه فریاد زدم اما کسی صدایم را نشنید. مرد ناشناس با تهدید چاقو خواست در برابر خواسته‌های پلیدش تسلیم شوم.

من هم وقتی دیدم در اسارت مرد تبهکار هستم، از ترس جانم، سکوت کردم. آن مرد ادعا کرد مزاحم تلفنی من است، همان لحظه قصد داشت نقشه شیطانی‌اش را به اجرا بگذارد اما التماس‌کردم که رهایم کند.وی با چاقویش ضربه‌ای به کمرم زد و تهدید کرد اگر طلاهایم را در اختیارش نگذارم به شوهرم می‌گوید با من ارتباط پنهانی داشته و آبرویم را می‌برد.همان لحظه مقداری از طلاهایم را به وی دادم. وی گفت اگر ۲۰ میلیون تومان پول به حسابش واریز نکنم نزد شوهرم آبرویم را خواهد برد، سپس از خانه‌مان بیرون رفت.

زن جوان ادامه داد: تهدید‌های مرد مزاحم وضع روحی و روانی‌ام را به هم ریخته است، همیشه می‌ترسم وی با همسرم تماس بگیرد، شوهرم تحت تأثیر گفته‌های این شیاد قرار بگیرد و زندگی‌ام از هم بپاشد. به‌خاطر همین ابتدا تلاش کردم ۲۰ میلیون تومان را برایش مهیا کنم اما نتوانستم و کار به جایی کشید که شوهرم متوجه پیامک‌های تهدید‌آمیز مرد مزاحم شد، همین کافی بود تا زندگی‌مان را بشدت دچار بحران کند و تا مرز جدایی پیش رفتیم.

حالا از این مزاحم تلفنی شکایت دارم چرا که زندگی‌ام در آستانه فروپاشی است و با آبرو و حیثیتم بازی کرده است.

بنابر این گزارش، بازپرس امجدیان وقتی در جریان سرنوشت شوم این زن جوان قرار گرفت دستور داد تیمی از پلیس آگاهی به ردیابی‌های تخصصی دست زده و با بازداشت مرد مزاحم، از جزئیات این زورگیری راز گشایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا