عمومی

۱۰ ماشین برترسال ۲۰۱۷

معرفی ۱۰  ماشین برترسال  ۲۰۱۷

سایت Consumer Reports این هفته آخرین لیست خود را از بهترین ماشین هایی که در حال حاضر در آمریکا به فروش می رسد ارائه کرد. این سایت از بین تمام ماشین ها ۱۰ ماشین برترسال ۲۰۱۷ را برگزید. هر کدام از این ۱۰ انتخاب برای یک شاخصه ویژه برگزیده شده اند. یک ماشین برای اینکه بتواند وارد این لیست شود باید عملکردی تمام عیار از خود به نمایش بگذارد که شامل آزمایش دقیق در جاده، جنس مقاوم، امنیت، و رضایت مصرف کننده گان است.

خود این سایت در نقطه نظری اعلام کرده در واقع این ماشین ها تحسین ما را بر انگیخته اند و ما آنها را با اعتماد بنفس توصیه می کنیم. امسال تویوتا با سه ورودی پرچم دار است و به دنبالش شورلت با دو برگزیده درخشان ظاهر شده …

با هم نگاهی می اندازیم به لیست ۱۰ ماشین برتر سال ۲۰۱۷ 

 

۱-ساب کامپکت Toyota Yaris iA

چرا در این لیست حضور دارد: این ماشین را به عنوان جایگزینی پالوده در مقایسه با مدل های غیر واقعی توصیف کرده اند. iA را به خاطر داشتن موتور چهار سیلندر نرم و روانش مورد تحسین قرار می دهند همچنین سواری این ماشین فوق العاده است و گیرباکس اتوماتیک تصحیح شده ای دارد.

۲-کامپکت Chevrolet Cruze

چرا در این لیست حضور دارد: شورلت کروز برای رسیدن به این مقام از سد هوندا سیویک و تویوتا کورولا گذشت و در صدر این گروه قرار گرفت. این ماشین برای کابین آرامش، سواری روان و موتور توربوشارژ قدرتمند و در عین حال با صرفه اش مورد تحسین است.

۳-کامپکت ترکیبی Toyota Prius

چرا در این لیست حضور دارد: تویوتا پریوس مدت زیادی بود که به خاطر مصرف سوخت بهینه اش مورد توجه بود اما انتخابش در این لیست ثابت کرد چیزی بیشتر از به صرفه بودن در این ماشین وجود دارد. دلایل انتخاب این ماشین سواری بهبود یافته اش، کابین آرامترش، دینایک رانندگی بهتر و مجموعه ای جامع از ویژگی های ایمنی استاندارد بیان شده.

۴-مشاین اسپرت Mazda MX-5 Miata

چرا در این لیست حضور دارد: Mazda MX-5 Miata تجسمی است از لذت رانندگی. Miata مدت زمان زیادی است که یکی از بهترین ماشین های دنیا است. در آخرین نسخه نیز همین مسیر موفق را ادامه داده است و به دلیل دینامیک رانندگی، انتقال دستی اش که در سطح جهانی است و بهینه بودن مصرف سوختش در این لیست قرار گرفته.

۵-صندوق دار اندازه متوسط Kia Optima

چرا در این لیست قرار دارد: کیا اپتیما در این دسته بالاتر از نام های بزرگی چون هوندا و تویوتا ایستاده است. اما گفته می شود شایستگی این مقام را داشته است. این ماشین از همه نظر مورد ستایش قرار گرفته از فرمان نرم گرفته تا سواری با ثبات و قدرت بالایی که دارد. از این نظر که در کوتاه ترین مسافت می ایستد به امنیت آن بسیار کمک کرده بسیار جا دارد است و کنترل ماشین نیز تا جای ممکن ساده شده است.

۶-صندوق دار بزرگ Chevrolet Impala

چرا در این لیست قرار دارد: یکبار دیگر شورلت ایمپالا عنوان بهترین ماشین صندوق دار بزرگ را برای خود کرد. دلایل انتخاب این ماشین را صندلی هایی فوق العاده، اتاقک جا دار، سواری عالی و فرمان فوق العاده اش توصیف کرده اند.

۷-SUV کوچک Subaru Forester

چرا در این لیست قرار دارد: سوبارو در سال های اخیر حسابی روی دور بوده و مطمئنا Forester در موفقیت این برند نقش ویژه ای داشته است. سوبارو تمام استاندارد های یک SUV کوچک را دارد، ترکیب نسبتا جادار، مصرف سوخت بهینه، استحکام و دسترسی های آسان.

۸-SUV متوسط Toyota Highlander

چرا در این لیست قرار دارد: در دسته SUV متوسط هیچ کدام از رقبا نتوانسته بود بهتر از تویوتا های لندر باشد. عملکرد، میزان اطمینان و امینت های لندر فوق العاده مورد ستایش قرار گرفته است.

۹-SUV لوکس Audi Q7

چرا در این لیست قرار دارد: بر اساس گزارش ها آئودی Q7 در سال های اخیر بالاترین امتیاز ها را در میان ماشین های SUV دریافت کرده. در این ماشین از بالاترین تکنولوژی های روز استفاده شده است و واقعا محصولی لوکس به حساب می آید.

۱۰-کامپکت وانت Honda Ridgeline

چرا در این لیست قرار دارد: یکی از بهترین طراحی های سال ۲۰۱۷ راه موفقیت خود را در این لیست نیز ادامه داده است. این ماشین را به خاطر پالاش و تطبیق پذیری که دارد مورد ستایش قرار داده اند. دست فرمان این وانت از رقبای خود بسیار بهتر است و همچنین مصرف سوخت بسیار بهینه ای دارد.

برگرفته از : سایت Consumer Reports

بازنشر: تازه های دنیای تکنولوژی پاسینیک

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا