عمومی

کفش مناسب کت و شلوار مردانه

راهنمای ست کردن کفش مناسب کت و شلوار مردانه

شما باید بدانید که  کفش مناسب کت و شلوار مردانه را چگونه انتخاب کنید،زیرا  انتخاب رنگ کفشی که به کت و شلوارتان بیاید، کاری است که باید با دقت بالایی انجام دهید. مهم نیست که کت و شلوارتان چه رنگی است، در هر صورت اگر رنگ کفشی که به پا می کنید با آن جور در نیاید، ظاهرتان بهم ریخته و ناجور به نظر می رسد.. برای کمک به شما ما در این مطلب نکاتی را آورده ایم که با رعایت آنها جذاب تر از همیشه خواهید شد.

چه رنگ کت و شلواری را با چه رنگ کفشی بپوشیم؟

۱-کفش مناسب کت و شلوار مردانه مشکی

از آنجا که کت و شلوار مشکی در کمد لباس تمام آقایان پیدا می شود، واجب است که بدانیم چه رنگ کفشی به آن می آید. کت و شلوار مشکی هیچ تناسبی با رنگ های روشن تر ندارد، از این رو بهتر است که برای این رنگ کت و شلوار، کفشی مشکی انتخاب کنید تا ظاهرتان یک دست و متناسب به نظر آید. در این شرایط که سر تا پایتان مشکی است می توانید بقیه لباس ها یا اکسسوری هایتان را رنگی انتخاب کنید و کمی تیپ تان را از حالت یکنواختی در آورید. اگر می خواهید کمی جذاب تر به نظر آیید، کفشی مدرن تر مانند لوفر را به جای مدل های سنتی انتخاب کنید.

۲-کفش مناسب کت و شلوار مردانه سورمه ای

درست برعکس کت و شلوار مشکی، کت و شلوار سورمه ای را می توانید با هر رنگ کفشی ست کنید. کفش های مشکی، قهوه ای و شرابی بهترین انتخاب برای این رنگ لباس هستند. تنها باید ببینید که کدامیک بیشتر با سلیقه شما جور در می آید.

کفش مشکی

کفش های مشکی با کت و شلواری به رنگ سورمه ای، به خصوص سورمه ای پر رنگ، به خوبی ست می شوند. با پوشیدن کفش های کلاسیک حتی می توانید ظاهرتان را شیک تر از قبل سازید. فرقی نمی کند که مدل کفش شما چیست، آکسفورد، لوفر یا بروگ.. شما می توانید هر مدل کفشی را که خواستید به پا کنید و از ظاهر شیک و زیبایتان نهایت لذت را ببرید.

کفش قهوه ای

کفش های قهوه ای، از این جهت که رنگی گرم دارند، مکمل کت و شلوار سورمه ای، که رنگی سرد دارد، هستند. بنابراین با پوشیدن این دو رنگ با هم، ظاهرتان را تکمیل خواهید کرد. این تیپ برای مکان هایی که می خواهید از حالت یکنواختی و سادگی بیرون آیید و کمی تنوع به ظاهرتان دهید، مناسب است.

کفش شرابی

با ترکیب رنگ هایی چون مشکی، قهوه ای و قرمز، این رنگ کفش یعنی شرابی، به دست می آید که به خوبی با کت و شلوار سورمه ای هماهنگ است. کفش های شرابی حسی کلاسیک و در عین حال مدرن را منتقل می کنند، به همین دلیل می توانید با پوشیدن این کفش با یک تیر دو نشان بزنید.

۳-کفش مناسب کت و شلوار مردانه خاکستری

زمانی که به فکر ست کردن کت و شلوار خاکستری تان با کفشی مناسب هستید، اول از همه باید بدانید که کت و شلوارتان دقیقا چه تن رنگی دارد. خاکستری کم رنگ یا پر رنگ؟ اگر چه خاکستری روشن راحت تر ست می شود اما گزینه های زیادی برای هر دوی آنها موجود است.

کت و شلوار خاکستری تیره با کفش مشکی

درست مانند کت و شلوار مشکی که با کفش مشکی جور در می آید، این رنگ کفش نیز برای کت و شلوار خاکستری مناسب است. این ترکیب بندی بسیار ساده و شیک است. بنابراین اگر می خواهید به یک مراسم رسمی بروید، پس از کت و شلوار مشکی، ما این تیپ را به شما پیشنهاد می دهیم.

کت و شلوار خاکستری تیره با کفش شرابی

اگر چه ست کردن کفش قهوه ای با کت و شلوار خاکستری کار عاقلانه ای نیست اما کفش های شرابی انتخاب خوبی برای آنها خواهند بود. این تیپ نه تنها برای میهمانی های رسمی بلکه برای میهمانی های غیر رسمی نیز انتخاب فوق العاده ای است.

کت و شلوار خاکستری روشن با کفش مشکی

همانطور که با کت و شلوار خاکستری تیره کفشی مشکی ست کردید، با خاکستری روشن نیز می توانید کفشی مشکی به پا کنید. این رنگ کفش به ظاهر شما حالتی رسمی تر می دهد.

کت و شلوار خاکستری روشن با کفش قهوه ای

کت و شلوار خاکستری روشن به طرز غیر منتظرهای با کفش های قهوه ای جور در می آیند. رنگ گرم قهوه ای مکملی برای رنگ سرد کت و شلوار شما شده و یکی از بهترین انتخاب ها برای روزهای گرم تابستان تان خواهد بود. اگر می خواهید ظاهری مدرن تر داشته باشید، کفشی به رنگ قهوه ای روشن و برای ظاهری سنتی، قهوه ای تیره به پا کنید.

کت و شلوار خاکستری روشن با کفش شرابی

کفش های شرابی انتخاب خوبی برای کت و شلواری به رنگ خاکستری روشن خواهند بود. تضادی که این دو رنگ در کنار هم ایجاد می کنند، چشمگیر و جذاب است. تنها نکته ای که باید به آن دقت کنید سادگی مدل کفشی است که انتخاب می کنید. با این تیپ هر چه ساده تر باشید، شیک تر خواهید بود.

۴-کفش مناسب کت و شلوار مردانه کرم

کت و شلوار کرم انتخاب خوبی برای روزهای گرم تابستان است. برای این رنگ لباس، حتما باید کفشی به رنگ روشن به تن کرد.

کفش قهوه ای روشن

کفش های قهوه ای روشن بهترین انتخاب برای کت و شلوارهای رنگ روشنی مانند کرم هستند. این رنگ کفش نه تنها برای روزهای گرم تابستان مناسب است بلکه مدل کلاسیک آن برای میهمانی های رسمی نیز جان می دهد. مدل کفش های آکسفورد، لوفر و بروگ، انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

کفش سفید

اگر در فکر میهمانی های کمی غیر رسمی تر هستید، کفش سفید نیز گزینه خوبی در کنار کت و شلوار کرم می باشد. این تیپ نیز به دلیل رنگ روشنی که دارد، برای فصل هایی چون بهار و تابستان بسیار مناسب است. فقط یادتان باشد که مدل کفشی که انخاب می کنید اسپورت باشد. به عنوان مثال اسنیکر می تواند ظاهر شما را تکمیل کند.

منبع : برترین ها – ترجمه از پردیس بختیاری

بازنشر:مجله مد و زیبایی پاسینیک

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا