عمومی

اشتباهات رایج در آرایش کردن

مهمترین اشتباهات رایج در آرایش کردن

 

آیا شما میدانید که اشتباهات رایج در آرایش کردن کدامند؟آیا شما به ظاهر خود اهمیت میدهید و آراستگی و زیبایی شما و اینکه در نظر دیگران چگونه به چشم می آیید برای شما اهمیت دارد؟ پس با ما همراه باشید تا  اشتباهات رایج بانوان در حین آرایش را برای شما مورد بررسی قرار دهیم ،تا بتوانید با ظاهری زیبا و بدون اشکال در مجالس حاضر شوید.

۱ـ عدم تعادل :

زمانی که صحبت از آرایش می شود استعمال بسیار زیاد از هریک از مواد آرایشی به هیچ وجه توصیه نمی شود. مات نمودن بیش از حد صورت ، براق نمودن بیش از حد آن باعث می شود که از صورت از حالت طبیعی خود خارج شود. آرایش یعنی حفظ تعادل در استفاده از هرچیز. زمانی که آرایش می کنید باید به این فکر کنید که آیا این تعادل زیبا وجود دارد یا خیر؟

۲ـ ابروان نامتقارن :

منظور از نا متقارن در واقع آرایش بیش از حد ابروان است. پر کردن ابرو باعث می شود تا بیش از حد برجسته بنظر برسد که در واقع یک حالت اغراق آمیز برای ابروها درست می کند. این امر سبب می شود که چهره شما غیر طبیعی بنظر برسد. اگر می خواهید ابروان شما زیبا بنظر برسد فقط کمی زیر آن را پر کنید و از پر نمودن بالا و میانه آنها خودداری نمایید.

۳ـ کرم بیش از حد :

استفاده از کرم بیش از حد یک اشتباه بزرگ در آرایش بشمار می آید که سبب می شود ویژگی های زیبای صورت شما از آن خارج شده و حالت ترسناک بخود بگیرد. برای داشتن صورتی زیبا باید بصورت ملایم آرایش کنید و کرم بمالید.

۴ـ عدم توجه به برچسب محصولات :

مردم اغلب در انتخاب محصولات اشتباه می کنند که این امر می تواند به ضرر آنها باشد. مراقب باشید که از چه محصولی بر روی پوست صورت خود استفاده می کنید. شما همیشه باید بدانید که فرمول پایه در محصول خریداری شده چیست.

۵ـ عدم تطابق رنگ کرم پایه :

استفاده از رنگ های اشتباه در کرم پایه و کاور یک بحث قدیمی بشمار می آید. سعی کنید کرمی را که با رنگ پوست شما تناسب دارد انتخاب کنید. همچنین فراموش نکنید که رنگ پوست شما امکان دارد در فصول مختلف تیره و یا روشن شود مثلا کسانیکه در سواحل زندگی می کنند در تابستان پوست تیره ای خواهند داشت که باید کرم و کاورهای آرایشی تیره را خریداری کنند.

۶ـ ضعیف بودن پوست :

مردم اغلبا پوست خود را در زیر آرایش آماده نمی کنند و بطور ناگهانی از کرم آرایشی استفاده می کنند. استفاده از رژیم مراقبتی پوست حتی یک مرتبه در هفته نیز کفایت می کند و سبب می شود که آرایش شما طبیعی تر و زیباتر بنظر برسد.

وقتی که بطور طبیعی زیبا بنظر می رسید پس چرا بیش از حد آرایش کنید. آرایش زیاد خوب نیست و به شما چهره ای غیر طبیعی می دهد.

منبع: www.mahsho.comعضویت در خبرنامه پاسینیکعضویت در کانال تلگرام پاسینیک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا