عمومی

5 بازی مهم پلی استیشن 4 تا انتهای سال 2018

 مهم ترین بازی های پلی استیشن 4 :

با همه آثاری که در آینده دور یا نزدیک برای کنسول محبوب سونی یعنی پلی استیشن 4 منتشر خواهند شد، بدون شک حالا بهترین بازه زمانی برای افرادی است که صاحب این کنسول هستند یا در آینده قصد خرید آن را دارند. در حالی که سونی تنها در چند ماه گذشته دو بازی انحصاری بسیار بزرگ یعنی God of War و Detroit Become Human را منتشر کرده باید در ادامه سال نیز انتظار انتشار بازی های مهمی را داشته باشیم.

پلی استیشن 4

با توجه به استاندارد بسیار بالای سونی در ساخت بازی های انحصاری حالا روز به روز انتخاب بهترین اثر سخت تر خواهد شد اما سال 2018 و البته عمر پلی استیشن 4 هنوز به پایان نرسیده و هر روز بازی هایی با کیفیت بسیار بهتر نسبت به سال های قبل منتشر خواهند شد.

Marvel’s Spider-Man

پلی استیشن 4

آیا کسی هست که بعد از نمایش های متعدد و البته لذت بخش Marvel’s Spider-Man منتظر عرضه انحصاری آن برای پلی استیشن 4 در انتهای تابستان نباشد؟ ساخته جدید Insomniac قرار است در روز 7 سپتامبر (16 شهریور) به صورت عرضه جهانی عرضه شود. بر کسی پوشیده نیست که بازی های بسیار متعددی از مرد عنکبوتی دوست داشتنی کامیک های مارول منتشر شده اما سالیان زیادی است که شاهد ساخت یک بازی با استانداردهای بسیار بالا و کیفیت قابل قبول در این زمینه نبودیم.

استودیو Insomniac قصد دارد تا این طلسم را باطل کند. اگر یکی از تریلرهای مربوط به گیم پلی Marvel’s Spider-Man را تماشا کرده باشید نیازی به توضیح بیشتر نیست. شما می توانید در سرتاسر منهتن به گشت و گذار بپردازید، خلافکارها را به سزای کارشان برسانید و حتی قابلیت ورود به فضای داخلی ساختمان ها با مهارت خاص Spider-Man را دارید.


Call of Duty: Black Ops4

اگر به خاطر داشته باشید سری Black Ops در ابتدا کار خود را در جنگ های ویتنام آغاز کرد و به مرور این سری وارد جنگ های مدرن و البته تخیلی شد. پیشرفت این سری در حدی مدرن بوده که امسال اکتیویژن تصمیم گرفته تا تیم Treyarch صرفا بخش چند نفره را ساخته و دیگر خبری از قسمت داستانی نباشد. آنها قصد دارند تا با توپ نسبتا پر به استقبال رقیب های تازه به دوران رسیده مثل Fortnite و PUBG بروند. Call of Duty Black Ops 4 نیز مانند همه این بازی ها دارای بخش بتل رویال است که این روزها به نظر تب آن فروکش نمی کند.

اکتیویژن نیز می خواهد سهمی از این بازار چند صد میلیون دلاری داشته باشد و بهترین انتخاب آنها، تبدیل سری موفق Call of Duty به یک بازی با سبک بتل رویال است. این که آیا منتظر Black Ops 4 هستید یا خیر می تواند تصمیم بسیار شخصی باشد اما شاید نکته جالب این باشد که در چند سال گذشته انتقادات زیادی به قسمت داستانی Call of Dutyh وارد می شد و حالا اکتیویژن به نظر با پاک کردن صورت مسئله قصد دارد تا مشکلات را از بین ببرد. آنها حتی از تاریخ عرضه Red Dead Redemption 2 ترسیده و برای دسترسی به موفقیت احتمالی چند هفته زودتر از همیشه Black Ops 4 را به بازار عرضه خواهند کرد.


Red Dead Redemption 2

پلی استیشن 4

بالاخره انتظارها چند ماه آینده به اتمام خواهد رسید. ساخته عظیم و جدید استودیوی راکستار یعنی Red Dead Redemption 2 در روز 26 اکتبر (4 آبان) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. صحبت کردن در مورد این بازی چندان آسان نیست چون حتی در فاصله چند ماه باقی مانده به عرضه آن هنوز اطلاعات دقیقی از آن موجود نیست. راکستار هنوز گیم پلی آن را به نمایش نگذاشته و جزئیات دقیقی را نیز در اخبار منتشر نکرده است اما تقریبا همه منتقدان، گیمرها و فعال های اقتصادی در حوزه بازی می دانند که Red Dead Redemption 2 به موفقیت خیره کننده ای دست پیدا خواهد کرد.

این بازی اولین تجربه رسمی راکستار در نسل جاری است. آنها قبلا GTA 5 را به صورت بهبود یافته برای کنسول های نسل فعلی عرضه کردند اما در واقع این اثر یک بازی نسل قبلی بود. در حال حاضر می دانیم که داستان بازی قبل از اتفاقات نسخه قبلی رخ می دهد و سرنوشت گنگ Van Der Linde را روایت خواهد کرد. این بار شاهد حضور Arthur Morgan به عنوان شخصیت اصلی هستیم اما حضور John Marston نیز بر اساس تریلرها تایید شده است.


Fallout 76

پلی استیشن 4

دنیای Fallout همیشه برای هواداران سبک نقش آفرینی بسیار هیجان انگیز بوده است. نیازی به تعریف و تمجید از سابقه این سری و بازی های مختلف عرضه شده در آن نیست. Fallout 76 امسال به صورت غافلگیر کننده معرفی شد و قرار است که در روز 14 نوامبر (23 آبان) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر شخصی منتشر شود.

این تجربه بسیار بزرگ و البته آنلاین خواهد بود. چیزی که باعث می شود این بازی بسیار هیجان انگیز به نظر برسد، تجربه مشترک (Shared-World RPG) آن است که نسبت به نسخه های گذشته متفاوت خواهد بود. شما می توانید به صورت همیشگی با دوستان یا غریبه ها در دنیای بازی رابطه داشته باشید تا تجربه ای متفاوت را بسازید. ساخت ساختمان های مختلف در بازی بسیار بهتر شده.

سیستم کمپ جدیدی در Fallout 76 وجود دارد که اجازه می دهد گیمر ساخت و ساز و شخصی سازی ساختمان ها را در هر مکانی از بازی انجام دهد. بله شما هنوز می توانید ماموریت های مختلف را انجام داده و مکان های جدیدی را در نقشه کشف کنید اما هدف اصلی این است که تمام این فعالیت ها با همکاری دیگر گیمرها یا شخصیت های غیرقابل بازی انجام شود.


Hitman 2

پلی استیشن 4

در طی یک دهه گذشته و بعد از عرضه اولیه Hitman Blood Money، هیچ گاه شاهد نسخه ای بی نقص در این سری نبودیم. Hitman Absolution تغییرات ساختاری زیادی به وجود آورد و چندان مورد استقبال قرار نگرفت. IO Interactive دو سال پیش نسخه ای بسیار متفاوت را در این سری عرضه کرد که با استفاده از ساختاری قسمتی و به مانند سریال ها عرضه شد. در حالی که گیم پلی آن بسیار به نسخه های کلاسیک نزدیک شده بود اما عرضه قسمت به قسمت باعث شد تا شاهد فراز و نشیب های زیادی باشیم.

بعد از جدایی IO Interactive از Square Enix آنها همه چیز را پشت سر گذاشتند و با گرفتن امتیاز ساخت سری Hitman این بار به سراغ توسعه Hitman 2 رفتند. بازی که در واقع ادامه داستانی برای نسخه قبلی خواهد بود. به نظر سازندگان قصد دارند این بار با محدودیت کمتر در سفارشی سازی نسخه جدید برای یک ناشر مشخص، خواسته های هواداران را برطرف کنند.

شاید Hitman 2 چیزی باشد که همه ما انتظار داشتیم بعد از Blood Money منتشر شود. قاتلی خاموش، در بخش داستانی و تک نفره یکپارچه و به دور از بزرگنمایی. Hitman 2 قرار است 13 نوامبر (22 آبان) برای پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و کامپیوتر شخصی منتشر شود. این بار وظیفه نشر بازی را Warner Bros بر عهده گرفته است.

منبع:روزنامه هفت صبح – محمد طالبیان

عضويت در خبرنامه پاسينيک

براي عضويت در کانال تفريحي خبري پاسينيک کليک کنيد

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا