عمومی

مردان چاق چگونه لباس بپوشند؟

ترفندهايى براى خوشتيپ به نظر رسيدن مردان چاق

8ترفند ساده برای اینکه مردان چاق خوشتیپ به نظر برسند و راهنمای انتخاب لباس مناسب برای مردان چاق را در این مطلب بخوانید.

1-مردان چاق نباید لباس ‌های تنگ بپوشید

به جای آن تی ‌شرت یا پیراهن‌ هایی که به خوبی اندازه ‌تان هستند را انتخاب کنید. چرا که در لباس ‌های تنگ، تمام اندام چربی دارتان به راحتی مشهود خواهد بود.

2- تی‌ شرت ‌های یقه ۷ یا پیراهن‌ های یقه دار بپوشید.

این دو نوع لباس، توجه را از زیر چانه ‌تان برداشته و اگر خط گردن باریکی داشته باشید، باعث گمراه کردن مخاطبتان می‌شود! از یقه اسکی اجتناب کنید، چرا که کلا گردن شما را پنهان کرده، و باعث جلب توجه به غبغب شما خواهد شد.

3- مردان چاق بهتر است لباس‌های تیره بپوشند

مردم در لباس‌ هایی که تیره رنگ هستند لاغر به نظر می‌رسند. پس به سراغ سیاه، سرمه‌ای، یا هر لباس تیره‌ دیگری بروید. لباس ‌های تیره مخاطبتان را گمراه کرده و باعث می‌شود خیال کند چند کیلویی لاغرتر هستید.

4- از لباس ‌های پارچه ‌ای ضخیم دوری کنید

از سویشرت‌های جیب ‌دار، آزاد، و ضخیم دوری کنید. به جای آن به سراغ سویشرت ‌های یقه ۷ و شال‌های نازک پشمی بروید، لباس ‌هایی که بیش از حد معقول به حجم اندامتان اضافه نکنند.

5-مردان چاق بهتر است ژاکت یا کت ۳ دکمه بپوشند

بجای اینکه به سراغ ژاکت یا کت‌های ۱ تا ۲ دکمه‌ای بروید، انواع ۳ دکمه‌ای را انتخاب کنید، چرا که بدن شما را درازتر نشان می‌دهد، و باعث خواهد شد قد بلندتر و لاغرتر بنظر بیایید.

6- لباس‌هایی با خطوط عمودی انتخاب کنید

پوشاکی که دارای خطوط نازک و عمودی هستند هم همینطور. خطوط عمودی، فرد را قد بلند‌تر و لاغرتر نشان می‌دهند. لباس ‌هایی که خط ‌های پهن و افقی دارند را کلا فراموش کنید! آنها شما را پهن‌ تر نشان خواهند داد. همچنین از لباس‌هایی که طرح ‌های برجسته و جالب توجه دارند هم دوری کنید.

7-در جیب‌ هایتان بار و بندیل حمل نکنید

گوشی هوشمند، کیف پول پر، و چیزهای دیگری که خیلی جا می‌گیرند را در جیب‌هایتان قرار ندهید. چرا که باعث جلب توجه می‌شوند، چیزی که باید از آن دوری کنید.

8-مردان چاق شلوارهای فاق کوتاه بپوشید

منظور این است که شلوارهایی نپوشید که روی کمرتان بسته می‌شوند، در عوض شلواری را انتخاب کنید که زیر چربی‌های پهلوتان بسته شود. دور شلوارتان باید آنقدری طول داشته باشد که باعث فشرده شدن زیر شکمتان، و در نتیجه بیرون افتادن شکم از روی شوار نشود.

9- لباس ‌های تیره را جاهایی بپوشید که می‌ خواهید دیگران روی اندامتان متمرکز نشوند،

لباس‌ های روشن هم جاهایی که دوست دارید توجه ‌ها را به خود جلب کنید بپوشيد. اساسا، شاید بخواهید که مخاطبین شما به بالاتنه تان نگاه کنند، یعنی قسمتی از بدنتان که لاغرتر است، و چشمشان از محدوده‌ای که اضافه وزن بیشتری دارید دور بماند.

10-وضعیت ایستادن صحیح مردان چاق

وضعیت ایستادن، می‌تواند یک فرد چاق را لاغر، و یک فرد لاغر را چاق نشان دهد! بنابراین وضعیت ایستادن صحیح خیلی مهم است. تا جایی که می‌توانید صاف بایستید، این باعث خواهد شد لاغرتر بنظر بیایید. در این شرایط خودتان خواهید فهمید که چند کیلویی لاغرتر نشان می‌دهید، از طرفی با این مدل ایستادن، اعتماد بنفس هم خواهید گرفت!

عضويت در خبرنامه پاسينيک کانال تلگرام پاسينيک

لطفا در نشر دانسته هاي خود کوشا باشيد.چنانچه اين مطلب به نظر شما جالب و مفيد بود آن را از طريق شبکه هاي اجتماعي زير با دوستان خود به اشتراک بگذاريد.

برداشت و استفاده غيرتجاري از مطالب اين وب‌سايت، با ذکر منبع آزاد است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا