عمومی

مردان لاغر و قدبلند چگونه لباس بپوشند!!!

لباس‌های مناسب مردان لاغر و قدبلند

برای مردان لاغر و قد بلند چه لباسهایی مناسب تر است؟ با ما همراه باشید تا نکاتی را در این خصوص به اطلاع شما برسانیم.گرچه بارها شنیده‌ایم که همه آقایان یکسان خلق شده‌اند، اما وقتی از هیکل و نوع پوشیدن لباس صحبت می‌شود، این ادعا به نظر اشتباه می‌رسد. آقایان به دلیل اینکه کمتر از خانم‌ها در بدن خود انحنا دارند، اندام‌هایشان کمتر با هم تفاوت دارد. اما به هر حال باز هم تفاوت‌هایی در بدن آقایان با هم دیده می‌شود. باید این تفاوت‌ها را بشناسید و بدانید که چه لباسی مناسب هیکل شماست تا خوش‌پوش‌تر باشید. نکته‌ای مهم که در هنگام خریدن لباس‌های جدید باید مد نظر داشته باشید، این است که چیزی که بیشتر از همه و در درجه اول اهمیت دارد، برازنده بودن لباس به تن شماست. اگر کتی زیبا و گران را به تن کنید و مناسب شما نباشد، دیگر نه مارک کت به چشم می‌آید و نه قیمت آن! برعکس این قضیه هم صادق است. اگر کتی ارزان به تن کنید و آن کت به تنتان خوب بنشیند، شما را خوش‌تیپ نشان می‌دهد.

برخی نکات لازم برای انتخاب لباس‌های مناسب مردان لاغر و قدبلند:

از پوشیدن لباس‌هایی با راه راه‌های عمودی خودداری کنید

اگر قدتان بلند باشد و لباسی با راه راه عمودی به تن کنید، قدبلندتر به نظر خواهید رسید. بهتر است لباس‌هایی به تن کنید که راه راه‌های افقی داشته باشد. و نیز پوشیدن پیراهنی است که یک راه عریض عمودی بر روی سینه دارد. با پوشیدن این پیراهن شانه‌هایتان پهن‌تر به نظر رسیده و هیکلتان بهتر نمایش داده می‌شود.

 

از پوشیدن لباس‌های تک‌رنگ خودداری کنید

اگر در بالاتنه و یا پایین‌تنه لباس تکرنگ بپوشید از آنچه هستید لاغرتر به نظر خواهید رسید. به خصوص اگر لباستان مشکی باشد. بهتر است در لباستان از رنگ‌های متضاد و مختلف استفاده کنید. در این مورد دستتان در انتخاب رنگ مناسب برای لباستان کاملا باز است. پیراهن‌هایی به تن کنید که اندازه شماست. پیراهن‌های گشاد به تن نکنید زیرا این پیراهن‌ها در تنتان زار می‌زند و آزادانه دور شما حرکت می‌کند و به هیچ عنوان مناسب شما نیست. بهتر است پیراهن‌ها و بلوزهایی را برای پوشیدن انتخاب کنید که اندازه شماست. لباس‌های چسبان نیز به هیچ وجه نپوشید. این گونه لباس‌ها لاغری شما را بیشتر نشان می‌دهد.

 

کفش‌های پنجه گرد نپوشید

اگر واقعا قدتان بلند است، پوشیدن کفش‌هایی که نوکشان گرد است، باعث عدم تناسب شما می‌شود. بهتر است برای برقراری توازن در هیکل خود از کفش‌هایی با نوک چهار گوش استفاده کنید. در مورد انتخاب کفش‌های رسمی و مجلسی مشکلی نیست، اما پیدا کردن کفش اسپرتی که دارای نوک گوشه‌دار باشد، کمی سخت است. به همین منظور سعی کنید تا جایی که امکان دارد از کفش‌هایی استفاده کنید که نوکشان زیاد گرد نباشد.

 

از پوشیدن شلوارهای جین تنگ خودداری کنید

یکی دیگر از اشتباهاتی که ممکن است آقایان قدبلند و لاغر مرتکب شوند، پوشیدن شلوارهایی است که تنگ و چسبان است. از پوشیدن شلوارهای جین تنگ خودداری کنید و از شلوارهای جین راسته‌تر استفاده کنید.

 

از رنگ‌های روشن‌تر استفاده کنید

در رنگ لباس‌های خود نیز دقت کرده و سعی کنید از لباس‌هایی با رنگ روشن استفاده کنید که شما را چاق‌تر نشان می‌دهد. رنگ‌های پیشنهادی ما؛ کرم، آبی روشن و طوسی کمرنگ.

منبع: www.chidani.com    عضویت در خبرنامه پاسینیکعضویت در کانال تلگرام پاسینیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا