عمومی

شخصیت های مهم سیاسی جهان در معرض وزش باد

وقتی باد شخصیت های مهم سیاسی جهان را می‌برد …

پروتکل‌های از پیش تعیین شده‌ی پرشماری باید در مورد سیاستمداران و شخصیت های مهم سیاسی جهان رعایت شوند. “باد” اما وقتی وزیدن می‌گیرد همه این پروتکل‌ها “برباد” می‌روند. تصاویر دست‌چینی از سیاست‌مداران و شخصیت های مهم سیاسی جهان “بر باد‌ رفته” را در ادامه می بینید.

باراک اوباما، مربوط به زمانی که پیروزی تیم نیویورک در قهرمانی لیگ راگبی در سال ۲۰۱۲ را به آنان تبریک می‌گوید.

بازدید باراک‌ و میشل اوباما از لندن و ملاقات با ملکه الیزابت در روز ۲۴ ماه مه سال ۲۰۱۱ میلادی. گرچه ملکه الیزابت بخاطر کلاه‌هایش هم شهرت دارد، اما باید اذعان کرد که یافتن چنین تصویری از ملکه بریتانیا در تاریخ سلطنت‌اش کار ساده‌ای نیست.

وقتی باد چتر جرج دبلیو بوش، رئیس جمهور سابق آمریکا را “برباد” می‌دهد و لبخند معنی‌دار ولادیمیر پوتین و همسر سابق‌اش. این اتفاق به هنگام عزیمت سران کشورها برای شرکت در مراسم شصت‌امین سالگرد پایان جنگ جهانی دوم در روز نهم ماه مه سال ۲۰۰۵ به ثبت رسید، اما…

وقتی ماجرای چتر در مورد گرهارد شرود، صدر اعظم وقت آلمان نیز تکرار شد، گمانه‌زنی در مورد کیفیت چترهای روسی بالا گرفت.

محافظت از آنگلا مرکل در مقابل باد به هنگام دیدار محمد مرسی، رئیس جمهور سابق مصر از برلین. مرسی اما در مقابل “بادهای مصر” دوام نیاورد.

متن سخنرانی شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن در سفر به آمریکا “برباد” رفت.

تنها سیاستمداران نیستند که باد شرایط “نامطلوبی” در دیدارهای رسمی برایشان ایجاد می‌کند. این‌بار همسر شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن به هنگام خروج از هتل قربانی باد شده است.

این نخستین‌بار نیست که میشل اوباما قربانی باد می‌شود، اما این‌بار لحظاتی بعد، دست آقای رئیس جمهور سابق آمریکا بر روی دامن قرار می‌گیرد تا بیش از این بالا نرود.

در این‌جا هم کیم‌دای جونگ، رئیس جمهور سابق کره جنوبی به کمک همسرش شتافته است.

در نبود پرنس چارلز، ولیعهد بریتانیا، کامیلا همسر وی به هنگام خروج از کلیسا با باد دست و پنجه نرم می‌کند.

پیش از نیکلا سارکوزی، ناپلئون هم در مورد هوای شهر آخن آلمان ناسزا گفته بود. چهره درهم‌ریخته آقای سارکوزی در جریان اهدای “جایزه کارل” به آنگلا مرکل در روز ۳۰ آوریل سال ۲۰۰۸ به ثبت رسیده است.

آشنایی آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان با “بادهای چینی”

باد بیرحم کلاه فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان را هم با خود برد.

هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا در سفر به ترکیه.

مارگریت، ملکه دانمارک کلاهش را در مقابل باد حفظ می‌کند.

به غیر از “باد” هیچ چیز در این تصویر تصادفی نیست. کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در حال فتح کوه پکتو، بلند‌ترین کوه این کشور. حتی برف‌ها را هم در جایی که ایستاده برایش پاک کرده‌اند.

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا