عمومی

هاروی واینستین متهم به آزار جنسی آنجلینا جولی

آنجلینا جولی، قربانی آزار جنسی هاروی واینستین تهیه کننده هالیوود

ظاهرا ایراد اتهام آزار جنسی به هاروی واینستین ، تهیه کننده هالیوود تمامی ندارد. پس از اینکه نشریه آمریکایی نیویورک تایمز اتهاماتی علیه این تهیه کننده مشهور مطرح کرد نشریه نیویورکر نیز اظهارات چند هنرپیشه هالیوودی را درباره آزار و اذیت جنسی وی منتشر کرد.
در پی این اظهارت جورجینا چاپمن، همسر واینستین رفتار شوهرش را «غیر قابل بخشش» خواند و گفت که وی را ترک می‌کند.

واینستین یکی از حامیان مالی کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود. خانم کلینتون در واکنش گفت که از این رفتار «شوکه و منزجر» شده است.

آنجلینا جولی هم از شر آزار و اذیت هاروی واینستین در امان نماند

کوئینت پالترو و آنجلینا جولی از جمله سرشناس‌ترین هنرپیشه‌های زنی هستند که مدعی شده‌اند مورد آزار واینستین قرار گرفته‌اند. به گفته پالترو این تهیه‌کننده وی را که برای ایفای نقش در فیلم «اما Emma » انتخاب شده بود به اتاقش در هتل فرا خوانده و خواسته بود او را ماساژ دهد.

آنجلینا جولی نیز با ارسال ایمیلی برای نیویورک تایمز گفت که در سال ۱۹۹۸ هنگامی که ۲۲ ساله بود در اتاق هتل واینستین با او دیدار می‌کند و «وی به صورت غیرعادی» به آنجلینا جولی نزدیک می‌شود. خانم جولی در توضیح این اتفاق می‌گوید: «من در جوانی تجربه خیلی بدی با هاروی واینستین داشتم به همین دلیل تصمیم گرفتم دیگر با او کار نکنم و به دیگران هم هشدار دهم.» وی در ادامه می‌افزاید: «این رفتار با زنان در هیچ شرایطی و در هیچ کشوری قابل قبول نیست.»

طرح این اتهام‌ها در محافل سیاسی هم واکنش گسترده داشت. واینستین یکی از حامیان مالی کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود. خانم کلینتون در واکنش گفت که از این رفتار «شوکه و منزجر» شده است. در مقابل دونالد ترامپ، رقیب خانم کلینتون در انتخابات گفت که از این اتهام‌ها «تعجب نکرده است.»

باراک اوباما، رئیس جمهوری پیشین آمریکا نیز با انتشار بیانیه‌ای گفت که وی و همسرش از شنیدن «افشاگری‌ها علیه هاروی واینستین مشمئز» شده‌اند.

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا